Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!
Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
Η γκάμα κινητήρων του νέου Daily περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα 2,3 και 3,0λτ. που αποδίδουν ισχύ από 106 – 205 ίππους και μέγιστη ροπή έως και 470 Nm.
Ανάλογα με την έκδοση, καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5b+ ή της Euro6 ενώ υπάρχει διαθέσιμο και η έκδοση 3,0 Natural Power με ισχύ 136 ίππων που κάνει χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο.
Το μοντέλο που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης από την ελληνική αντιπροσωπεία, εφοδιάζονταν με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο που μας ικανοποίησε απόλυτα με την κλιμάκωση του ωστόσο, διαθέσιμο είναι και το νέο αυτόματο κιβώτιο «Agile» με σειριακή λειτουργία.
Ειδικές επεμβάσεις στη λειτουργία του κινητήρα καθώς και η μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος κατά 6% (από 0,335 σε 0,316), έχουν συμβάλλει στη σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 5,5%.
Όπως προαναφέραμε, η νέα δομή των αναρτήσεων σε συνδυασμό με πολλαπλές επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και τα πολλαπλά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς (ESP, LDWS και πολλά άλλα), έχουν επιφέρει την κατακόρυφη αύξηση του επιπέδου της ενεργητικής ασφάλειας στη νέα γενιά του Daily.
Στην πράξη, το στοιχείο που κέρδισε από τα πρώτα μέτρα τις εντυπώσεις μας πίσω από το τιμόνι του νέου Daily είναι η εξαιρετική ευελιξία του καθώς και η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr