Κινητήρες: Με κατανάλωση από 4,0λτ./100χλμ.
10.757 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2014)
Οτομέας των κινητήρων με τους οποίους διατίθεται και στην ελληνική αγορά το νέο Ford Transit Connect, αναμφίβολα πρόκειται να αποτελέσει ένα από τα «δυνατά χαρτιά» του έναντι του ανταγωνισμού.
Σε ότι αφορά στην γκάμα των πετρελαιοκινητήρων του, το νέο Vanette της Ford θα είναι διαθέσιμο με τρεις εκδοχές ενός 4κύλινδρου σε σειρά Duratorq TDCi με χωρητικότητα 1,6λτ. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα αποδίδουν ισχύ 75, 95 και 115 ίππων και αντίστοιχα αποθέματα ροπής 220, 230 και 270 Nm.
Βασικό γνώρισμα τους αποτελεί η άμεση απόκριση από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας τους καθώς και τα ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα του παραγόμενοι θορύβου.
Παράλληλα όμως, η νέα γενιά του Transit Connect θα είναι διαθέσιμη και με βενζινοκινητήρες (εν αντιθέσει με την προηγούμενη) και μάλιστα με έναν από τους πιο προηγμένους τεχνολογικά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο λόγος φυσικά για τον 1.000άρη EcoBoost που έχει ήδη αποσπάσει το τίτλο του «Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς» για το 2012 και το 2013. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει ισχύ 100 ίππων και ροπή 170 Nm με τη μέση κατανάλωση του να ορίζεται στα 5,6 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 129 g/km αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, διαθέσιμος είναι και ο EcoBoost των 1,6λτ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 240 Nm. Σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, το νέο Ford Transit Connect θα είναι διαθέσιμο με χειροκίνητες επιλογές 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα με τον κινητήρα καθώς και ένα αυτόματο – σειριακό με 6 σχέσεις μόνο με τον EcoBoost των 1,6λτ. (τουλάχιστον προς το παρόν).
Καταλήγοντας αξίζει να προσθέσουμε πως, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Ford, τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης για τους κινητήρες του νέου Transit Connect ορίζονται στα 30.000 χλμ. ή σε ετήσια βάση.