ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι τιμές του νέου Renault Master

1.695 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2025)
Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Μεγάλο Van, Renault Master;

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Μεγάλο Van, Renault Master;

Με μεικτό 3,5t., το νέο Renault Master μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 1,97t. με όγκο έως 14,8κ.μ.

Με μεικτό 3,5t., το νέο Renault Master μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 1,97t. με όγκο έως 14,8κ.μ.

Το ευρύχωρο εσωτερικό νέου Renault Master διακρίνεται για την πληρότητα εξοπλισμού.

Το ευρύχωρο εσωτερικό νέου Renault Master διακρίνεται για την πληρότητα εξοπλισμού.

Πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αναλαμβάνουν να διευκολύνουν τα καθημερινά δρομολόγια.

Πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αναλαμβάνουν να διευκολύνουν τα καθημερινά δρομολόγια.

Στο εσωτερικό της καμπίνας του νέου Renault Master προβλέπονται χώροι για μικροαντικείμενα συνολικού όγκου έως 135tl.

Στο εσωτερικό της καμπίνας του νέου Renault Master προβλέπονται χώροι για μικροαντικείμενα συνολικού όγκου έως 135tl.

  • Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Μεγάλο Van, Renault Master;
  • Με μεικτό 3,5t., το νέο Renault Master μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 1,97t. με όγκο έως 14,8κ.μ.
  • Το ευρύχωρο εσωτερικό νέου Renault Master διακρίνεται για την πληρότητα εξοπλισμού.
  • Πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αναλαμβάνουν να διευκολύνουν τα καθημερινά δρομολόγια.
  • Στο εσωτερικό της καμπίνας του νέου Renault Master προβλέπονται χώροι για μικροαντικείμενα συνολικού όγκου έως 135tl.

Το νέο αεροδυναμικό σχήμα του επιφέρει σημαντικά κέρδη σε ότι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου!
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος για φορτία έως 14,8 κυβικών μέτρων.
Με πετρελαιοκινητήρες έως 150 αλόγων και σύντομα ηλεκτρικό με αυτονομία 460km!
Ανακαλύψτε τις τιμές του νέου Renault Master Van

PRO.autotriti Team

Το νέο αεροδυναμικό σχήμα του επιφέρει σημαντικά κέρδη σε ότι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου!

Η σχεδίαση της νέας γενιάς του Renault Master, έχει τροποποιηθεί ριζικά, με σαφή οφέλη στην αισθητική αλλά –κυρίως- στην αεροδυναμική καθώς ο σχετικός συντελεστής έχει μειωθεί κατά 20%(!), επιφέροντας σαφή οφέλη και στην κατανάλωση οχήματος (έως 1,5λτ/100km).
 
Την ίδια στιγμή, το νέο γαλλικό Μεγάλο Van έχει να επιδείξει έναν πληρέστατο εξοπλισμό σε θέματα άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, έχοντας αποσπάσει πρόσφατα και κορυφαία βαθμολογία στις δοκιμές των συστημάτων ADAS από τον Euro NCAP ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως έχει αποσπάσει και τον τίτλο του «International Van of the Year 2025».
 
Πέραν αυτού, το νέο Μεγάλο Van της Renault Pro+ έχει να επιδείξει ένα άκρως λειτουργικό, ευρύχωρο και εργονομικό εσωτερικό όπου κυριαρχούν οι έξυπνες αποθηκευτικές λύσεις, με συνολική ωφέλιμη χωρητικότητα 135λτ.!
 

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος για φορτία έως 14,8 κυβικών μέτρων

Με βάση τα όσα ανακοινώνει η ελληνική αντιπροσωπεία, το νέο Renault Master προσφέρεται σε εκδόσεις με μήκος αμαξώματος έως 6,3m και διάφορα ύψη οροφής  με μέγιστο αμαξώματος τα 2,75m.
 
Στο εσωτερικό τους μπορεί να βρει κανείς έως και 18(!) σημεία στερέωσης φορτίου με το μέγιστο μήκος της καρότσας να κυμαίνεται από τα 3,22 – 3,85m, το πλάτος ανέρχεται στα 1,79m και το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος από τα 1,88 – 2,14m.
 
Με μεικτό βάρος έως 3,5t., το νέο Renault Master είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και πέντε ευρωπαλέτες καθώς και φορτία μέγιστου βάρους έως 1,97t. ή όγκου από 10,8 – 14,8κ.μ.
 


Με μεικτό 3,5t., το νέο Renault Master μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 1,97t. με όγκο έως 14,8κ.μ.

Με μεικτό 3,5t., το νέο Renault Master μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 1,97t. με όγκο έως 14,8κ.μ.

Με πετρελαιοκινητήρες έως 150 αλόγων και σύντομα ηλεκτρικό με αυτονομία 460km!

Στην παρούσα φάση η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει τιμές μόνο για τις συμβατικές εκδόσεις του νέου Renault Master Van, όπου περιλαμβάνονται οι επιλογές ενός αναβαθμισμένου dCi πετρελαιοκινητήρα 2,0lt. με απόδοση 130 και 150 ίππων, που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.
 
Η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται έως και στα 7,4λτ./100km με τη δεξαμενή καυσίμου να είναι 80λτ.
 
Σύντομα ωστόσο αναμένονται και στην χώρα μας οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του Renault Master (E-Tech Electric), που εφοδιάζονται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 105kW (140hp) και μπαταρίες χωρητικότητας 40kWh ή 87kWh, διασφαλίζοντας αυτονομία έως 170 ή 460km αντίστοιχα.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>