ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Ford Transit Courier αναμένεται και στην ελληνική αγορά με κόστος που θα ξεκινά από τα 15.430 ευρώ με τον 1.000άρη EcoBoost των 100 ίππων.

Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να υποστηρίξει φορτία έως και 2,6κ.μ. ή 660 κιλών.

Παράλληλα, το μεγάλο άνοιγμα των θυρών καθώς και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ευνοούν την πρόσβαση στο εσωτερικό της καρότσας από παντού.

Το νέο Ford Transit Courier αποδεικνύεται εξαιρετικά σταθερό και ιδιαίτερα άνετο κάτω από όλες τις συνθήκες χάρη στη πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης.

Τέλος, ο εσωτερικός διάκοσμος είναι ποιοτικά κατασκευασμένος, πλούσια εξοπλισμένος και με πολύ καλό επίπεδο εργονομίας.

Νέο Transit Courier από τον Ιούνιο

3.812 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2014)

Μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να ξεκινήσει η εμπορική πορεία του νέου Ford Transit Courier και στην ελληνική αγορά με το κόστος του να ξεκινά από τα 15.430 ευρώ σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες.

Μέσα σε μια διετία ουσιαστικά, η Ford κατάφερε να ανανεώσει πλήρως τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων και μάλιστα, με εντυπωσιακή επιτυχία.

Η παρουσίαση της νέας γενιάς του Pick-Up Ranger, συνοδεύτηκε από το λανσάρισμα της νέας οικογένειας του Ford Transit που απαρτίζεται από τα μοντέλα Transit Connect, Transit Custom και Transit. Τα δύο πρώτα κατάφεραν να χαρίσουν μια εντυπωσιακή διάκριση για την Ford στον «διαγωνισμό» για το International Van of the Year, αποσπώντας το εν λόγω βραβείο για δύο συνεχόμενες χρονιές.

Παράλληλα, στην… κούρσα για τον φετινό νικητή του VOTY 2015, η Ford συμμετέχει δυναμικά με τη νέα γενιά του Ford Transit (για το οποίο πρόσφατα ανακοινώσαμε και τις τιμές λιανικής στην ελληνική αγορά) καθώς και με την πιο πρόσφατη –και τελευταία- προσθήκη στη γκάμα της εταιρείας, το Transit Courier το οποίο αναμένεται στη χώρα μας μέσα στον Ιούνιο.

Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης του νέου «Βενιαμίν» της Ford στα ελαφρά επαγγελματικά (εξαιρουμένου του δημοφιλούς Fiesta Van) στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το εξαιρετικό Transit Courier στους δρόμους και τα περίχωρα της Φρανκφούρτης.


Εξαιρετική σχεδίαση μέσα – έξω

Με μήκος αμαξώματος της τάξης των 4.157 χλστ., πλάτος 1.976 χλστ. και ύψος 1.747 χλστ., το νέο Transit Courier είναι ένα –περιορισμένο σε διαστάσεις- ελαφρύ επαγγελματικό με εξαιρετική ευελιξία εντός της πόλης.

Το σχήμα της μάσκας, των φωτιστικών σωμάτων και του προφυλακτήρα συνάδουν απόλυτα με την γενικότερη σχεδιαστική πολιτική της Ford, όπως αυτή αποτυπώνεται τόσο στα επαγγελματικά όσο και τα επαγγελματικά της οχήματα.

Οι αρμονικές γραμμές και η πληθώρα καμπύλων δημιουργούν ένα καλαίσθητο συνολικό αποτέλεσμα το οποίο, ενώ διατηρεί μια φινετσάτη εικόνα είναι παράλληλα δυναμικό αλλά και ιδιαίτερο.

Αντίστοιχα, ο εσωτερικός διάκοσμος βασίζεται επίσης σε πολλαπλές καμπύλες και ακμές ενώ τόσο η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων όσο και το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας δεν πρόκειται να αφήσουν κανένα παραπονεμένο.

 

Μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες

Μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερο από τους υπόλοιπους εκπρόσωπους της νέας «οικογένειας Transit» ωστόσο, το Transit Courier δεν έχει να… ζηλέψει και πολλά αναφορικά με τις μεταφορικές του δυνατότητες.

Συγκεκριμένα, το μήκος του χώρου φόρτωσης του ορίζεται στα 1.620 χλστ. ωστόσο, με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού και του ειδικού διαχωριστικού με την καμπίνα των επιβατών (μεταλλικό πλέγμα), μπορεί να αυξηθεί έως και στα 2.593 χλστ. Το πλάτος ορίζεται στα 1.488 χλστ. (1.012 χλστ. μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών) και το ύψος στα 1.227 χλστ.

Με βάση όλα τα παραπάνω, η Ford ανακοινώνει τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων με όγκο από 2,3κ.μ. έως και 2,6κ.μ. ενώ το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται έως και στα 660 κιλά.

Παράλληλα, πέραν του μεγάλου ανοίγματος τόσο της πλευρικής όσο και της πίσω θύρας (ασύμμετρα φύλλα ή μονό φύλλο), το κατώφλι φόρτωσης είναι εξαιρετικά χαμηλό (536 χλστ.) γεγονός που ευνοεί την εύκολη πρόσβαση στην καρότσα ενώ έχουν προβλεφθεί και έξι συνολικά σημεία στερέωσης του φορτίου σε ειδικά μελετημένες θέσεις.

 

Προηγμένοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου

Ένας από τους τομείς που το νέο Ford Transit Courier θριαμβεύει είναι αναμφίβολα οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται.

Στην γκάμα του συγκαταλέγονται μηχανικά σύνολα βενζίνης (1,0λτ., 100 ίπποι) και πετρελαίου (1,5λτ. και 1,5λτ., 75 και 95 ίπποι) που διακρίνονται για την εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου τους (από 3,7λτ./100χλμ.) και τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων (από 97g/km).

Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα συνεργάζονται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων καθώς και με το σύστημα Auto-Start-Stop, το οποίο είναι διαθέσιμο προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

Στην πράξη, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από την πρώτη εμπειρία μας πίσω από το τιμόνι του Transit Courier, οι εν λόγω κινητήρες είναι σε θέση να προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις ενώ μεταξύ των στοιχείων που κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις είναι η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών αλλά και η εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης.

Ακόμα και χωρίς φορτίο, το Ford Transit Courier εμφανίζει μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενώ παραμένει σταθερό ακόμη και στο όριο.

Σε αυτό άλλωστε συμβάλλουν σημαντικά και τα πολλαπλά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε τα Tyre Pressure Monitoring, Electronic Stability Control, Hill Start Assist, Traction Control και Roll Over Mitigation.