ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Με «μπροστάρη» εκ νέου το Hilux, η Toyota ήταν για ακόμη μια χρονιά η κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών.

Η πλήρως ανανεωμένη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών της, ώθησε τη Ford στην 2η θέση της σχετικής κατάταξης.

Η Citroen ήταν η εταιρεία με την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 2014.

Μεταξύ των 10 κορυφαίων εταιρειών, η Isuzu ήταν αυτή που επέδειξε την υψηλότερη πτώση στις νέες ταξινομήσεις της μέσα στο 2014.

Στο +42,47% οι πωλήσεις του 2014

1.864 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2015)

Εξαιρετική ήταν η πορεία της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών μέσα στο 12μηνο του 2014 καθώς οι νέες ταξινομήσεις ανήλθαν στα 4.888 οχήματα έναντι μόλις 3.431 για το 12μηνο του 2013.

PRO.autotriti Team

Ο Δεκέμβριος ήταν ένας ακόμη εξαιρετικός μήνας για την ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών καθώς κατά τη διάρκεια του σημειώθηκαν 643 νέες ταξινομήσεις οχημάτων, που συνιστούν σε ποσοστιαία αύξηση κατά 196,31% σε σχέση με τα 217 οχήματα που είχαν πουληθεί τον Δεκέμβριο του 2013.

Αντίστοιχα, από τις αρχές του έτους, οι συνολικές νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών ανήλθαν στα 4.888 οχήματα και σε σχέση με τα αποτελέσματα του 2013 (3.431 οχήματα), μεταφράζονται σε αύξηση της τάξης του 42,47%.

 

Η κορυφαία 10άδα των εταιρειών

Στη λίστα με τις 10 πιο εμπορικές αυτοκινητοβιομηχανίες στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών, η κορυφή ανήκει χωρίς την παραμικρή αμφιβολία στην Toyota καθώς, με 1.032 νέες ταξινομήσεις και θετική μεταβολή πωλήσεων κατά 68,63% σε σχέση με το 2013, απέσπασε την 1η θέση και μερίδιο αγοράς της τάξης του 21,11%.

Στη δεύτερη θέση της σχετικής κατάταξης πλασαρίστηκε η Ford με 686 νέες ταξινομήσεις και ποσοστιαία αύξηση 111,08% σε σχέση με τα πεπραγμένα του 2013 ενώ 3η ήταν η Fiat Professional με 587 μονάδες και ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων κατά 1,38% σε σχέση με το 2013.

Αναλυτικά η κορυφαία 10άδα των πιο εμπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 2014 διαμορφώνεται ως εξής:

 

1η- Toyota: 1.032 οχήματα (2013: 612 οχήματα, +68,63%)

2η- Ford: 686 οχήματα (2013: 325 οχήματα, +111,08%)

3η- Fiat Professional: 587 οχήματα (2013: 579 οχήματα, +1,38%)

4η- Citroen: 481 οχήματα (2013: 135 οχήματα, +256,30%)

5η- Volkswagen: 432 οχήματα (2013: 373 οχήματα, +15,82%)

6η- Nissan: 426 οχήματα (2013: 298 οχήματα, +42,95%)

7η- Peugeot Professionnel: 364 οχήματα (2013: 171 οχήματα, +112,87%)

8η- Opel: 269 οχήματα (2013: 331 οχήματα, -18,73%)

9η- Mercedes-Benz: 255 οχήματα (2013: 176 οχήματα, +44,89%)

10η- Isuzu: 152 οχήματα (2013: 220 οχήματα, -30,91%)