Τον Απρίλιο αναμένεται να παραδοθεί στη κυκλοφορία η νέα –δίδυμη- σήραγγα της Εγνατίας Οδού στο Δρίσκο Ιωαννίνων. Η εν λόγω σήραγγα που ενώνει το οροπέδιο Ιωαννίνων με τη κοιλάδα του ¶ραχθού έχει μήκος 4.800 μ. και είναι η μεγαλύτερη της χώρας τουλάχιστον μέχρι να κατασκευαστούν αυτές των Τεμπών.
Με μήκος 4,8 χλμ. η δίδυμη σήραγγα της Εγνατίας Οδού στο Δρίσκο των Ιωαννίνων που αναμένεται να παραδοθεί στη κυκλοφορία τον Απρίλιο, είναι η μεγαλύτερη σε μήκος που έχει κατασκευαστεί στη χώρα μας.
Περνώντας κάτι από το βουνό Μιτσικέλι, η συγκεκριμένη σήραγγα αποτελεί μέρος ενός οδικού τμήματος της Εγνατίας Οδού συνολικού μήκους 20 χλμ. που ενώνει το οροπέδιο των Ιωαννίνων με την κοιλάδα του ποταμού ¶ραχθου.
Για την κατασκευή της δίδυμης σήραγγας στο Δρίσκο απαιτήθηκαν επτά έτη (από το 2001) και το κόστος κυμάνθηκε από τα 8.000- 30.000 ευρώ ανά μέτρο.
Στη παρούσα φάση, η σήραγγα στο Δρίσκο Ιωαννίνων είναι και η μεγαλύτερη της χώρας, ωστόσο η πρωτιά αυτή δεν πρόκειται να διαρκέσει πολύ καθώς μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή αυτών στα Τέμπη (μήκους 9 χλμ.) που θα παραδοθούν στη κυκλοφορία μέσα στην επόμενη 5ετία.
Στο τμήμα της Εγνατίας Οδού έχουν κατασκευαστεί έως τώρα 76 δίδυμης σήραγγες (μικρού ή μεγάλου μήκους), στη πλειοψηφία τους στο τμήμα του υπερσύγχρονου οδικού άξονα από την Ηγουμενίτσα έως τη Βέροια. Οι περισσότερες κατασκευάστηκαν με τη μέθοδο της διάτρησης ενώ μικρός αριθμός αυτών απαίτησε τη μέθοδο της εκσκαφής και «επανεπίχωσης».