Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

H Scania παρουσίασε μια νέα έκδοση του αστικού Citywide με ένα υβριδικό σύστημα κινητήρων που κάνει χρήση 100% biodiesel ως καύσιμο.

Το νέο αυτό υβριδικό σύστημα κινητήρων προσφέρει μειωμένη κατανάλωση (20-25%) και εκπομπές ρύπων (60-65%) σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις.

Νέο υβριδικό αστικό Scania Citywide

3.035 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2014)

Η Scania Buses παρουσίασε ένα νέο αστικό λεωφορείο Citywide με χαμηλό δάπεδο –φυσικά- και υβριδικό σύστημα κινητήρων που μπορεί να κάνει χρήση και biodiesel ως καύσιμο.

Ως γνωστόν, η Scania έχει να επιδείξει μια μακρόχρονη παράδοση, για περισσότερες από δύο δεκαετίες, στην εξέλιξη υβριδικών συστημάτων κινητήρων και λύσεων για τα βαρέα επαγγελματικά της οχήματα.

Η πιο πρόσφατη τεχνολογική καινοτομία που η σουηδική εταιρεία παρουσίασε, αφορά σε ένα υβριδικό σύστημα κινητήρων για το νέο αστικό λεωφορείο της, Citywide, το οποίο είναι σε θέση να κάνει χρήση 100% biodiesel για τις ανάγκες του μηχανικού συνόλου εσωτερικής καύσης του προγράμματος. Ας δούμε τα δεδομένα πιο αναλυτικά.

 

Νέα τεχνολογία έτοιμη προς χρήση

Το νέο υβριδικό σύστημα κινητήρων της Scania που παρουσιάστηκε με το αστικό λεωφορείο Scania Citywide, καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος βασίζεται μόνο στη διαδικασία SCR (Selective Catalytic Reduction) για την επεξεργασία των καυσαερίων.

Το εν λόγω σύστημα κινητήρων έχει εξελιχθεί με γνώμονα την χρήση σε διαδρομές στο αστικό και περιαστικό οδικό δίκτυο, προσφέροντας σημαντική μείωση στο κόστος χρήσης του οχήματος. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς της Scania, το εν λόγω σύστημα αναμένεται σύντομα να είναι διαθέσιμο και για χρήση στα φορτηγά της εταιρείας.

 

Τα χαρακτηριστικά του νέου υβριδικού συστήματος κινητήρων

Το νέο υβριδικό σύστημα κινητήρων της Scania θα είναι προς το παρόν διαθέσιμο στις εκδόσεις του αστικού λεωφορείου Citywide με μήκος αμαξώματος 12,0μ. και 14,8μ.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που περιλαμβάνει είναι 9λιτρο μηχανικό σύνολο με απόδοση 250, 180 και 320 ίππων που είναι σε θέση να κάνει χρήση 100% biodiesel ως καύσιμο.

Παράλληλα, επιστρατεύεται και ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 150kW (περίπου 204 ίππων) και μέγιστη ροπή 1.050 Nm που συνεργάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,2 kWh. Οι εν λόγω μπαταρίες εδράζονται στην οροφή, στο εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος.

Χάρη σε χαρακτηριστικά όπως η λειτουργία Stop-Start, το hybrid eco-roll κ.ά., το εν λόγω υβριδικό σύστημα κινητήρων είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε ποσοστό από 20% - 25% ή περίπου 1,2 – 2,5 λτ./ώρα λειτουργίας του λεωφορείου.

Αντίστοιχα, στις εκδόσεις με ισχύ 320 ίππων, έχει υπολογιστεί πως η μείωση των εκπομπών CO2 ανέρχονται στο 60% - 65% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Scania Citywide