ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η Renault Trucks φιλοδοξεί να παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο όχημα μέσω του προγράμματος «FALCON» με έως και κατά 13% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Αεροδυναμική εναντίον κατανάλωσης

2.320 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2017)

Σε συνεργασία με μια πληθώρα συνεργατών της, η Renault ξεκινά ένα νέο ερευνητικό πρόγραμμα με την ονομασία «FALCON» που αφορά στη διερεύνηση των δυνατοτήτων περαιτέρω μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου των φορτηγών του μέλλοντος.

Αν θέλαμε να περιγράψουμε σε γενικές γραμμές το νέο ερευνητικό πρόγραμμα «FALCON» (Flexible & Aerodynamic truck for Low CONsumption) που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα από τη Renault Trucks, θα λέγαμε πως ουσιαστικά προσβλέπει στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου ενός φορτηγού (μαζί με το ρυμουλκούμενο του) κατά 13% σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, μέσω συγκεκριμένων επεμβάσεων στην αεροδυναμική όλου του συρμού.
Οι νέες φόρμες και δομές που θα υιοθετηθούν από τη σχεδίαση του πρωτότυπου οχήματος «FALCON» (το οποίο βασίζεται στη σειρά «T» της Renault Trucks), αναμένεται να συμβάλλουν στην συνολική βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή όλου του οχήματος, με αποτέλεσμα τη μείωση τόσο της μέσης κατανάλωσης καυσίμου όσο και –φυσικά- των εκπομπών ρύπων του.
Έχοντας συγκεντρώσει πολύτιμα δεδομένα από τα προηγούμενα ερευνητικά προγράμματα στα οποία έχει συμμετάσχει η Renault Trucks (βλέπε τα «Optifuel Lab 1» και «Optifuel Lab 2» καθώς και το πιο πρόσφατο «Urban Lab 2» που αφορά στα οχήματα διανομών), η γαλλική εταιρεία θα συνεργαστεί εκ νέου με μια μεγάλη γκάμα εταιρειών που σχετίζονται λίγο ως πολύ με τον κλάδο της αυτοκίνησης, όπως οι Faurecia, Michelin, Total, Fruehauf, Wezzoo, Benomad, StylMonde, Polyrim, Enogia κ.ο.κ., καθώς και με ερευνητικά ιδρύματα, στο πλαίσιο του προγράμματος «FALCON».
Ουσιαστικά, η Renault και οι συνεργάτες της αναμένεται να υλοποιήσουν ένα πρωτότυπο φορτηγό με ρυμούλκα που θα επιδεικνύει καινοτόμες λύσεις σε ότι αφορά στην αεροδυναμική του, τα ελαστικά, τα συστήματα διαχείρισης της λειτουργίας του κινητήρα και της ενέργειας που δημιουργείται – ανακτάται από το όχημα κ.ο.κ., προκειμένου να επιτευχθεί το ελάχιστο δυνατό έργο από πλευράς του συστήματος μετάδοσης της κίνησης για την λειτουργία του οχήματος, με σαφή οφέλη στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του (υπολογίζεται πως θα επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα έως και κατά 13% χαμηλότερο από τα σημερινά δεδομένα).
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το πρωτότυπο όχημα που θα προκύψει από το πρόγραμμα «FALCON» θα αρχίσει να δοκιμάζεται πιλοτικά σε πραγματικές συνθήκες χρήσης προς το τέλος του 2018 ενώ, το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020.