Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το ανανεωμένο Renault Master παρουσιάζεται στο NEC 2014 με νέους κινητήρες ισχύος από 110 – 165 ίππους.

Παράλληλα, ο εξοπλισμός ασφάλειας του είναι σημαντικά πληρέστερος με πολλαπλά νέα συστήματα διαθέσιμα ως στάνταρτ.

Ο εσωτερικός διάκοσμος παραμένει καλαίσθητος και εξακολουθεί να διακρίνεται για τους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους και την πρακτικότητα του.

Τέλος, το ανανεωμένο Master θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό από 2,8-4,5t. και πολλαπλές παραλλαγές ως προς τον τύπο του αμαξώματος του.

Παρόν το Renault Master στο NEC 2014

3.764 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2014)

Το Διεθνές Σαλόνι Επαγγελματικών του Μπέρμιγχαμ επέλεξε και η Renault για την πρώτη παρουσίαση του ανανεωμένου Master που εφοδιάζεται με νέα γκάμα κινητήρων και πολλά νέα στοιχεία.

Το ανανεωμένο Renault Master παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες για πρώτη φορά, με σκηνικό το Διεθνές Σαλόνι Επαγγελματικών Οχημάτων του Μπέρμιγχαμ (από 29/4 – 1/5).

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 2,8t. – 4,5t., το νέο Master θα προσφέρεται σε παραλλαγές Van, καμπίνας – σασί, με διπλή καμπίνα (Crew-Cab), επιβατικές εκδόσεις Combi και Bus καθώς και με ανοικτή καρότσα. Παράλληλα, στην εκτεταμένη γκάμα του θα υπάρχουν εκδόσεις με μονούς ή διπλούς τροχούς για τον πίσω άξονα καθώς και παραλλαγές με μετάδοση της κίνησης εμπρός ή πίσω.

 

Ανανεωμένοι και πιο οικονομικοί κινητήρες

Σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων του, το ανανεωμένο Renault Master θα προσφέρεται με την προσθήκη δύο νέων κινητήρων 2,3 λτ. με διπλού turbo και ισχύ 135 ή 165 ίππων. Ο συνδυασμός ενός υπερσυμπιεστή χαμηλής πίεσης και ενός υπερσυμπιεστή υψηλής πίεσης, διασφαλίζει την μέγιστη απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται με αυξημένη απόκριση και βελτιωμένες επιδόσεις ενώ την ίδια στιγμή, τόσο η μέση κατανάλωση καυσίμου όσο και οι εκπομπές ρύπων, υποχωρούν κατά πολύ.

Παράλληλα όμως, οι εν λόγω εκδόσεις του ανανεωμένου Master εφοδιάζονται στον βασικό τους εξοπλισμό με την λειτουργία «Eco-Mode» που επιτρέπει στον οδηγό, με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό του οχήματος να μειώσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου του οχήματος του.

Επιπρόσθετα, το γαλλικό μοντέλο εφοδιάζεται και με το σύστημα Stop & Start για τον κινητήρα ως στάνταρτ στις εκδόσεις με ισχύ 135 και 165 ίππων. Σε συνδυασμό με τον BiTurbo κινητήρα, το εν λόγω σύστημα είναι σε θέση να μειώσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 10%.

Συνολικά, το ανανεωμένο Renault Master θα είναι διαθέσιμο με πέντε επιλογές ως προς την ισχύ των κινητήρων του. Οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων θα προσφέρουν απόδοση από 110 – 165 ίππους ενώ οι εκδοχές με αυτόματο κιβώτιο θα προσφέρονται με ισχύ 125 ή 150 ίππων.

 

Προηγμένα συστήματα ασφάλειας

Σημαντικά βελτιωμένος είναι και ο τομέας της ενεργητικής ασφάλειας του Renault Master καθώς το σύστημα ESC (Electronic Stability Control) θα είναι διαθέσιμο στον βασικό του εξοπλισμό.

Το εν λόγω σύστημα θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τον έλεγχο πολλαπλών επιμέρους συστημάτων όπως τα Hill Start Aid, Emergency Brake Assist, Extended Grip, Trailer Swing Assist, Adaptive Load Control και Anti-Rollover Control.

Παράλληλα, στις επιβατικές εκδόσεις Combi, θα είναι διαθέσιμο και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.