ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η Mercedes-Benz E-Class είναι διαθέσιμη ως Ταxi στην έκδοση Natural Drive που εκπέμπει μόλις 116 g CO2 ανά χλμ.

Το VW Passat EcoFuel εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,4λτ. ισχύος 150 ίππων ο οποίος, εκπέμπει μόλις 117 g CO2 ανά χλμ.

Οχήματα Ταξί με καύσιμο το φυσικό αέριο

5.662 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2014)

Mercedes-Benz E 200 Natural Drive Taxi

Η κορυφαία πρόταση της Mercedes-Benz στην ελληνική αγορά των Taxi είναι διαθέσιμη στην έκδοση Natural Drive με τον κινητήρα των 2,0λτ. που αποδίδει ισχύ 156 ίππων.

Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο επιβλητικό Taxi της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ωστόσο, χάρη στη δυνατότητα χρήσης και του φυσικού αερίου ως καύσιμο, η μέση κατανάλωση καυσίμου του για μεικτό κύκλο κίνησης περιορίζεται στα 6,3λτ./100 χλμ. ενώ την ίδια στιγμή, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), περιορίζονται στα 116 g/km μόλις!

Φυσικά περιττεύει να τονίσουμε πως το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας της Mercedes-Benz E-Class Taxi δεν επιδέχεται –ουσιαστικά- αρνητικής κριτικής ενώ το ίδιο ισχύει για την ποιότητα κύλισης καθώς και το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας.

 

Volkswagen Passat EcoFuel Taxi

Με περισσότερες από 2 δεκαετίες εμπειρίας στην εξέλιξη οχημάτων με καύσιμο το φυσικό αέριο, η VW προσφέρει και στην ελληνική αγορά την έκδοση EcoFuel για το Passat Taxi. Εφοδιασμένο με τρεις υποδαπέδιες δεξαμενές φυσικού αερίου, κατασκευασμένες από ειδικής επεξεργασίας χάλυβα, το Passat EcoFuel Taxi είναι σε θέση να διανύσει έως και 980 χλμ. πριν να χρειαστεί ανεφοδιασμό.

Σημαντικό είναι το γεγονός πως δεν υπάρχουν διακόπτες για την μετάβαση μεταξύ των δύο τύπων καυσίμων. Το Passat EcoFuel σχεδιάστηκε με γνώμονα τη χρήση φυσικού αερίου. Η βενζίνη χρησιμοποιείται μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα ενώ, όταν οι δεξαμενές φυσικού αερίου αδειάσουν, το σύστημα στρέφεται στο ρεζερβουάρ της βενζίνης.

Μέχρι στιγμής, στην πράξη έχει αποδειχθεί πως μετά από χρήση 15.000 χλμ. το κόστος κατανάλωσης καυσίμου (ευρώ/χλμ.) είναι μειωμένο κατά μέσο όρο από 50%-60% σε σχέση με διάφορες επιλογές πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

 

PRO.autotriti Team