Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., το ολοκαίνουργιο Renault Kangoo Van E-TECH Electric θα ξεκινήσει την πανευρωπαϊκή του εμπορική πορεία από την προσεχή άνοιξη.

Με μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., το ολοκαίνουργιο Renault Kangoo Van E-TECH Electric θα ξεκινήσει την πανευρωπαϊκή του εμπορική πορεία από την προσεχή άνοιξη.

Οι μπαταρίες των 45 kWh βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του οχήματος, προκειμένου να μην επηρεάζουν τον χώρο φόρτωσης όγκου έως και 3,9 κ.μ. 

Ο τελευταίος -όπως και στις συμβατικές εκδόσεις- έχει όγκ

Οι μπαταρίες των 45 kWh βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του οχήματος, προκειμένου να μην επηρεάζουν τον χώρο φόρτωσης όγκου έως και 3,9 κ.μ. Ο τελευταίος -όπως και στις συμβατικές εκδόσεις- έχει όγκο ως και 3,9 κ.μ.

Το ωφέλιμο φορτίο είναι της τάξης των 600 κιλών για την «κοντή» έκδοση και των 800 κιλών στη «μακριά», με την ελκτική ικανότητα του οχήματος με φρένα να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Το ωφέλιμο φορτίο είναι της τάξης των 600 κιλών για την «κοντή» έκδοση και των 800 κιλών στη «μακριά», με την ελκτική ικανότητα του οχήματος με φρένα να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Σε έναν ταχυφορτιστή ισχύος 80 kW, εξασφαλίζεται αυτονομία 170 χλμ. μέσα σε μισή ώρα.

Σε έναν ταχυφορτιστή ισχύος 80 kW, εξασφαλίζεται αυτονομία 170 χλμ. μέσα σε μισή ώρα.

Προαιρετικό προσφέρεται έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, που φέρει πλήθος ρυθμίσεων.

Προαιρετικό προσφέρεται έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, που φέρει πλήθος ρυθμίσεων.

Η θύρα φόρτισης βρίσκεται έξυπνα κρυμμένη κάτω από το σήμα της Renault στη μάσκα του ηλεκτρικού Kangoo.

Η θύρα φόρτισης βρίσκεται έξυπνα κρυμμένη κάτω από το σήμα της Renault στη μάσκα του ηλεκτρικού Kangoo.

  • Με μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., το ολοκαίνουργιο Renault Kangoo Van E-TECH Electric θα ξεκινήσει την πανευρωπαϊκή του εμπορική πορεία από την προσεχή άνοιξη.
  • Οι μπαταρίες των 45 kWh βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του οχήματος, προκειμένου να μην επηρεάζουν τον χώρο φόρτωσης όγκου έως και 3,9 κ.μ. 

Ο τελευταίος -όπως και στις συμβατικές εκδόσεις- έχει όγκ
  • Το ωφέλιμο φορτίο είναι της τάξης των 600 κιλών για την «κοντή» έκδοση και των 800 κιλών στη «μακριά», με την ελκτική ικανότητα του οχήματος με φρένα να ορίζεται στα 1.500 κιλά.
  • Σε έναν ταχυφορτιστή ισχύος 80 kW, εξασφαλίζεται αυτονομία 170 χλμ. μέσα σε μισή ώρα.
  • Προαιρετικό προσφέρεται έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, που φέρει πλήθος ρυθμίσεων.
  • Η θύρα φόρτισης βρίσκεται έξυπνα κρυμμένη κάτω από το σήμα της Renault στη μάσκα του ηλεκτρικού Kangoo.

Αυτονομία 300 χλμ. για το νέο ηλεκτρικό Kangoo Van

5.406 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2021)

Μέχρι και 300 χλμ. αυτονομίας και τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε 30 λεπτά, προσφέρει το νέο Kangoo Van E-TECH Electric, το οποίο θα λανσαριστεί εμπορικά την προσεχή άνοιξη, φιλοδοξώντας να βοηθήσει τη Renault να διατηρήσει την ευρωπαϊκή της κυριαρχία στα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Μέγιστη αυτονομία 300 χλμ. με βάση τον κύκλο μετρήσεων WLTP, υπόσχεται το ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό Renault Kangoo Van E-TECH Electric, χάρη στις μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 45 kWh, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του οχήματος, προκειμένου να μην επηρεάζουν τον χώρο φόρτωσης.


Οι μπαταρίες των 45 kWh βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του οχήματος, προκειμένου να μην επηρεάζουν τον χώρο φόρτωσης όγκου έως και 3,9 κ.μ. 

Ο τελευταίος -όπως και στις συμβατικές εκδόσεις- έχει όγκο ως και 3,9 κ.μ.

Οι μπαταρίες των 45 kWh βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του οχήματος, προκειμένου να μην επηρεάζουν τον χώρο φόρτωσης όγκου έως και 3,9 κ.μ. Ο τελευταίος -όπως και στις συμβατικές εκδόσεις- έχει όγκο ως και 3,9 κ.μ.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Ο τελευταίος -όπως και στις συμβατικές εκδόσεις- έχει όγκο ως και 3,9 κ.μ. (4,9 κ.μ. στην αναμενόμενη έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο). Το ωφέλιμο φορτίο είναι της τάξης των 600 κιλών για την «κοντή» έκδοση και των 800 κιλών στη «μακριά», με την ελκτική ικανότητα του οχήματος με φρένα να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Το ωφέλιμο φορτίο είναι της τάξης των 600 κιλών για την «κοντή» έκδοση και των 800 κιλών στη «μακριά», με την ελκτική ικανότητα του οχήματος με φρένα να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Το ωφέλιμο φορτίο είναι της τάξης των 600 κιλών για την «κοντή» έκδοση και των 800 κιλών στη «μακριά», με την ελκτική ικανότητα του οχήματος με φρένα να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

 
«Τετράστερο» το νέο Renault Kangoo

Σε έναν ταχυφορτιστή ισχύος 80 kW, εξασφαλίζεται αυτονομία 170 χλμ. μέσα σε μισή ώρα.

Σε έναν ταχυφορτιστή ισχύος 80 kW, εξασφαλίζεται αυτονομία 170 χλμ. μέσα σε μισή ώρα.

 
Σημειώνεται, πως το νέο ηλεκτρικό van της Renault θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στις 16 Νοεμβρίου, στην έκθεση Solutrans της Λυών. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Maubeuge της Βόρειας Γαλλίας και θα ξεκινήσει την πανευρωπαϊκή του εμπορική πορεία από την προσεχή άνοιξη. Φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχή πορεία του προκάτοχού του μοντέλου, το οποίο έχει πουλήσει 70.000 μονάδες από το τέλος του 2011.

Προαιρετικό προσφέρεται έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, που φέρει πλήθος ρυθμίσεων.

Προαιρετικό προσφέρεται έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, που φέρει πλήθος ρυθμίσεων.

 

Πλήθος οδηγικών set-up


Η θύρα φόρτισης βρίσκεται έξυπνα κρυμμένη κάτω από το σήμα της Renault στη μάσκα του ηλεκτρικού Kangoo.

Η θύρα φόρτισης βρίσκεται έξυπνα κρυμμένη κάτω από το σήμα της Renault στη μάσκα του ηλεκτρικού Kangoo.

Το νέο Kangoo Van E-TECH Electric εξοπλίζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 90 kW (120 hp) ισχύος και 245 Nm ροπής. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις ρυθμίσεις απόδοσης του ηλεκτρικού μοτέρ, με την «Eco» να εστιάζει στη μεγιστοποίηση της αυτονομίας και να συνιστάται όταν το όχημα δεν μεταφέρει πλήρες φορτίο.
 
Προσφέρονται ακόμα τρία προγράμματα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης, προκειμένου να φορτίζονται εν κινήσει οι μπαταρίες. Αναλυτικότερα, η επιλογή «Sailing» (B1) περιορίζει το φαινόμενο και προορίζεται για την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Η ρύθμιση «Drive» (B2) θυμίζει τη συμπεριφορά των συμβατικών οχημάτων κατά το φρενάρισμα ή όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού. Η λειτουργία «Brake» (B3), τέλος, μεγιστοποιεί την ανάκτηση της ενέργειας και είναι ιδανική για τις συνθήκες μποτιλιαρίσματος και κατά την οδήγηση σε μία επαρχιακή, ορεινή διαδρομή.
 
Στην Ελλάδα το νέο Renault Express Van (+vid)
 
Σημειώνεται, πως το συμβατικό υδραυλικό σύστημα πέδησης συνεπικουρείται από το λεγόμενο σύστημα «ARB» (Adaptive Regenerative Brake System), το οποίο μεγιστοποιεί την ανάκτηση της ενέργειας, ανεξαρτήτως του προγράμματος που έχει επιλέξει ο οδηγός. Συνολικά, λοιπόν, προσφέρονται έξι οδηγικά set-up, ενώ όλες οι πληροφορίες απεικονίζονται στον (προαιρετικό) έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών.
 

Αυτονομία 170 χλμ. σε 30 λεπτά

Σε ό,τι αφορά στη φόρτιση του νέου Kangoo Van E-TECH Electric, προσφέρονται τρεις επιλογές. Συγκεκριμένα, η βασική επιλογή αφορά σε έναν τριφασικό φορτιστή ισχύος 11 kW και προσφέρεται για οικιακή χρήση. Προαιρετικά, ο φορτιστής των 22 kW προσφέρεται για ταχεία φόρτιση, ενώ αυτός των 80 kW προσφέρει μέγιστη αυτονομία 170 χλμ. μετά από 30 λεπτά φόρτισης. Αξίζει να αναφερθεί, πως σε ένα Wallbox των 11 kW οι μπαταρίες φτάνουν από το 15% στο 100% σε 3 ώρες και 50 λεπτά, ενώ αν το αυτοκίνητο συνδεθεί σε ένα Wallbox των 7,4 kW, απαιτούνται λιγότερο από 6 ώρες.
 
Κορυφαία στην ΕΕ η Renault στα ηλεκτροκίνητα!
 
Προκειμένου να εξασφαλίζεται η ίδια αυτονομία ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, το σύστημα κλιματισμού του νέου Kangoo Van E-TECH Electric φέρει μία αντλία θερμότητας. Όταν το αυτοκίνητο συνδεθεί με έναν φορτιστή 22 kW, αντλείται θερμότητα από τον αέρα που περιβάλλει το αυτοκίνητο, ώστε να θερμαίνεται η καμπίνα δίχως να καταναλώνεται ηλεκτρική ενέργεια. Η εν λόγω αντλία λειτουργεί καλύτερα σε θερμοκρασίες από -15 έως +15 βαθμούς Κελσίου, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το ηλεκτρικό Kangoo μπορεί να αποκτηθεί προαιρετικά με θερμαινόμενα παρμπρίζ, καθίσματα και τιμόνι.
 
Νέο Master υδρογόνου αυτονομίας 500 χλμ. (+vids)
 
Κατά τα λοιπά, το Kangoo Van E-TECH Electric προσφέρει αντίστοιχα χαρακτηριστικά με τις συμβατικές του εκδόσεις, έχοντας ως προεξάρχον στοιχείο την πλευρική πόρτα «Open Sesame by Renault» πλάτους 1,45 μέτρων (το μεγαλύτερο της κατηγορίας). Επιπλέον highlights αποτελούν το σύστημα «Easy Inside Rack» του χώρου φόρτωσης, το σύστημα multimedia «Renault Easy Link» με την οθόνη αφής των 8 ιντσών, αλλά και το πλήθος χώρων τακτοποίησης μικροαντικειμένων, ανάμεσα στους οποίους υπάρχει και το συρτάρι «Renault Easy Life». Στα επικουρικά συστήματα ασφάλειας (ADAS) περιλαμβάνονται το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, αλλά και η τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης «Motorway and Trafic Companion».
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »