Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Aκυρος κηρύχθηκε τελικά ο διαγωνισμός για τα 100 υβριδικά αστικά λεωφορεία σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Διατηρείται ο διαγωνισμός για τα υπόλοιπα 650 ηλεκτρικά ή φυσικού αερίου οχήματα.

Aκυρος κηρύχθηκε τελικά ο διαγωνισμός για τα 100 υβριδικά αστικά λεωφορεία σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Διατηρείται ο διαγωνισμός για τα υπόλοιπα 650 ηλεκτρικά ή φυσικού αερίου οχήματα.

Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τα υβριδικά λεωφορεία Αθήνας & Θεσσαλονίκης

14.303 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2022)

Με σχετική απόφαση του γ.γ Μεταφορών, κ. Ξιφαρά, κηρύχθηκε και τυπικά ως άγονο το μέρος του διαγωνισμού για την προμήθεια του νέου στόλου αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που αφορά στην προμήθεια 100 υβριδικών οχημάτων (από τα 770 συνολικά που προβλέπονται).

Νέος διαγωνισμός για τα 100 υβριδικά λεωφορεία σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

  • Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τα 100 υβριδικά λεωφορεία
  • Διατηρείται ο διαγωνισμός για τα υπόλοιπα 650 οχήματα
  • Αφορά σε λεωφορεία με ηλεκτροκινητήρα ή κινητήρα φυσικού αερίου
  • Οι πρώτες παραδόσεις μέχρι το καλοκαίρι του 2023
 
Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, κ. Γ. Ξιφαρά, στις 6/5/2022, έγινε ουσιαστικά δεκτή η εισήγηση της Επιτροπής Διενέργειας του διαγωνισμού (από 20/4/2022) που αφορά στη ματαίωση της προμήθειας 100 απλών υβριδικών αστικών λεωφορείων, μήκους 12μ., συνολικής εκτιμώμενης αξίας 31 εκ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), καθώς κανένας εισαγωγέας ή αντιπρόσωπων των κατασκευαστριών εταιρειών, δεν υπέβαλε προσφορά για τον συγκεκριμένο τύπο οχημάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι θα συμβεί με τα υπόλοιπα λεωφορεία που περιλαμβάνονται στον διαγωνισμό

Ο μεγάλος λοιπόν διαγωνισμός για την ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, θα συνεχιστεί για τα υπόλοιπα τμήματα του που περιλαμβάνουν συνολικά την προμήθεια 650 οχημάτων και πιο συγκεκριμένα:
 

  • 200 αστικά λεωφορεία 12μ. με κινητήρα φυσικού αερίου (CNG) τεχνολογίας Euro6
  • 100 αρθρωτά αστικά λεωφορεία 18μ. με κινητήρα φυσικού αερίου (CNG) τεχνολογίας Euro 6
  • 100 ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία 12μ. με ελάχιστη αυτονομία 135 χλμ.
  • 250 ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία 12μ. με ελάχιστη αυτονομία 180 χλμ.
 
Αν δεν προκύψουν τυχόν απρόοπτα όπως π.χ. δικαστικές διαμάχες μεταξύ των εταιρειών που έχουν καταθέσει προσφορές για τα εν λόγω τμήματα του διαγωνισμού (Iveco, Irizar, Van Hool, BYD, Yutong), τότε η ανάδειξη των αναδόχων και οι υπογραφές των σχετικών συμβάσεων, αναμένεται σε περίπου έξι μήνες, με τις παραδόσεις των πρώτων οχημάτων να τοποθετούνται χρονικά μέχρι το καλοκαίρι του 2023 (2ο 3μηνο).
 
Καταλήγοντας, δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι μεγάλες εταιρείες κατασκευής λεωφορείων όλων των τύπων όπως οι Scania, MAN Truck & Bus, Mercedes-Benz, Volvo, Solaris κ.ά. δεν κατέθεσαν προσφορές.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »