Η Iveco αποκάλυψε τα νέα ηλεκτρικά Vans της!
Iveco Bus: Ένας αιώνας ζωής για το εργοστάσιό της στο Annonay!
Παρά το γεγονός ότι πίεσε τον Audrey Karginov (με Kamaz) ως και την γραμμή του τερματισμού, ο Ολλανδός Gerard De Rooy της Team Petronas De Rooy Iveco τελικά κατέλαβε την δεύτερη θέση στην τελική κατάταξη των φορτηγών για το Ράλι Ντακάρ 2014.
Ο Ολλανδός οδηγός της ομάδας
που υποστηρίζεται από την Iveco
Trucks, δεν κατάφερε να επαναλάβει τον θρίαμβο του 2012 όταν
και κατέλαβε την πρώτη θέση στη κατηγορία των φορτηγών με το Iveco Powerstar.
Ωστόσο, πολύ καλή ήταν και η
απόδοση των υπολοίπων συμμετοχών της Iveco στον σκληροτράχηλο αγώνα καθώς ο
Ολλανδός Hans Stacey κατέλαβε
την 7η θέση με ένα Iveco
Trakker Evolution
3, ενώ ο Ισπανός Pep Vila και
ο Γάλλος Jo Adua τερμάτισαν
10ος και 22ος αντίστοιχα (αμφότεροι πίσω από το τιμόνι
ενός Iveco Trakker Evolution 2).
Σε δηλώσεις του μετά το τέλος
και του φετινού Rally Dakar, ο Gerard
De Rooy τόνισε πως ήταν ένα σκληρό τεστ
τόσο για τα οχήματα όσο και τα πληρώματα των αγωνιστικών ομάδων ωστόσο, δεν θεωρεί
σωστή η επιλογή των διοργανωτών, για μια ακόμη χρονιά, να εκκινήσουν τα φορτηγά
παράλληλα με τα αυτοκίνητα.
Εξαιρετική η πορεία των
εκπροσώπων της Iveco Trucks
Πέραν από την τελική κατάταξη, οι υπεύθυνοι της ιταλικής εταιρείας κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων είναι ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι όλες οι ομάδες τους που εκκίνησαν από την αφετηρία στο Rosario της Αργεντινής, κατάφεραν να περάσουν και την γραμμή του τερματισμού στο Valparaiso της Χιλής. Αυτό αποτελεί και ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει την αξιοπιστία, την απόδοση και την ανθεκτικότητα των ιταλικών φορτηγών.
Κατά τη διάρκεια των τριών
τελευταίων ετών, η Iveco έχει να επιδείξει μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία
στο Rally Dakar με
την 1η θέση στα φορτηγά το 2012, τρία πληρώματα μέσα στην πρώτη
10άδα για το 2013 και μια 2η θέση για το 2014.
Τα οχήματα της Iveco Trucks που κλήθηκαν να διαγωνιστούν στο
φετινό Dakar 2014 εφοδιάζονταν με τον κινητήρα Cursor 13 που απέδιδε ισχύ 900 ίππων και μέγιστη ροπή 1.100 Nm στις 3.800 σ.α.λ.
Λίγα λόγια για το Rally Dakar
Το Rally Dakar του 2014 ήταν ένας από τους σκληρότερους αγώνες στην ιστορία με τους διαγωνιζόμενους να εκκινούν στις 5 Ιανουαρίου από την πόλη Ροζάριο της Αργεντινής και να τερματίζουν στις 18 Ιανουαρίου στην πόλη Βαλπαραϊζο της Χιλής. Το συνολικό μήκος του αγώνα ανήλθε στα 9.000 χλμ. (5.000 χλμ. εκ των οποίων αφορούσαν σε ειδικές διαδρομές). Συνολικά υπήρχαν 13 στάδια από την Αργεντινή ως τον τερματισμό στο μεγάλο λιμάνι της Χιλής διαμέσου της οροσειράς των ¶νδεων της Βολιβίας.
Πληροφοριακά τέλος αξίζει να
αναφέρουμε πως το Rally Paris-Dakar
(όπως ονομάζονταν αρχικά) διοργανώθηκε
για πρώτη φορά το 1977 ενώ το 1980 ήταν η πρώτη χρονιά που έλαβαν μέρος σε αυτό
και φορτηγά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr