Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο πρωτότυπο VW Amarok Power Concept εφοδιάζεται με έναν V6 TDI κινητήρα 3,0λτ. με ισχύ 268 ίππων και ροπή 600 Nm.

Στον χώρο φόρτωσης του εν λόγω πρωτότυπου έχει προβλεφθεί η τοποθέτηση ενός ειδικού ηχοσυστήματος…

… με ισχύ 5.000W(!) ενώ ο… DJ δεν είναι άλλων από τον οδηγό του δυναμικού πρωτότυπου Pick-Up.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από δέρμα και ανθρακονήματα ενώ η διχρωμία (γκρι – πορτοκαλί) είναι αντίστοιχη με αυτή του αμαξώματος.

Τέλος τα ειδικά καθίσματα διακρίνονται για τις –κορυφαίας ποιότητας- επενδύσεις από δέρμα ενώ και ο εξοπλισμός είναι… φαντασμαγορικός.

Ένα VW Amarok 268 ίππων!

4.977 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2014)

Στην έκθεση του Worthersee Treffen στην Αυστρία, η VW παρουσίασε μια νέα, ιδιαίτερη, έκδοση του Amarok που εφοδιάζεται με έναν 3,0λιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα με ισχύ 268 ίππων και 600Nm ροπής.

Όπως και το περασμένο έτος, η VW επιφύλασσε για τους επισκέπτες της έκθεσης Worthersee (Αυστρία) μια έκπληξη βασισμένη στο αμάξωμα του δυναμικού Pick-Up Amarok.

Αυτήν την φορά, η Volkswagen δημιούργησε, βασισμένη στο Amarok, ένα πρωτότυπο… ηχοσύστημα με μήκος 5.254 χλστ., πλάτος 2.228 χλστ. και ύψος 1.740 χλστ.

Ουσιαστικά πρόκειται για το πρωτότυπο όχημα με την ονομασία VW Amarok Power Concept το οποίο, φέρει στον χώρο φόρτωσης του ένα ειδικό ηχοσύστημα ισχύος 5.000 Watt που αποτελείται από τμήματα κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι Allen & Heath, Pioneer και Void Acoustics.

Φυσικά, ο DJ που αναλαμβάνει να χειριστεί το εν λόγω ηχοσύστημα δεν είναι άλλος από τον οδηγό του VW Amarok Power Concept.

Η εν λόγω οδηγός – DJ δεν πρέπει να αισθάνεται τυχερή (για να βασιστούμε και εμείς στις πρώτες εικόνες που παρουσίασε η εταιρεία) μόνο για τις δυνατότητες και την ευκολία μεταφοράς του εντυπωσιακού ηχοσυστήματος που έχει στην διάθεση της αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος που καλείται να το μεταφέρει.

Το VW Amarok Power Concept διακρίνεται για την ειδική βαφή Dynamic Grey του αμαξώματος με τις πορτοκαλί λεπτομέρειες στο κάτω μέρος των θυρών καθώς και τις πορτοκαλί δαγκάνες των φρένων.

Αντίστοιχοι είναι και οι χρωματισμοί στο εσωτερικό του οχήματος όπου κυριαρχούν οι επενδύσεις από δέρμα Nappa και Alcantara στα καθίσματα, στο τιμόνι κ.ά.

Επιπρόσθετα, το εν λόγω πρωτότυπο εφοδιάζεται με ειδικά τελικά για την εξάτμιση καθώς και ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών.

Καταλήγοντας δεν θα μπορούσαμε να αναφερθούμε στην «καρδιά» του εν λόγω πρωτότυπο που δεν είναι άλλη από έναν V6 TDI πετρελαιοκινητήρα 2.952 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 268 ίππων καθώς και μέγιστη ροπή 600 Nm στις 3.000 σ.α.λ.

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 8 σχέσεων, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ./ώρα και επιταχύνσεις από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.