Ξεκινούν οι πωλήσεις του νέου Nissan Cabstar
Όπως έχουμε δημοσιεύσει και προ μηνών, η έναρξη των πωλήσεων της νέας γενιάς του Nissan –NT400- Cabstar είναι πλέον… προ των πυλών και στην ελληνική αγορά καθώς τα πρώτα οχήματα αναμένεται στη χώρα μας προς το τέλος του έτους.
Σχεδιαστικά, το νέο ιαπωνικό
ελαφρύ φορτηγό (με μεικτό βάρος από 3,5t.-4,5t.) έχει να
επιδείξει αλλαγές στη μάσκα ενώ, οι δείκτες αλλαγής πορείας έχουν πλέον
ενσωματωθεί στους πλευρικούς καθρέπτες. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό έχουν
προβλεφθεί νέες επενδύσεις για τα καθίσματα, νέος πίνακας οργάνων που παρέχει
πληρέστερες πληροφορίες στον οδηγό αναφορικά με πολλαπλά δεδομένα για το όχημα
και το δρομολόγιο ενώ, πληρέστερος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης.
Με νέους –ισχυρότερους-
πετρελαιοκινητήρες
Το νέο Cabstar θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με τρία διαφορετικά μήκη μεταξονίου, τόσο με μονή όσο και με διπλή καμπίνα, ενώ θα προσφέρει εξαιρετικές λύσεις σε μια μεγάλη γκάμα χρήσεων δεδομένης της δυνατότητας μετατροπής του σε μια πληθώρα επιλογών όπως ανοιχτό ή και ανατρεπόμενο φορτηγό, κιβωτάμαξα, ψυκτικός θάλαμο, καλαθοφόρο ή ακόμη και ως βυτίο.
Παράλληλα, ο νέος 4κύλινδρος YD25 πετρελαιοκινητήρας των 2.488 κ.εκ. που αναλαμβάνει
την κίνηση του θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 136 ή 145 ίππων και μέγιστη
ροπή 270 Nm ή 350 Nm αντίστοιχα.
Κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας
για τα δεδομένα της κατηγορίας
Ωστόσο, ο τομέας που το νέο Nissan Cabstar κυριολεκτικά… κλέβει την παράσταση, είναι αυτός της ενεργητικής ασφάλειας και της οδικής συμπεριφοράς.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να
αναφέρουμε πως το νέο πακέτο εξοπλισμού ασφάλειας με το οποίο θα εφοδιάζεται η
νέα γενιά του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού, υπερβαίνει κατά πολύ τις υποχρεωτικές
προϋποθέσεις που θέτει η σχετική Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα οχήματα της
κατηγορίας.
Συγκεκριμένα, στο βασικό
εξοπλισμό του νέου Cabstar θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα
ηλεκτρονικά συστήματα:
-ABS (για την έκδοση των 4,5t.)
-EBD (Ηλεκτρονική κατανομή πέδησης)
-VDC – Vehicle Dynamic Control (Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου του Οχήματος)
Το εν λόγω σύστημα
περιλαμβάνει τον έλεγχο λειτουργίας δύο επιμέρους συστημάτων για την
σταθεροποίηση του οχήματος. Πρόκειται για τον Έλεγχο Εκτροπής (ΥΟ) και την
Αποτροπή Ανατροπής (RSP). Το ΥΟ παρακολουθεί και
διορθώνει συνεχώς τυχόν ασυνήθιστες τάσεις υποστροφής ή υπερστροφής του
οχήματος ενώ το RSP επεμβαίνει αυτόματα όταν ανιχνεύσει τον κίνδυνο
ανατροπής του οχήματος.
-TCS – Traction Control System (Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης)
Το εν λόγω σύστημα επεμβαίνει
στη λειτουργία του συστήματος πέδησης και του κινητήρα προκειμένου να αποτρέπει
την απώλεια πρόσφυσης των κινητηρίων τροχών. Με αυτόν τον τρόπο, συμβάλλει στην
διατήρηση της ευστάθειας του οχήματος σε δρόμους με περιορισμένο συντελεστή
πρόσφυσης.
-BAS – Brake Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης της Πέδησης)
Το εν λόγω σύστημα ελέγχει τη
λειτουργία των φρένων και είναι σε θέση να αυξήσει την ισχύ της πέδησης π.χ.
στις περιπτώσεις που απαιτείται φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
-HSA – Hill Start Assist (Σύστημα υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανωφέρειες)
Διατηρώντας της ισχύ της
πέδησης στους τροχούς για δύο δευτερόλεπτα από την στιγμή που ο οδηγός παίρνει
το πόδι του από το πεντάλ του φρένου, το HSA προσφέρει την
άνετη εκκίνηση του οχήματος στις περιπτώσεις που αυτό είναι σταθμευμένο σε
δρόμους με έντονη κλίση.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr