Η Nissan κάνει… drifting με το Frontier στην SEMA 2024!
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε επίσημα η Nissan, η γκάμα των επαγγελματικών της οχημάτων που μέχρι στιγμής περιλαμβάνει τα NV200, NV400, Navara, Cabstar και Atleon (αναμένεται και το e-NV200), θα εμπλουτιστεί με ένα νέο μέλος, το NT500, ένα ελαφρύ φορτηγό με μεικτό βάρος από 3,5t.-7,5t.
Η παραγωγή του νέου ελαφρού
φορτηγού της ιαπωνικής εταιρείας ξεκίνησε ήδη από το εργοστάσιο της Avila στην
Ισπανία και –σε πρώτη- φάση, το νέο αυτό φορτηγό θα λανσαριστεί σε
συγκεκριμένες αγορές της ΕΕ (Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Ιταλία,
Πορτογαλία και Ισπανία).
Το νέο NT500 με μια ματιά
Το νέο ελαφρύ φορτηγό της Nissan θα
είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5-7,5t. και με πέντε διαφορετικά μήκη μεταξονίου (από
2.800-4.300 χλστ.). Το μέγιστο μήκος του αμαξώματος του μπορεί να ανέλθει έως
και στα 8.231 χλστ. ενώ, η λύση της τοποθέτησης της καμπίνας πάνω από τον
κινητήρα, εκτός του ότι διασφαλίζει το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο μήκος για την
υποστήριξη υπερκατασκευών επί του πλαισίου, συμβάλλει και την πολύ καλή
ευελιξία του οχήματος εντός της πόλης.
Ένα από τα βασικά γνωρίσματα
της καμπίνας του νέου NT500 είναι η
ευρυχωρία της καθώς και ο πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με τον
οποίο είναι διαθέσιμη. Παράλληλα, οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πολυάριθμοι και
εύκολα προσβάσιμοι, καλύπτοντας απόλυτα τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία.
Κινητήρες Euro6 με ισχύ έως 177 ίππους
Οι επιλογές στη γκάμα των
κινητήρων του νέου ΝΤ500 αφορούν σε δύο εκδόσεις του 4κύλινδρου ZD30 με χωρητικότητα 3,0λτ. που αποδίδουν ισχύ 150 ή 177
ίππους και μέγιστη ροπή 350 ή 540 Nm.
Ο συγκεκριμένος κινητήρα
καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 χάρη στον
συνδυασμό των τεχνολογιών EGR και SCR σε συνεργασία με ένα Ειδικό Φίλτρο Μικροσωματιδίων (DPF).
Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα
ανακοινώνει η εταιρεία, τα διαστήματα μεταξύ των εργασιών συντήρησης τους ανέρχονται
στα 2 έτη ή 40.000 χλμ.
Στα κιβώτια ταχυτήτων, οι
επιλογές είναι τρεις και αφορούν σε ένα χειροκίνητο με έξι σχέσεις, ένα
χειροκίνητο (6 σχέσεις) με Servoshift και
ένα αυτοματοποιημένο (επίσης με έξι σχέσεις).
Τέλος, αναφορικά με τα συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, το νέο ΝΤ500 έχει ανακοινωθεί πως θα εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με ESP, Hill Start Assistance, Traction Control (TCS/ASR), ABS με EBD και Brake Assist (BAS).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr