Η Ένωση Επαγγελματιών Στόλου (AFP) υποστηρίζει πως τα δεδομένα αυτονομίας που παρέχονται για τα νέα ηλεκτρικά Vans θα πρέπει να αλλάξουν για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις πραγματικές επιδόσεις, αφού συχνά υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
Μετά από πραγματικές και επαγγελματικές συνθήκες παρατηρήθηκαν διαφορές
Πιο συγκεκριμένα, είπε: «Τώρα έχουμε αρκετούς στόλους που έχουν εκμεταλλευτεί τα
ηλεκτρικά ελαφριά φορτηγά για εύλογο χρονικό διάστημα και πολύ σημαντικό, κατά τον πρόσφατο χειμώνα. Οι
διαφορές στην εμβέλεια που αναφέρονται σε ορισμένα μοντέλα είναι, πιστεύουμε, αιτία ανησυχίας.»
«
Ο παράγοντας του καιρού αποδεικνύεται ιδιαίτερα
πολύ μεγαλύτερος από ό,τι αρχικά πιστεύαμε, καθώς ορισμένα από τα μέλη μας βλέπουν πτώση της εμβέλειας που πλησιάζει το 50% κατά τις πιο κρύες μέρες του χειμώνα σε περιπτώσεις που δεν υπήρχε η ευκαιρία να προετοιμαστεί η μπαταρία. Αυτές δεν είναι οι σχετικά μικρές διακυμάνσεις στο εύρος που θα μπορούσαν εύλογα να αναμένονται», συμπλήρωσε.
Σχετικά με το κατά πόσο επηρεάζει το ωφέλιμο φορτίο την απόδοση ηλεκτρικών, σχολίασε: «Ωστόσο, προκύπτουν και άλλα ζητήματα.
Το ωφέλιμο φορτίο ήταν ήδη γνωστό ότι είχε αρνητικό αντίκτυπο – αν και η έκτασή του έχει αποδειχτεί έκπληξη για ορισμένους χειριστές – αλλά η επίδραση των κοινώς χρησιμοποιούμενων εξαρτημάτων όπως οι σχάρες οροφής και οι φορτωτές σκάλας αποδεικνύονται αισθητές».
«Παράπονα» κατά WLTP από τους διαχειριστές στόλων
Ο Hollick είπε ότι τα ζητήματα γύρω από την εμβέλεια έκαναν μερικές φορές τα
ηλεκτρικά vans δύσκολα στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες, με τους στόλους να μην είναι σίγουροι κάποιες μέρες του χειμώνα εάν θα μπορούσαν να ολοκληρώσουν τις διαδρομές για τις οποίες χρησιμοποιούνται συνήθως. «Σίγουρα έχουμε μέλη που αισθάνονται σαν να έχουν παραπλανηθεί σχετικά με την πιθανή γκάμα κάποιων
ηλεκτρικών vans που έχουν αγοράσει και γενικά έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους σε αυτά. Υπάρχει η αίσθηση ότι
οι αριθμοί WLTP που παράγονται είναι συχνά σχεδόν άχρηστοι ως δείκτης της πραγματικής εμβέλειας και απαιτείται κάτι πολύ πιο κοντά στα στοιχεία του πραγματικού κόσμου».
Το θέμα αυτονομίας είναι πιο περίπλοκο για τα ηλεκτρικά vans
Ο Hollick εξήγησε ότι το ζήτημα ήταν πιο περίπλοκο για τα
ηλεκτρικά vans παρά για τα
ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Τα βάρη που φέρουν τα εταιρικά αυτοκίνητα ποικίλλουν αλλά όχι υπερβολικά στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων, επομένως οι αλλαγές στην απόσταση που μπορεί να καλυφθεί είναι πολύ λιγότερο δραματικές. Αυτή δεν είναι η σωστή κατάσταση για τα φορτηγά και ιδανικά, θα αναζητούσαμε διαφορετικές επίσημες δοκιμές για ζεστές και κρύες καιρικές συνθήκες, με διαφορετικά ωφέλιμα φορτία, ρυμούλκηση και άλλα».