Το νέο Renault Kangoo: Αλλαγή σελίδας
1.799 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2013)
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από το… στρατόπεδο της Renault, το πλήρως ανανεωμένο Kangoo υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της Ε.Ε. μέσα στον προσεχή Ιούνιο.
Σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει,
το νέο Kangoo είναι σημαντικά αναβαθμισμένο, τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε θέματα εξοπλισμού, άνεσης και ασφάλειας. Παράλληλα, οι μεταφορικές του δυνατότητες είναι βελτιωμένες, χάρη σε νέες «έξυπνες» λύσεις που η Renault έχει εξελίξει, ενώ νέα είναι και η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο.
Ανανεωμένη αισθητική, πολλαπλές εκδόσεις
Μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις του νέου μοντέλου είναι φυσικά, η πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση του αμαξώματος, με το εμπρόσθιο τμήμα τα τροποποιείται άρδην σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Ουσιαστικά, οι διαστάσεις του αμαξώματος παραμένουν αντίστοιχες με αυτές του υπάρχοντος μοντέλου, ωστόσο έχουν μεταβληθεί ως προς τη σχεδίαση τους, τόσο η μάσκα όσο και τα φωτιστικά σώματα ή ο προφυλακτήρας.
Σε γενικές γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε πως το νέο… πρόσωπο του Renault Kangoo βασίζεται σε πιο αδρές γραμμές, με τον προφυλακτήρα αλλά και το λογότυπο της εταιρείας να είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις.
Σε ό,τι αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, έχουν μεταβληθεί αρκετές παράμετροι, με την κύρια προσοχή να εστιάζεται στην αναβάθμιση της ποιότητας των υλικών. Παράλληλα, έχει βελτιωθεί σημαντικά το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που παρέχεται, τόσο στις επιβατικές, όσο και στις επαγγελματικές εκδόσεις του γαλλικού Vanette.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε το σύστημα πολυμέσων «Renault R-Link» που μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης της TomTom και μια μεγάλη κεντρική οθόνη, όπου προβάλλονται μεταξύ άλλων τα δεδομένα που λαμβάνει η κάμερα οπισθοπορείας κ.ά. Επιπρόσθετα, η ενεργητική ασφάλεια του οχήματος είναι σαφέστατα βελτιωμένη, χάρη και στην ύπαρξη του ηλεκτρονικού συστήματος ESC στο βασικό εξοπλισμό. Το εν λόγω σύστημα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τις λειτουργίες «Hill Start Assist» και «Extended Grip» που βελτιώνει την πρόσφυση του οχήματος στις… δύσκολες περιστάσεις.
Παράλληλα, μια σημαντική προσθήκη στον εξοπλισμό του νέου Kangoo, είναι η δυνατότητα απόκτησης του σε εκδόσεις με μονό ή διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, τα πολυχρηστικά καθίσματα είναι σε θέση να αναδιπλωθούν μερικώς ή πλήρως επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο την επέκταση του χώρου φόρτωσης ή την τοποθέτηση αντικειμένων σε ειδικές θήκες κάτω από αυτά.
Πλήρως αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Kangoo θα περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις ενός υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα dCi με χωρητικότητα 1,5λτ., ενώ, από το Σεπτέμβριο του 2013, θα προστεθεί και ένας βενζινοκινητήρας TCe με κυβισμό 1,2λτ.
Σε ό,τι αφορά στον πετρελαιοκινητήρα, το νέο Vanette της Renault θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 75, 90 ή 110 ίππων και αντίστοιχη ροπή 180, 200 ή 240 Nm. Η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 4,3 λτ./100 χλμ., ενώ αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων του περιορίζονται στα 112 gr CO2/km χάρη και στην ύπαρξη του συστήματος Stop&Start.
Αντίστοιχα, ο βενζινοκινητήρας των 1.197 κ.εκ. θα αποδίδει ισχύ 115 ίππων και μέγιστη ροπή 190 Nm η οποία διατηρείται σταθερή από το φάσμα των 2.000 – 4.000 σ.α.λ.
Οι εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες διατηρούνται
Όπως και ο προκάτοχος του, το ανανεωμένο Renault Kangoo θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με τρεις τύπους αμαξώματος (Compact, Express και Maxi) με τις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης να διαμορφώνονται αναλόγως.
Προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστά τα αναλυτικά στοιχεία που αφορούν στις διαστάσεις του, ωστόσο, σε πρώτη φάση γνωρίζουμε πως, αφενός θα είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με ωφέλιμο όγκο από 2,4 – 4,6 κ.μ. ενώ, ακόμη και στις 7θέσιες επιβατικές του εκδόσεις, ο ωφέλιμος χώρος για τη μεταφορά των αποσκευών θα έχει όγκο έως 400 λτ., μια εξαιρετική επίδοση δεδομένων και των συνολικών διαστάσεων του αμαξώματος.
Παράλληλα, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την ύπαρξη του νέου –διπλού- πολυχρηστικού καθίσματος για τον συνοδηγό/συνοδηγούς, που είναι σε θέση να αναδιπλωθεί πλήρως καλύπτοντας πολλαπλές ανάγκες του οδηγού κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.