Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά του Iveco Daily θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές τις ΕΕ μέσα στον Ιούνιο με τις εκδόσεις Van να έχουν ωφέλιμο όγκο έως και 20,0κ.μ.!

Αν και διατηρεί το πλαίσιο τύπου σκάλας, πολλαπλές είναι οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στους άξονες, τις αναρτήσεις αλλά και το αμάξωμα του.

Φυσικά, το νέο Daily θα εξακολουθήσει να προσφέρεται σε πολλαπλές εκδοχές που περιλαμβάνουν οχήματα Van, C+C αλλά και Mini-Bus.

Αποκαλυπτήρια για το νέο Iveco Daily

4.731 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2014)

Η Iveco έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες καθώς και τα πρώτα στοιχεία της νέας, 3ης κατά σειρά, γενιά του Daily που θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στον προσεχή Ιούνιο.

Το Iveco Daily έχει καταφέρει να καθιερωθεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για περισσότερα από 35 έτη ως ένα από τα πιο αξιόπιστα, αποδοτικά και σκληροτράχηλα επαγγελματικά οχήματα προσφέροντας μια εντυπωσιακή γκάμα εκδόσεων με μεικτό βάρος έως και 7,0t.

Η νέα γενιά του ιταλικού μοντέλου, η 3η κατά σειρά, έχει ανακοινωθεί πως θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στον Ιούνιο του 2014 και ήδη, η Iveco έσπευσε να δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του νέου εκπροσώπου της.

 

Πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση

Σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο Daily εμφανίζει σημαντικές τροποποιήσεις σε ότι αφορά στη σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος του αμαξώματος.

Ο νέος προφυλακτήρας είναι πιο ογκώδης και φιλοξενεί τόσο τους προβολείς ομίχλης όσο και ειδικές λυχνίες (λογικά τύπου LEDs στις άκρες του.

Αντίστοιχα νέα είναι και η μάσκα που περιλαμβάνει δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα που ξεχωρίζουν λόγω της ύπαρξης μιας οριζόντιας μεταλλικής επιφάνειας στο χρώμα του αμαξώματος ενώ, το σχήμα του καλύμματος του κινητήρα, της μάσκας αλλά και των –πλήρως ανανεωμένων- φωτιστικών σωμάτων, δημιουργούν ένα έντονο «V».

Παράλληλα, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ υπόσχεται βελτιωμένη ορατότητα για τον οδηγό αλλά και έναν ακόμη καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή για το όχημα.

 

Σημαντικές βελτιώσεις παντού

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, η νέα γενιά του Daily θα κατασκευάζεται στις γραμμές παραγωγής της Iveco στη Suzzara (Ιταλία) και το Valladolid (Ισπανία), όπου η ιταλική εταιρεία έχει δαπανήσει μεγάλα κονδύλια για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους.

Σε σχέση πάντα με το μοντέλο που αντικαθιστά, η 3η γενιά του Daily διατηρεί το στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας που διακρίνεται για την ακαμψία και την ανθεκτικότητα του.

Το νέο Daily θα εξακολουθήσει να προσφέρεται σε εκδόσεις Van, καμπίνας – σασί (C+C) και Mini-Bus ωστόσο έχουν υπάρξει πολλαπλές επεμβάσεις σε διάφορους τομείς του οχήματος προκειμένου να βελτιωθούν οι μεταφορικές δυνατότητες αλλά και η ευκολία πρόσβασης στο χώρο φόρτωσης.

Αρκετές αλλαγές παρατηρούνται στον τύπο και τη διάταξη των αξόνων και των μεταξονίων προκειμένου να βελτιωθεί η σχέση διαστάσεις αμαξώματος/ωφέλιμος χώρος φόρτωσης.

Χαρακτηριστικά, η Iveco αναφέρει πως στις εκδόσεις Van, προσφέρονται πλέον εκδοχές με συνολικό ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 18κ.μ. ή και 20,0κ.μ., μια εντυπωσιακή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας των Van και όχι μόνο.

Αντίστοιχα, στις εκδόσεις με ωφέλιμο όγκο 11κ.μ., έχει επιτευχθεί η βέλτιστη αναλογικά μεταξύ των εξωτερικών διαστάσεων του αμαξώματος και του ωφέλιμου χώρου φόρτωσης στο εσωτερικό του οχήματος.

Παράλληλα, με τη μείωση του οπίσθιου προβόλου, έχει βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά του οχήματος καθώς και η κατανομή των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων, χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η οδική συμπεριφορά του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες.

Όλες οι εκδόσεις του νέου Daily με μεικτό βάρος έως και 3,5t. εφοδιάζονται με νέα εμπρόσθια ανάρτηση που αναβαθμίζει σημαντικό το «κράτημα» τους ενώ η –επίσης νέα- πίσω ανάρτηση έχει συμβάλλει στη μείωση της απόσταση του δαπέδου του χώρου φόρτωσης από το έδαφος κατά 55 χλστ., γεγονός που απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία φόρτωσης και εκφόρτωσης του οχήματος.

 

Ανανεωμένοι κινητήρες

Παρά το γεγονός ότι η Iveco δεν έχει ανακοινώσει ακριβή στοιχεία αναφορικά με τη γκάμα των μηχανικών συνόλων της νέας γενιάς του Daily, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως η μέση κατανάλωση τους έχει μειωθεί κατά 5% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο ενώ παράλληλα έχει μειωθεί δραματικά το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας του οχήματος. Φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε πως θα υπάρχει μια μεγάλη γκάμα μηχανικών συνόλων (με πολλαπλούς τύπους καυσίμου) ενώ το ίδιο θα ισχύσει και αναφορικά με τα κιβώτια ταχυτήτων.

 

Πιο άνετο και… ήσυχο εσωτερικό

Σε ότι αφορά στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, οι πρώτες πληροφορίες από το στρατόπεδο της Iveco αναφέρουν πως έχει βελτιωθεί σημαντικά τόσο η θέση οδήγησης όσο και η ηχομόνωση της καμπίνας.

Παράλληλα βελτιωμένη είναι και η εργονομία ενώ οι οδηγοί θα εκτιμήσουν την σαφέστατα αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά του οχήματος.