Φ αρδιά, ευρύχωρη και εξαιρετικά άνετη αναμένεται να είναι η καμπίνα του νέου NΤ500, με κυριότερο μέλημα τη διατήρηση του οδηγού ξεκούραστου κάτω από όλες τις συνθήκες. Η τοποθέτηση της πάνω από τον κινητήρα προσφέρει μια σειρά από οφέλη στο NT500. Η ανατροπή της είναι μια εξαιρετικά εύκολη υπόθεση και παρέχει ευκολία στον έλεγχο και τη συντήρηση του κινητήρα. Παράλληλα, το ωφέλιμο μήκος επί του πλαισίου που είναι διαθέσιμο για την υποστήριξη μιας μεγάλης γκάμας υπερκατασκευών, είναι εξαιρετικά μεγάλο.
Η θέση για τον οδηγό προσφέρει ένα ευρύ, περιμετρικό οπτικό πεδίο και σε συνδυασμό με το μικρό κύκλο στροφής, διασφαλίζει την πολύ καλή ευελιξία του ΝΤ500 και την άνεση στον χειρισμό του.
Εξαιρετική είναι η δουλειά που έχει γίνει από το σχεδιαστικό τμήμα της Nissan και σε ό,τι αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους. Θήκες στο εσωτερικό των θυρών, στην οροφή του οχήματος, ποτηροθήκες, θήκες για έγγραφα ή μπουκάλια, αποθηκευτικοί χώροι με καπάκι, ειδικά ράφια και πολλά ακόμη στοιχεία είναι διαθέσιμα στον οδηγό και τους επιβάτες του νέου NT500 ανά πάσα στιγμή.
Διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το NT500 αναμένεται να παρέχει πληρέστατο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας καθώς στον σχετικό εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, στοιχεία όπως ηλεκτρονικό κλειδί (Keyless Operation), κάθισμα οδηγού με σύστημα ανάρτησης, πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, πλήρως αυτόματο σύστημα κλιματισμού, cruise-control με περιοριστή ταχύτητας, προηγμένο ηχοσύστημα με δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερικές πηγές δεδομένων, σύστημα πλοήγησης, μετωπικούς αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό κ.ά.
Πέντε μεικτά βάρη και ισάριθμα μήκη μεταξονίου
Το νέο ΝΤ500 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t., 3,5t. HD, 5,6t., 6,5t. και 7,5t. ενώ πέντε θα είναι και επιλογές ως προς το μήκος του μεταξονίου (από 2.800 – 4.300 χλστ.).
Με το μέγιστο μήκος του οχήματος να ανέρχεται έως και στα 8.231 χλστ., οι κορυφαίες εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. θα προσφέρονται με τέσσερα διαφορετικά μεταξόνια μήκους 3.100, 3.500, 3.900 και 4.300 χλστ.
Φυσικά, σε όλες τις εκδόσεις του, το NT500 θα είναι διαθέσιμο με διπλούς πίσω τροχούς.
Κινητήρες Euro6 με ισχύ 150 και 176 ίππων
ΟZD30 των 3,0λτ. από τη Nissan θα είναι η μοναδική επιλογή στην γκάμα των κινητήρων του Nissan NT500, ωστόσο θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές.
Όλα τα οχήματα με μεικτό βάρος από 3,5t.-6,5t. θα εφοδιάζονται με την έκδοση των 150 ίππων (ροπή 350Nm), ενώ οι εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. θα προσφέρονται με μία έκδοση 176 ίππων και μέγιστη ροπή 540 Nm. Χάρη στην τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction) και το ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων DPF (Diesel Particulate Filter), ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6.
Σε ό,τι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, θα υπάρχουν διαθέσιμες προτάσεις με έξι σχέσεις, τόσο σε χειροκίνητη, όσο και σειριακή (αυτοματοποιημένη) λειτουργία.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, ένας από τους λόγους που το νέο ΝΤ500 θα διακρίνεται για το περιορισμένο κόστος ιδιοκτησίας του, είναι και τα αραιά διαστήματα στη συντήρηση του κινητήρα ZD30 που ανέρχονται στα 40.000 χλμ. ή κάθε 2 έτη.