Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Sprinter θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο στις διάφορες αγορές της ΕΕ σε περίπου 1.700 διαφορετικές εκδόσεις!

Το νέο μοντέλο της Mercedes-Benz Vans έχει να επιδείξει μια εντελώς νέα σχεδιαστική ταυτότητα σε ότι αφορά στο αμάξωμα του ενώ…

… εντελώς νέος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος με το επίπεδο του εξοπλισμού και των εφαρμοσμένων τεχνολογικών λύσεων να συναρπάζει!

Αναλόγως της έκδοσης, οι εκδόσεις Van θα είναι σε θέση να μεταφέρουν φορτία με μήκος έως 4.810 χλστ. και όγκο έως 17,0 κ.μ. ενώ…

… θα προσφέρονται για πρώτη φορά και εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.

Αλλάζει τα δεδομένα!

4.275 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2018)

Η Mercedes-Benz Vans παρουσίασε και επίσημα το νέο Sprinter που θα λανσαριστεί στις αγορές της ΕΕ από τον Ιούνιο, σε 1.700 διαφορετικές εκδόσεις, με κόστος αγοράς από 20.000 ευρώ περίπου…  

Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση στην πόλη Duisborg της Γερμανίας, είχαμε την ευκαιρία να παρευρεθούμε στην παρουσίαση του νέου Mercedes-Benz Sprinter, ενός μοντέλου που αναμένεται να αλλάξει άρδην τα δεδομένα στον κλάδο των αστικών και όχι μόνο, μεταφορών όλων των τύπων.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις Van, Tourer (επιβατικές), PickUp (ανοικτή καρότσα), Chassis (καμπίνα – πλαίσιο) ή Bus (Mini-Bus), το νέο Mercedes-Benz Sprinter θα προσφέρεται σε περισσότερες από 1.700 εκδόσεις ενώ, από το 2019 θα ξεκινήσει και η διάθεση των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων «eSprinter».
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, οι παραδόσεις του νέου Sprinter θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Ιούνιο με το κόστος αγοράς του (αναλόγως της αγοράς) να ξεκινά από τα 20.000 ευρώ περίπου. Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως ήδη είναι διαθέσιμο για παραγγελίες και στη χώρα μας.
Με σημαντικά τροποποιημένη σχεδίαση τόσο για το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό της καμπίνας του, το νέο Sprinter θα έχει μεικτό βάρος έως και 5,5t. ενώ, για πρώτη φορά θα προσφέρεται και σε εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα, γεγονός που αυξάνει το ωφέλιμο φορτίο σε σχέση με τις υπόλοιπες κατά 50 κιλά. Την ίδια στιγμή, στις προσθιοκίνητες εκδόσεις, το κατώφλι φόρτωσης έχει μειωθεί κατά 80 χλστ. σε σχέση με τις αντίστοιχες πισωκίνητες.
Μια επιπλέον τροποποίηση στις νέες –προσθιοκίνητες- εκδόσεις του Sprinter είναι η προσθήκη δύο νέων συστημάτων μετάδοσης της κίνησης. Το πρώτο κιβώτιο θα είναι αυτόματο με 9 σχέσεων (για πρώτη φορά στην κατηγορία) και μετατροπέα ροπής ενώ, το δεύτερο κιβώτιο είναι ένα χειροκίνητο με έξι σχέσεις.
Σε ότι αφορά στις επιλογές κινητήρων του, το νέο Sprinter θα είναι διαθέσιμο με έναν πετρελαιοκινητήρα 2,1λτ. με απόδοση 114, 143 και 163 ίππων με ελάχιστη μέση κατανάλωση καυσίμου από 6,9λτ./100χλμ. και έναν 3,0λιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα με από 190 ίππων και μέγιστη ροπή 440 Nm.
Όπως είναι φυσικό, για την κάλυψη των προδιαγραφών της Euro6, το Sprinter θα χρησιμοποιηθεί την τεχνολογία SCR, με τη σχετική δεξαμενή για το AdBlue να είναι πλέον χωρητικότητας 22 λτ.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, με το μεικτό βάρος του οχήματος να ανέρχεται έως και στους 5,5t., οι εκδόσεις Van του νέου Sprinter θα προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 7,8 – 17,0 κ.μ. (δυνατότητα μεταφοράς έως και επτά ευρωπαλετών), μήκος χώρου φόρτωσης από 2.732 – 4.810 χλστ., πλάτος 1.787 χλστ. και ύψος από 1.787 – 2.243 χλστ. ενώ, το ωφέλιμο φορτίο θα υπερβαίνει τους 3,0t. (στις εκδόσεις με μεικτό 5,5t.).
Περισσότερα για το νέο Sprinter μπορείτε να δείτε στο επόμενο τεύχος του περιοδικού μας καθώς και στο video που σας παρουσιάζουμε….