Στον κλάδο των κατασκευών, παρατηρείται μια σημαντική τάση μείωσης των εφαρμογών που απαιτούν εξ ολοκλήρου κίνηση των οχημάτων σε εκτός δρόμου διαδρομές καθώς, ολοένα και περισσότερα οχήματα καλούνται να διανύσουν μεγάλο ποσοστό των διανυθέντων χιλιομέτρων τους και στην άσφαλτο.
Για τις επιλογές όπου το όχημα κινείται τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, είναι διαθέσιμη η επιλεκτική χρήση της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς ενώ, σε εφαρμογές όπου η βέλτιστη πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες είναι αδιαπραγμάτευτη, τότε ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει το Arocs με σύστημα μόνιμης μετάδοσης της κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Ωστόσο, μια ακόμη -3η- επιλογή είναι διαθέσιμη μέσω του υδραυλικού συστήματος της κίνησης σε διάφορους άξονες, με την ονομασία «Hydraulic Auxiliary Drive – HAD».
Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το εν λόγω σύστημα και στην περίπτωση που ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης των κινητηρίων τροχών, τότε αυτόματα μέρος της ροπής του κινητήρα μεταφέρεται στους τροχούς και άλλων αξόνων χωρίς ωστόσο, η εν λόγω δομή να επιβαρύνει σημαντικά το συνολικό απόβαρο του οχήματος. Παράλληλα, το HAD δεν απαιτεί συντήρηση, στοιχείο που μειώνει σημαντικό το κόστος χρήσης του οχήματος.
Τέλος, σε ειδικές εφαρμογές όπου απαιτείται η υποστήριξη φορτίων μεγάλου βάρους, η Mercedes-Benz Trucks προσφέρει και τον πρωτοποριακό συνδυασμό ενός υδραυλικού συμπλέκτη και ενός retarder, στο σύστημα «TRC – Turbo Retarder Clutch». Πέραν της δυνατότητα εκκίνησης που προσφέρει ακόμη και σε ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες, το εν λόγω σύστημα μπορεί να λειτουργήσει και ως retarder με ισχύ πέδησης της τάξης των 476 ίππων! Αν συνυπολογίσουμε και το εξαιρετικά ισχυρό μηχανόφρενο «High Performance Engine Brake» με αποδοση έως και 646 ίππων που προσφέρει η Mercedes-Benz, το TRC είναι σε θέση να προσφέρει εντυπωσιακά επίπεδα ασφαλούς εκκίνησης και επιβράδυνσης του Arocs ακόμή και στις πιο ακραίες περιστάσεις.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr