Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο ΝΤ500 θα είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 3,5-7,5t. και θα λανσαριστεί στια διάφορες αγορές της ΕΕ προς το τέλος του 2013.

Οι πρώτες εικόνες του εσωτερικού αναδεικνύουν μια καλαίσθητη σχεδίαση ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες, το επίπεδο του εξοπλισμού αναμένεται πληρέστατο.

Η καμπίνα του ΝΤ500 είναι τοποθετημένη πάνω από τον κινητήρα, γεγονός που ευνοεί την μεγάλη ευελιξία του και τον αυξημένο χώρο για την υποστήριξη υπερκατασκευών.

Στο εσωτερικό του ΝΤ500 έχουν προβλεφθεί πολλαπλοί χώροι για μικροαντικείμενα ενώ το τιμόνι φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια για τον έλεγχο διάφορων λειτουργιών.

Το ΝΤ500 θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 150 και 176 ίππων και πέντε διαφορετικά μεταξόνια με μήκος από 2,8μ. – 4,3μ.

Νέο ελαφρύ φορτηγό Nissan NT500

5.781 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2013)

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Nissan, μέσα στο 2013 ένα νέο ελαφρύ φορτηγό με μεικτό βάρος από 3,5t.-7,5t. θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ, το NT500.

Όπως προαναφέραμε, η εμπορική πορεία του νέου ελαφρού φορτηγού της Nissan αναμένεται να ξεκινήσει προς το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει μοντέλα με μεικτό βάρος από 3,5-7,5t., δύο κινητήρες, πέντε διαφορετικά μήκη μεταξονίου και τρία επίπεδα εξοπλισμού.

Το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που θα απολαμβάνει ο οδηγός καθώς και το εξαιρετικά περιορισμένο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, θα αποτελέσουν τα βασικά προτερήματα του νέου ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού ενώ στο εσωτερικό της καμπίνας έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην κατασκευαστική ποιότητα.

Χάρη στη μεγάλη γκάμα των εκδόσεων του και το εντελώς επίπεδο πλαίσιο του, το νέο NT500 θα προσφέρει σημαντικές λύσεις σε μια μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων ενώ θα συμπληρώσει ιδανικά την υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας που, για τις αγορές της ΕΕ, περιλαμβάνει τα Cabstar, NV400, NV200, Navara και φυσικά την πολύ-αναμενόμενη ηλεκτροκίνητη έκδοση e-NV200.

Η παραγωγή του νέου Nissan NT500 θα γίνεται από το εργοστάσιο της Avila στην Ισπανία.

 

Η καμπίνα του νέου NT500

Φαρδιά, ευρύχωρη και εξαιρετικά άνετη αναμένεται να είναι η καμπίνα του νέου ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού με κυριότερο μέλημα την διατήρηση του οδηγού ξεκούραστου κάτω από όλες τις συνθήκες.

Η τοποθέτηση της πάνω από τον κινητήρα προσφέρει μια σειρά από οφέλη στο NT500. Η ανατροπή της είναι μια εξαιρετικά εύκολη υπόθεση και παρέχει ευκολία στον έλεγχο και τη συντήρηση του κινητήρα. Παράλληλα, το ωφέλιμο μήκος επί του πλαισίου που είναι διαθέσιμο για την υποστήριξη μιας μεγάλης γκάμας υπερκατασκευών είναι εξαιρετικά μεγάλο.

Η θέση για τον οδηγό προσφέρει ένα ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο και σε συνδυασμό με τον μικρό κύκλο στροφής, διασφαλίζει την πολύ καλή ευελιξία του ΝΤ500 και την άνεση στον χειρισμό του.

Εξαιρετική είναι η δουλειά που έχει γίνει από το σχεδιαστικό τμήμα της Nissan και σε ότι αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους. Θήκες στο εσωτερικό των θυρών, στην οροφή του οχήματος, ποτηροθήκες, θήκες για έγγραφα ή μπουκάλια, αποθηκευτικοί χώροι με καπάκι, ειδικά ράφια και πολλά ακόμη στοιχεία είναι διαθέσιμα στον οδηγό και τους επιβάτες του νέου NT500 ανά πάσα στιγμή.

Διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το NT500 θα επιδεικνύει ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας καθώς στον σχετικό εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στοιχεία όπως ηλεκτρονικό κλειδί (Keyless Operation), κάθισμα οδηγού με σύστημα ανάρτησης, πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, πλήρως αυτόματο σύστημα κλιματισμού, cruise-control με περιοριστή ταχύτητας, προηγμένο ηχοσύστημα με δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερικές πηγές δεδομένων, σύστημα πλοήγησης, μετωπικούς αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό κ.ά.

 

Μεγάλη γκάμα εκδόσεων

Το νέο ΝΤ500 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t., 3,5t. HD, 5,6t., 6,5t. και 7,5t. ενώ πέντε θα είναι και επιλογές ως προς το μήκος του μεταξονίου (από 2.800 – 4.300 χλστ.).

Με το μέγιστο μήκος του οχήματος να ανέρχεται έως και στα 8.231 χλστ., οι κορυφαίες εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. θα προσφέρονται με τέσσερα διαφορετικά μεταξόνια μήκους 3.100, 3.500, 3.900 και 4.300 χλστ.

Φυσικά, σε όλες τις εκδόσεις του, το NT500 θα είναι διαθέσιμο με διπλούς πίσω τροχούς.

 

Οι επιλογές στους κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων

Ο ZD30 των 3,0λτ. από τηNissan θα είναι η μοναδική επιλογή στην γκάμα των κινητήρων του Nissan NT500 ωστόσο, θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές.

Όλα τα οχήματα με μεικτό βάρος από 3,5t.-6,5t. θα εφοδιάζονται με την έκδοση των 150 ίππων (ροπή 350Nm) ενώ οι εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. θα προσφέρονται με μία έκδοση 176 ίππων και μέγιστη ροπή 540 Nm. Χάρη στην τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction) και το ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων DPF (Diesel Particulate Filter) ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6.

Σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων θα υπάρχουν διαθέσιμες προτάσεις με έξι σχέσεις, τόσο σε χειροκίνητη όσο και σειριακή (αυτοματοποιημένη) λειτουργία.

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως ένας από τους λόγους που το νέο ΝΤ500 θα διακρίνεται για το περιορισμένο κόστος ιδιοκτησίας του είναι και τα αραιά διαστήματα στη συντήρηση του κινητήρα ZD30 που ανέρχονται στα 40.000 χλμ. ή κάθε 2 έτη.