ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι πρώτες παραδόσεις οχημάτων του νέου Mercedes-Benz Sprinter αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο.

Η γκάμα του νέου Sprinter θα εξακολουθήσει να είναι πληρέστατη περιλαμβάνοντας εκδόσεις με κλειστή ή ανοικτή καρότσα καθώς και επιβατικά οχήματα.

Η εντελώς νέα μάσκα με τους επανασχεδιασμένους αεραγωγούς είναι τοποθετημένη πιο κάθετα και αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία του νέου Sprinter.

Η νέα γενιά κινητήρων του Mercedes-Benz Sprinter καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 και προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 95 – 190 ίππους.

Νέο Mercedes-Benz Sprinter… Euro6!

4.158 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2013)

Πολλές και σημαντικές είναι οι τεχνολογικές και σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις του νέου Mercedes-Benz Sprinter ενώ πλέον γίνεται το πρώτο όχημα της κατηγορίας του με κινητήρες Euro6.

Η Mercedes-Benz έδωσε στην δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και εικόνες της νέας γενιάς του Sprinter που σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία μέσα στον προσεχή Ιούνιο ενώ οι πρώτες παραδόσεις τοποθετούνται χρονικά μέσα στον Σεπτέμβριο του 2013.

 

Οι σημαντικότερες διαφορές

Παρά το γεγονός ότι το Mercedes-Benz Sprinter ανέκαθεν αποτελούσε ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά, οχήματα της κατηγορίας του, η νέα γενιά έχει να επιδείξει σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες σε σχέση με τον προκάτοχο της.

Το νέο Sprinter είναι ασφαλέστερο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικότερο σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά ενώ είναι και το πρώτο όχημα της κατηγορίας του που πλέον θα εφοδιάζεται με κινητήρες τεχνολογίας Euro6 σε όλες τις εκδόσεις του. Επιπρόσθετα, η μέση κατανάλωση καυσίμου του έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο και σε ορισμένες περιπτώσεις ανέρχεται στα 6,3 λτ./100 χλμ. μόλις.

Παράλληλα όμως, το νέο Sprinter θα εφοδιάζεται με αρκετά νέα ηλεκτρονικά συστήματα που αναβαθμίζουν σημαντικά το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας του. Συγκεκριμένα, πέραν του Electronic Stability Program, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων θα περιλαμβάνεται και το «Crosswind Assist» ενώ τα «Collision Prevention Assist» και «Blind Spot Assist» θα διατίθενται προαιρετικά. Παράλληλα, ο υποψήφιος ιδιοκτήτης του θα μπορεί να επιλέξει τον εφοδιασμό του νέου Sprinter και με τα «Highbeam Assist» και «Lane Keeping Assist».

Επιπρόσθετα, το σασί της νέας γενιάς του γερμανικού ελαφρού επαγγελματικού έχει χαμηλώσει με αποτέλεσμα την βελτίωση τόσο του αεροδυναμικού συντελεστή και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου όσο και της ευκολίας πρόσβασης στο εσωτερικό του χώρου φόρτωσης.

 

Νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro6

Όπως προαναφέραμε, το νέο Sprinter είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της κατηγορίας του που θα προσφέρεται με κινητήρες τεχνολογίας Euro6.

Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα των 4 ή 6 κυλίνδρων κάνουν χρήση της διαδικασίας SCR (Selective Catalytic Reduction) που προβλέπει την επεξεργασία των καυσαερίων με διάλυμα AdBlue προκειμένου να μειωθούν κατακόρυφα οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (ΝΟx), υδρογονανθράκων και μικροσωματιδίων.

Επιπρόσθετα, τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμών εργασιών συντήρησης τους έχουν αυξηθεί έως και στα 60.000 χλμ.

Η γκάμα των εκδόσεων κινητήρων του νέου Sprinter θα περιλαμβάνει εκδόσεις πετρελαίου με ισχύ από 95 έως και 190 ίππων ενώ διαθέσιμη θα είναι και μια έκδοση βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 1,8λτ. που αποδίδει ισχύ 156 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα προσφέρεται και με δυνατότητα χρήσης του φυσικού αερίου ως καύσιμο με αντίστοιχες επιδόσεις.

Την μετάδοση της κίνησης θα αναλαμβάνουν το –γνωστό πλέον- χειροκίνητο κιβώτιο ECO-Gear (6 σχέσεις) ή το νέο αυτόματο 7G-Tronic PLUS (7 σχέσεων).

 

Νέα σχεδίαση και αναβαθμισμένο εσωτερικό

Οι διαφοροποιήσεις του νέου Sprinter σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά δεν περιορίζονται όμως μόνο στα μηχανικά μέρη του.

Συγκεκριμένα, η σχεδίαση του αμαξώματος έχει τροποποιηθεί σημαντικά με την νέα μάσκα να είναι ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της. Παράλληλα νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα (τόσο εμπρός όσο και πίσω) ενώ το εμπρόσθιο τμήμα συνολικά είναι πιο «κάθετο» με το κάλυμμα του κινητήρα να είναι πλέον τοποθετημένο πιο ψηλά. Τέλος επανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας που παραπέμπει στα SUV μοντέλα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στο εσωτερικό έχει βελτιωθεί σημαντικά η άνεση των επιβατών με τις κυριότερες αλλαγές να αφορούν στις νέες επενδύσεις των καθισμάτων, το –πιο παχύ- τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Παράλληλα η Mercedes-Benz αποφάσισε να επανασχεδιάσει τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς και να προσθέσει ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων που περιλαμβάνει το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης και πολλές ακόμα εφαρμογές.