Έμφαση στην ασφάλεια για το νέο Nissan Cabstar
Η κατασκευή του νέου Nissan Cabstar από τη γραμμή παραγωγής της Βαρκελώνης ξεκίνησε και ο νέος εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα διακρίνεται για τις πολλαπλές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς.
Το νέο Cabstar θα
προσφέρεται πλέον με κινητήρες τεχνολογίας Euro5b+ ενώ και η
γκάμα των εκδόσεων του παραμένει εξαιρετικά ευρεία, περιλαμβάνοντας εκδόσεις με
τρία μήκη μεταξονίου και πέντε επιλογές ως προς το μεικτό βάρος του από 2,8t. – 4,5t.
Μια αναλυτικότερη ματιά στο
νέο Nissan Cabstar
Η εξέλιξη του ανανεωμένου Nissan Cabstar βασίστηκε κυρίως στη μείωση του λειτουργικού κόστους χρήσης του, στη βελτίωση της αποδοτικότητας του και φυσικά την αναβάθμιση των επιπέδων άνεσης και ασφάλειας του οδηγού και του φορτίου.
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση
του, οι κυριότερες αλλαγές εστιάζονται στη νέα μάσκα ενώ οι δείκτες αλλαγής
πορείας έχουν ενσωματωθεί στους πλευρικούς καθρέπτες.
Στο εσωτερικό, συναντάμε νέες
επενδύσεις στα καθίσματα ενώ και οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι θερμαινόμενοι
και ηλεκτρικά ελεγχόμενοι.
Το νέο ηχοσύστημα διαθέτει
θύρες USB, iPod και AUX-in ενώ υπάρχει
και η δυνατότητα σύνδεσης του μέσω Bluetooth με π.χ. ένα
κινητό τηλέφωνο.
Ο πίνακας οργάνων είναι πιο
ευανάγνωστος και περιλαμβάνει μια νέα οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Σε αυτή
προβάλλονται ενδείξεις που αφορούν στη μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου,
τη στάθμη του λαδιού, τα διαστήματα συντήρησης του οχήματος καθώς και στο
σύστημα υπενθύμισης αλλαγής σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η αφαίρεση του εφεδρικού
τροχού, του σχετικού γρύλου και των λοιπών εργαλείων, έχει επιφέρει μείωση του
απόβαρου της καμπίνας κατά 30 κιλά στις εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. και 4,5t. αντίστοιχα.
Γκάμα εκδόσεων και κινητήρες
Οι επιλογές στη γκάμα των κινητήρων του Nissan Cabstar περιλαμβάνει πλέον τρεις εκδόσεις του 4κύλινδρου YD25 των 2.488 κ.εκ. με απόδοση:
-121 ίπποι και 250 Nm ροπής
-136 ίπποι και 270 Nm ροπής
-145 ίπποι και 350 Nm ροπής
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο
κάνει χρήση του ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων, του οξειδωτικού καταλύτη και
της τεχνολογίας EGR (Exhaust Gas Recirculation) για την κάλυψη των
προδιαγραφών ρύπων της Euro5b+.
Η έκδοση των 145 ίππων με την
οποία είναι πλέον διαθέσιμο το εν λόγω μηχανικό σύνολο, αντικαθιστά τον
προηγούμενο ZD30 κινητήρα των 3,0λτ. Παρά το
γεγονός ότι προσφέρει αντίστοιχα αποθέματα ροπής καθώς και αυξημένη ισχύ κατά 5
ίππους, ο κινητήρας των 2,5λτ. εμφανίζει καλύτερη εικόνα σε τομείς όπως η
κατανάλωση καυσίμου, οι εκπομπές ρύπων κ.ά.
Παράλληλα, είναι κατά 45 κιλά
ελαφρύτερος ενώ επιδεικνύει βελτιωμένη μέση κατανάλωση κατά 22%. Την ίδια
στιγμή, τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις του έχουν αυξηθεί στα 40.000 χλμ. (από
30.000 χλμ. έως τώρα).
Η έκδοση των 121 ίππων θα
είναι διαθέσιμο με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων στις εκδόσεις του Cabstar με
μεικτό βάρος 2,8t., 3,2t., 3,4t. και 3,5t. Οι εκδόσεις των 136 και 145 ίππων θα συνδυάζονται με
ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και θα προσφέρονται στις εκδόσεις του Cabstar με
μεικτό βάρος 3,5t. και 4,5t.
Όπως προαναφέραμε, το Nissan Cabstar διατηρεί μια
ιδιαίτερα μεγάλη γκάμα εκδόσεων που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει παραλλαγές με
συνολικό μήκος οχήματος από 4.546 χλστ. – 6.346 χλστ. καθώς και τρία μήκη
μεταξονίου (2.500 χλστ., 2.900 χλστ. και 3.400 χλστ.). Παράλληλα, οι υποψηφίου
ιδιοκτήτες του μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι διαφορετικών μεικτών βαρών (από
2,8t. – 4,5t.) με το
μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να κυμαίνεται από τα 1.125 – 2.768 κιλά. Χαρακτηριστικά
αξίζει να αναφέρουμε πως οι εκδόσεις των 3,5t. μπορούν να υποστηρίξουν έως και 1.840 κιλά, που
είναι και μια από τις κορυφαίες επιδόσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας
οχημάτων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr