Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Στην πλατφόρμα «LCV-EV» θα πατάνε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Συμμαχίας, όπως τα ηλεκτρικά Renault Kangoo (φωτό) και Nissan Townstar.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην πλατφόρμα «LCV-EV» θα πατάνε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Συμμαχίας, όπως τα ηλεκτρικά Renault Kangoo (φωτό) και Nissan Townstar.

35 νέα ηλεκτρικά από Renault, Nissan & Mitsubishi

2.949 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Επανάσταση στον χώρο της ηλεκτροκίνησης ετοιμάζονται να φέρουν οι εταιρείες μέλη της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, με επενδύσεις δεκάδων δισεκατομμυρίων, 35 νέα ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2030, προηγμένες μπαταρίες ξηρού τύπου και ακόμα πιο υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, που θα προάγουν την αυτόνομη κίνηση και την οδική ασφάλεια.

Επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση από Renault, Nissan & Mitsubishi


    Τα μέλη της Συμμαχίας θα επενδύσουν από κοινού 23 δισ. ευρώ εντός της προσεχούς πενταετίας, σύμφωνα με τον οδικό χάρτη «Alliance 2030».

    Τα μέλη της Συμμαχίας θα επενδύσουν από κοινού 23 δισ. ευρώ εντός της προσεχούς πενταετίας, σύμφωνα με τον οδικό χάρτη «Alliance 2030».

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Επενδύσεις 23 δισ. ευρώ - 35 νέα ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2030
  • Πλατφόρμα «LCV-EV» για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα
  • Ξηρού τύπου μπαταρίες: Μισό κόστος, διπλάσια απόδοση & στο 1/3 ο χρόνος φόρτισης
  • Ασφάλεια, αυτόνομη οδήγηση & συνδεσιμότητα: 25 εκ. οχήματα στο Cloud
 
Μέχρι το 2030, η Συμμαχία των Renault, Nissan και Mitsubishi θα έχει λανσάρει 35 νέα ηλεκτρικά οχήματα όλων των κατηγοριών, σύμφωνα με τον οδικό χάρτη «Alliance 2030» που μόλις ανακοίνωσαν.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, τα μέλη της Συμμαχίας θα επενδύσουν από κοινού 23 δισ. ευρώ εντός της προσεχούς πενταετίας, ενώ όπως ανακοίνωσαν το 90% αυτών των νέων 35 πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, θα στηρίζονται σε πέντε κοινές πλατφόρμες.
 
Αναλυτικότερα, από την πλατφόρμα «CMF-AEV» θα προκύψουν προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, όπως το νέο Dacia Spring. Επιπλέον, ιδιαίτερα μικρά ηλεκτρικά μοντέλα θα κάνουν χρήση του πατώματος «KEI-EV», ενώ στο επονομαζόμενο «LCV-EV» θα πατάνε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, όπως τα ηλεκτρικά Renault Kangoo και Nissan Townstar.
 
Η πλατφόρμα «CMF-EV» θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες εβδομάδες, μέσω των Nissan Ariya EV και Renault Megane E-Tech Electric, ενώ μέχρι το 2030 πάνω από 15 νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα στηρίζονται σε αυτήν, με τη Συμμαχία να κάνει λόγο για ετήσια παραγωγή έως και 1,5 εκ. οχημάτων που θα χρησιμοποιούν την εν λόγω αρχιτεκτονική.
 
Επιπλέον, το 2024 θα δούμε για πρώτη φορά οχήματα με βάση την πλατφόρμα «CMF-BEV», τα οποία θα εμφανίζουν αυτονομία έως και 400 χλμ. Μάλιστα, το κόστος τους θα είναι χαμηλότερο κατά 33% και η κατανάλωση ενέργειας θα είναι μειωμένη κατά 10%, σε σχέση με το υπάρχον Renault ZOE. Υπολογίζεται πως με βάση το συγκεκριμένο πάτωμα, θα παράγονται ετησίως περί τα 250.000 ηλεκτρικά οχήματα.

Έρχονται προηγμένες μπαταρίες ξηρού τύπου

Επειδή όμως ηλεκτρικά οχήματα χωρίς μπαταρίες δε νοούνται, τα μέλη της Συμμαχίας δουλεύουν με συνεργάτες προκειμένου να μειώσουν το κόστος των μπαταριών κατά 50% έως το 2026 και κατά 65% μέχρι το 2028, με τον στόχο να κάνει λόγο για παραγωγή μπαταριών χωρητικότητας της τάξης των 220 GWh έως το 2030.
 
Επιπλέον, η Nissan θα ηγηθεί στην εξέλιξη των εξελιγμένων μπαταριών ξηρού τύπου (ASSB), οι οποίες θα έχουν τη διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Επιπλέον, οι μπαταρίες ASSB θα έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν στο ένα τρίτο του χρόνου, σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα. Η μαζική παραγωγή των εν λόγω μπαταριών προγραμματίζεται να έχει εκκινήσει έως τα μέσα του 2028.
 
Σημαντικό ρόλο θα παίξει και το σύστημα διαχείρισης των μπαταριών, με τα μέλη της Συμμαχίας να ελέγχουν στο 100% το σχετικό hardware και software και να παρέχουν χρήσιμα προγνωστικά δεδομένα, που επιτρέπουν την παρακολούθηση της κατάστασης των μπαταριών.
 
Μάλιστα, από κοινού με στρατηγικούς συνεργάτες τους, οι τρεις εταιρείες εργάζονται ώστε να προσφέρουν τις καλύτερες προτάσεις για φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς, ενώ η εταιρεία μέλος της Renault, Mobilize Power Solutions, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε Β2Β πελάτες. Ιδιαίτερη μέριμνα υπάρχει και σε παραμέτρους όπως η ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση των παλιών μπαταριών.
 

Στο Cloud 25 εκ. οχήματα ως το 2026

Έχοντας εμπειρία 20 χρόνων στα επικουρικά συστήματα προς τον οδηγό (ADAS) και στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, η Συμμαχία φιλοδοξεί να αναβαθμίσει περαιτέρω την οδική ασφάλεια, προσφέροντας «έξυπνες» τεχνολογίας όπως το βραβευμένο σύστημα ProPILOT της Nissan.
 
Μάλιστα, ως το 2026 τα μέλη της Συμμαχίας αναμένουν να έχουν στον δρόμο πάνω από 45 μοντέλα και συνολικά περισσότερα από 10 εκ. οχήματα, που θα εξοπλίζονται με συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Σημειώνεται, πως ήδη σήμερα 3 εκ. οχήματα είναι συνδεδεμένα στο «Alliance Cloud» ανταλλάσσοντας δεδομένα.
 
Σε 4 χρόνια, πάνω από 5 εκ. σχετικά συστήματα θα παραδίδονται ετησίως, κάτι που σημαίνει πως θα υπάρχουν συνολικά 25 εκ. στο «σύννεφο» της Συμμαχίας, τα οποία θα είναι τα πρώτα που θα εξοπλίζονται με το οικοσύστημα της Google. Παράλληλα, θα βελτιωθούν και οι «Over The Air» ενημερώσεις των σχετικών ηλεκτρονικών συστημάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε