Σχεδιαστικά, η καμπίνα του νέου DAF LF είναι πλήρως αναμορφωμένη και διακρίνεται για τα νέα φωτιστικά σώματα αλλά και τον εντελώς νέο προφυλακτήρα. Αντίστοιχα, η νέα μάσκα φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ το λογότυπο εδράζεται σε ένα χρωμιωμένο πλαίσιο.
Σε συνδυασμό με τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και τους επανασχεδιασμένους καθρέπτες, η αντίσταση που το νέο μοντέλο δέχεται από τον αέρα κατά την κίνηση του, έχει μειωθεί σημαντικά, γεγονός που ευνοεί σαφέστατα τη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά και τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου κατά την κίνηση του.
Στο εσωτερικό των ποικίλων τύπων καμπίνας με τους οποίους το νέο LF θα είναι διαθέσιμο, βασικό γνώρισμα είναι οι μεγάλοι χώροι και η άνεση κατά την είσοδο και έξοδο του οδηγού, ενώ και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί (πλαστικά, υφασμάτινες επενδύσεις κ.ά.) διακρίνονται για την υψηλή ποιότητα και την ευκολία στον καθαρισμό τους.
Αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη και νέες –πιο αποδοτικές- εκδόσεις
Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του νέου LF είναι χωρίς αμφιβολία το στιβαρότερο αλλά και πιο ελαφρύ πλαίσιο του.
Οι αλλαγές στη δομή και τη σύσταση του χάλυβα από τον οποίο αποτελείται το πλαίσιο, επιτρέπουν τη μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος ενώ η νέα, εξαιρετική… χωροταξική διαρρύθμιση στην τοποθέτηση των διαφόρων στοιχείων του οχήματος επί του πλαισίου, διασφαλίζει την άνετη υποστήριξη όλων των τύπων των υπερκατασκευών. Παράλληλα, νέοι τύποι αξόνων επιτρέπουν την αύξηση του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου που το νέο LF είναι σε θέση να υποστηρίξει καθώς και του επιπέδου της ενεργητικής ασφάλειας και της ποιότητας κύλισης κάτω από όλες τις συνθήκες.
Πλήρως ανανεωμένος εσωτερικός διάκοσμος
Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της νέας γενιάς του DAF LF, είναι ο πλήρως ανανεωμένος εσωτερικός διάκοσμος που διασφαλίζει αυξημένο επίπεδο άνεσης και εργονομίας στον οδηγό, ενώ συμβάλλει και στη διατήρηση της βέλτιστης κατάστασης του, ακόμα και μετά από πολύωρα δρομολόγια, παρέχοντας ανέσεις που υπερβαίνουν ακόμα και το επίπεδο πολυτελών επιβατικών οχημάτων.
Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα είναι νέα όπως επίσης ο πίνακας οργάνων αλλά και το τιμόνι που πλέον περιλαμβάνει ένα πλήθος χειριστηρίων ενσωματωμένων σε αυτό.
Στα πρότυπα του μεγαλύτερου XF, ο πίνακας οργάνων εφοδιάζεται με μια μεγάλη κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ενώ όλα τα όργανα φέρουν φινίρισμα από αλουμίνιο.
Αντίστοιχα, οι διάφοροι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν επανατοποθετηθεί σε νέες θέσεις που καθιστούν τον έλεγχο και τον χειρισμό τους πιο εύκολη υπόθεση.
Το λογισμικό πρόγραμμα του οχήματος προβάλλει στοιχεία για τις διάφορες λειτουργίες του σε 32 διαφορετικές γλώσσες, ενώ σε ό,τι αφορά στους χώρους, υπάρχουν πολλαπλές θήκες για μικροαντικείμενα αλλά και τοποθέτηση επιπλέον στοιχείων εξοπλισμού και αξεσουάρ.
Νέα γκάμα Euro6 κινητήρων
Η νέα γενιά του DAF LF προσφέρεται με μια πλήρως ανανεωμένη γκάμα μηχανικών συνόλων που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6. Η βασική επιλογή είναι ο νέος PACCAR PX-5 (4κύλινδρος με χωρητικότητα 4,5λτ.) που είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 150, 180 και 210 ίππων από τις 1.800 – 2.400 σ.α.λ. Τα μέγιστα αποθέματα ροπής τους ανέρχονται στα 580, 700 και 760 Nm αντίστοιχα και είναι διαθέσιμα από τις 1.100 – 2.000 σ.α.λ.
Για τις βαρύτερες εφαρμογές, η δεύτερη επιλογή στους κινητήρες του νέου LF, είναι ο –επίσης νέος- PACCAR PX-7 (6κύλινδρος με χωρητικότητας 6,7λτ.) που αποδίδει ισχύ 220, 250, 280 και 310 ίππων (από τις 1.800 – 2.300 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 850, 950, 1.020 και 1.100 Nm από τις 1.100 – 2.000 σ.α.λ.Οι εν λόγω κινητήρες καλύπτουν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων χάρη στον συνδυασμό των τεχνολογιών EGR, SCR και ενός νέου ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων. Παράλληλα, έχουν αυξηθεί τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης τους έως και τα 60.000 χλμ.
Οι σημαντικές αλλαγές στη δομή και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στα διάφορα επιμέρους συστήματα αμφότερων των PX-5 και PX-7 έχουν επιφέρει μείωση του κόστους συντήρησης τους, έχουν αυξήσει την αξιοπιστία τους, έχουν μειώσει το βάρος τους αλλά και τη μέση κατανάλωση καυσίμου η οποία, διατηρείται στα ίδια επίπεδα με τις προτάσεις της DAF Trucks στους κινητήρες τεχνολογίας Euro5.
Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειώσουμε πως, η γκάμα των κιβωτίων ταχυτήτων περιλαμβάνει χειροκίνητες επιλογές 5, 6 ή 9 σχέσεων και το προηγμένο σύστημα AS-Tronic της ZF (με 6 ή 12 σχέσεις) που πλέον φέρει σημαντικές νέες αναβαθμίσεις στη λειτουργία του όπως π.χ. το σύστημα EcoRoll αλλά και το FastShift. Παράλληλα, η «συμπεριφορά» των εν λόγω κιβώτιου ελέγχεται μέσω μιας μεγάλης ποικιλίας αισθητήρων που αναλαμβάνουν να προσφέρουν πιο άμεσες και ομαλές εναλλαγές μεταξύ των σχέσεων, με γνώμονα πάντοτε την μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και της φθοράς των μηχανικών του μερών (π.χ. συμπλέκτης).