ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Antos αποτελεί τη νέα προσθήκη στη γκάμα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes-Benz!

Το Antos προσφέρεται μεταξύ άλλων και στις ειδικές εκδόσεις Loader και Volumer. Οι πρώτες διακρίνονται για το ελάχιστο δυνατό απόβαρο τους (έως 6,0t.) και οι δεύτερες διασφαλίζουν το μέγιστο χώρο για τη μεταφορά φορτίων με μεγάλο όγκο (υποστήριξη υπερκατασκευών με ύψος έως και 3,0μ.).

Τα νέα φωτιστικά σώματα του νέου Antos πέραν της δυναμικής τους σχεδίασης διακρίνονται και για την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν.

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές «πινελιές» στην σχεδίαση του Antos, είναι ο προφυλακτήρας που προσδίδει έναν έντονο δυναμισμό στο συνολικό αποτέλεσμα.

Τα τρία σκαλοπάτια προσφέρουν άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό της καμπίνας που εδράζεται χαμηλότερα από την αντίστοιχη του Actros.

Όπως είναι φυσικό, το σύνολο των κινητήρων του νέου Mercedes-Benz Antos καλύπτει τις προδιαγραφές της επερχόμενης Κοινοτικής Οδηγίας Euro6.

Το ευμέγεθες λογότυπο της Mercedes-Benz δεσπόζει στο εμπρόσθιο τμήμα της καμπίνας, ενώ ιδιαίτερη είναι και η σχεδίαση της μάσκας.

Η συνολική αισθητική του εσωτερικού στο Antos κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και την κορυφαία εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων.

Η κεντρική κονσόλα στρέφεται προς το μέρος του οδηγού και του επιτρέπει να ελέγξει άμεσα και με ευκολία τα διάφορα χειριστήρια που φιλοξενεί όπως το σύστημα πολυμέσων, το ηχοσύστημα κ.ά.

Η κολόνα του τιμονιού ρυθμίζεται ως προς την κλίση της εξυπηρετώντας την εύκολη είσοδο- έξοδο από το όχημα αλλά και την άμεση εύρεση της βέλτιστης θέσης οδήγησης.

Το εργοστασιακό σύστημα διαχείρισης στόλου οχημάτων, FleetBoard, προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό του Antos.

Τα πολλαπλά χειριστήρια διευκολύνουν αφάνταστα το έργο του οδηγού και η εξοικείωση μαζί τους είναι άμεση.

Ο πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια μεγάλη κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.

Το όχημα της δοκιμής εφοδιαζόταν με δεξαμενή καυσίμου 390λτ. και AdBlue 60λτ. αντίστοιχα.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις χρήσης, το νέο Antos προσφέρεται με κινητήρες ισχύος από 238 – 510 ίππους και μέγιστη ροπή από 1.000 – 2.500 Nm.

To νέο αυτόματο κιβώτιο PowerShift3 προσφέρεται σε εκδοχές με 8 σχέσεις για τον κινητήρα ΟΜ936 των 7,7λτ. και με 12 σχέσεις για τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα του Antos.

Το νέο Antos εμφανίζει μια πλήρως ομοιογενή, προβλέψιμη και απόλυτα ασφαλή οδική συμπεριφορά ανεξάρτητα από το βάρος του φορτίου, το είδος της διαδρομής ή την ταχύτητα κίνησης. Ο οδηγός θα νιώσει άμεσα εξοικειωμένος με τον χειρισμό του και θα εκτιμήσει δεόντως τα πολλαπλά συστήματα που ενισχύουν την ενεργητική ασφάλεια αλλά και το έργο του γενικότερα.

Το Mercedes-Benz Antos 1843LS

5.461 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2013)

Από την πρώτη οδηγική εμπειρία μας με το νέο εκπρόσωπο της Mercedes-Benz επί γερμανικού εδάφους, είχαμε επισημάνει την εξαιρετική δουλειά που είχε γίνει σε θέματα σχεδίασης, ποιότητας κατασκευής και εφαρμοσμένης τεχνολογίας.

Πλέον, έπειτα από τη νέα επαφή μας με το Antos και επί ελληνικού εδάφους, μπορούμε με βεβαιότητα να τονίσουμε πως, είναι ένα φορτηγό που θέτει σημαντικά… διλήμματα στον ανταγωνισμό του, χάρη στις εξαιρετικές αρετές και στην πληρότητα που εμφανίζει σε όλους τους τομείς. Η Mercedes-Benz Trucks στα καλύτερα της…

Με μια ματιά
Η έκδοση του Antos που είχαμε στη διάθεση μας από την Mercedes-Benz Ελλάς ήταν ένας τράκτορας 1843LS με: 
- μεταξόνιο 3,7μ. 
- συνολικό μήκος 5,86μ. και 
- μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος συρμού 40t. (μεικτό βάρος πλαισίου 19t.). 

Το νέο Antos αποτελεί τη νέα προσθήκη στη γκάμα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes-Benz και είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας ως πλαίσιο ή τράκτορας με μεικτό βάρος από 18 – 26t.
Δανειζόμενο πολλαπλά σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Actros, το Antos έχει να επιδείξει πιο στενή –και με μειωμένη απόσταση από το έδαφος- καμπίνα, ενώ η σχεδίαση του είναι σαφέστατα δυναμική και επιβλητική. 

Τα φωτιστικά σώματα «δένουν» αρμονικά με τις μεγάλες γρίλιες της καμπίνας, ενώ τα τρία σκαλοπάτια που έχουν προβλεφθεί, καθιστούν την πρόσβαση στο εσωτερικό μια εξαιρετικά εύκολη υπόθεση, χάρη στο σχήμα αλλά και στο μέγεθος τους. 

Τα πολλαπλά αεροδυναμικά βοηθήματα διασφαλίζουν τη σημαντική μείωση της αντίστασης που το όχημα δέχεται κατά την κίνηση του και εξυπηρετούν όπως είναι φυσικό, τη μείωση, τόσο της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, όσο και του θορύβου που παράγεται, λόγω της έλλειψης έντονων στροβιλισμών. 

Αντικαθιστώντας ουσιαστικά το Axor στη γκάμα της Mercedes-Benz, το Antos προορίζεται για χρήση στις βαριές μεταφορές προϊόντων (πάνω από το Atego) με περιορισμένη ωστόσο εμβέλεια (έως και τις εθνικές μεταφορές). 

Με τη γκάμα των κινητήρων του να περιλαμβάνει 13 συνολικά επιλογές τεχνολογίας Euro6 με ισχύ από 238 – 510 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο PowerShift σε εκδόσεις των 8 ή 12 σχέσεων να περιλαμβάνεται στο βασικό του εξοπλισμό, το νέο Antos μπορεί να «καυχιέται» για το υψηλότατο τεχνολογικό υπόβαθρο των μηχανικών του μερών, ενώ, πέραν του ότι προσφέρεται σε μια εξαιρετικά εκτεταμένη γκάμα ως προς τον τύπο των αξόνων και των αναρτήσεων, το μήκος του πλαισίου κ.ο.κ., η Mercedes-Benz έχει εξελίξει ειδικές εκδόσεις με τις ονομασίες «Loader» και «Volumer» που εξυπηρετούν απόλυτα ειδικές εφαρμογές όπου ο μέγιστος όγκος των μεταφερόμενων προϊόντων ή το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, είναι οι βασικές προτεραιότητες. 

Εργονομικό και άρτιο κατασκευαστικά περιβάλλον εργασίας
Το νέο Antos προσφέρεται με τρεις τύπους καμπίνας (ClassicSpace S & M και CompactSpace M). Εξ αυτών, το όχημα που είχαμε στην διάθεση μας από την Mercedes-Benz Ελλάς διέθετε την ClassistSpace M που, παρά τις περιορισμένες εξωτερικές της διαστάσεις (MxΠxΥ= 2.000x2.500x3.098 χλστ.), έχει να επιδείξει γενναιόδωρους χώρους στο εσωτερικό (ωφέλιμο πλάτος 2.020 χλστ. και ύψος 1.600 χλστ.), ενώ ανάλογα με τις απαιτήσεις μπορεί να εφοδιαστεί και με τρίτο κάθισμα. 

Το πρώτο στοιχείο που κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις στο εσωτερικό του Antos, είναι η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, ενώ το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα ουσιαστικά «αγκαλιάζουν» τη θέση οδήγησης δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα εργονομικό περιβάλλον εργασίας. 

Ο πίνακας οργάνων είναι καλαίσθητος και μέσω της μεγάλης οθόνης στο κέντρο του, όσο και αυτής στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, ο οδηγός μπορεί να πληροφορηθεί για όλες τις κύριες και δευτερεύουσες λειτουργίες του οχήματος, μέσω έγχρωμων απεικονίσεων (πίεση ελαστικών, πληρότητα υγρών, λειτουργία ηχοσυστήματος, αυτόματου πιλότου, συστήματος πλοήγησης κ.ά.).

Οι περισσότερες εξ αυτών των λειτουργιών είναι ελέγξιμες μέσω των ειδικών χειριστηρίων στο τιμόνι, ενώ μια τρίτη οθόνη εξυπηρετεί τις ανάγκες χρήσης ενός από τα πιο προηγμένα συστήματα διαχείρισης στόλου που είναι διαθέσιμα στην παρούσα φάση, του εργοστασιακού FleetBoard που προσφέρει η Mercedes-Benz. 

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε ορισμένες εξαιρετικές «πινελιές» στο εσωτερικό του νέου Antos, όπως είναι ο διακόπτης Start/Stop για τον κινητήρα, οι χώροι με όγκο από 62 – 73λτ. πίσω από τα καθίσματα, η δυνατότητα ύπαρξης ενός κρεβατιού με διαστάσεις 2.000x600 χλστ., το ψυγείο χωρητικότητας έως και 25λτ. κ.ά. 

Πολλαπλές εκδόσεις για μια ευρεία γκάμα χρήσεων
Όπως προαναφέραμε, το νέο Antos προσφέρεται ως πλαίσιο ή ελκυστήρας σε εκδόσεις με μεικτό βάρος συρμού έως και 40t. Το όχημα της φωτογράφισης ήταν ένας τράκτορας με συνολικό μήκος 5.858 χλστ., μεταξόνιο 3.700 χλστ. και μεικτό βάρος 19t. 

Ανάλογα με τις απαιτήσεις της χρήσης για την οποία προορίζεται, το Antos μπορεί να αποκτηθεί με δύο ή τρεις άξονες και σύστημα αερανάρτησης σε όλους τους άξονες, ενώ το φαρδύ πλαίσιο του σε συνδυασμό με τους –νέου τύπου- άξονες, επιτρέπουν στον οδηγό να μεταφέρει μέγιστα φορτία με τη βέλτιστη δυνατή ενεργητική ασφάλεια και την ελάχιστη καταπόνηση του κινητήρα. 

Επιλογές Euro6 με ισχύ από 238 – 510 ίππους
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Antos περιλαμβάνει τρεις 6κύλινδρους πετρελαιοκινητήρες με χωρητικότητα 7,7, 10,7 και 12,8λτ. 
Ο πρώτος αποδίδει ισχύ από 238 – 354 ίππους και ροπή 1.000 – 1.400Nm, ο δεύτερος έχει απόδοση από 326 – 428 ίππους και ροπή 1.700 – 2.100Νm, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις με τον κινητήρα των 12,8λτ. αποδίδουν ισχύ 421 – 510 ίππων και ροπή από 2.100 – 2.500Nm. 

Το βασικό χαρακτηριστικό των εν λόγω κινητήρων, είναι η εξαιρετική αξιοπιστία τους, τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των σέρβις (έως και ανά 150.000χλμ.) και φυσικά, οι ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων. Το όχημα που σας παρουσιάζουμε εφοδιαζόταν με τον OM470 των 10,7λτ. στην κορυφαία έκδοση των 428 ίππων από τις 1.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 2.100Nm από τις 1.100 σ.α.λ. 

Βασικό στοιχείο της λειτουργίας του είναι η εξαιρετική του συνεργασία με το νέο αυτόματο κιβώτιο PowerShift 3ης γενιάς με 12 σχέσεις (προσφέρεται πλέον και με 8 σχέσεις), ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως, η Mercedes-Benz προσφέρει και το μηχανόφρενο «High Performance Engine Brake», με απόδοση έως και 400kW ενώ παράλληλα, το retarder έχει ισχύ έως και 750kW. 

Κορυφαία συστήματα ενεργητικής ασφάλειας
Ως γνήσιο… τέκνο της Mercedes-Benz, το Antos δεν θα μπορούσε παρά να εφοδιάζεται με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς καθώς και με άλλα συστήματα που διευκολύνουν σημαντικά το έργο του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες. 

Μεταξύ αυτών, αξίζει να σημειώσουμε το σύστημα «έξυπνων» φωτιστικών σωμάτων που ακολουθούν τις κινήσεις του οδηγού και μεταβάλλουν τη δέσμη του φωτός όταν π.χ. το όχημα κινείται σε στροφές, τα cruise-control και proximity control που αναλαμβάνουν να διατηρούν μια σταθερή απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, το Lane Keeping Assist που προειδοποιεί τον οδηγό όταν το όχημα παρεκκλίνει από την πορεία του και φυσικά το Active Brake Assist 3ης γενιάς που είναι σε θέση να αναγνωρίζει πλέον και σταθερά εμπόδια στην πορεία του οχήματος και στην περίπτωση που ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης του φορτηγού, είναι σε θέση να επιβραδύνει ή και ακινητοποιήσει το όχημα ακόμα και χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. 

Παράλληλα, διαθέσιμο είναι και το σύστημα ελέγχου της πίεσης του αέρα των ελαστικών, ενώ η πιο πρόσφατη τεχνολογική εξέλιξη που έχει να προσφέρει η Mercedes-Benz, το Predictive Powertrain Control (PPC) είναι σε θέση να κάνει χρήση δεδομένων μέσω GPS προκειμένου να διαμορφώνει ανάλογα την λειτουργία του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης μέσω του αυτόματου πιλότου, κινώντας το όχημα με την ελάχιστη δυνατή συμβολή του κινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 3%.