Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το λεωφορείο το οποίο πέρασε τις δοκιμές ήταν το Setra MultiClass S 518 LE.

Το λεωφορείο το οποίο πέρασε τις δοκιμές ήταν το Setra MultiClass S 518 LE.

Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου.

Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου.

Μετά τα τεστ, αποσυναρμολογήθηκε και ελέγχθηκε για μηχανικές βλάβες.

Μετά τα τεστ, αποσυναρμολογήθηκε και ελέγχθηκε για μηχανικές βλάβες.

  • Το λεωφορείο το οποίο πέρασε τις δοκιμές ήταν το Setra MultiClass S 518 LE.
  • Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου.
  • Μετά τα τεστ, αποσυναρμολογήθηκε και ελέγχθηκε για μηχανικές βλάβες.

Ανελέητες δοκιμές για το νέο Setra MultiClass LE

1.963 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2023)

Δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες! Πέρασε από κακοτράχαλους δρόμους και κλήθηκε να κάνει πολλαπλά φρεναρίσματα εκτάκτου ανάγκης. Οι οδηγοί άλλαζαν κάθε μία ώρα και υπολογίζεται ότι διανύθηκαν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα σε έναν χρόνο.

Ο εφιάλτης κάθε λεωφορείου

Ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα σε έναν χρόνο. Τόσα διένυσε το νέο Setra MultiClass LE. Αντιστοιχούν σε περίπου 2.740 χιλιόμετρα κάθε μέρα, ή σε 114 χιλιόμετρα την ώρα, χωρίς σταματημό. Προφανώς δεν ήταν ρεαλιστικό να καλυφθούν τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, 1 χιλιόμετρο ειδικά διαμορφωμένου οδοστρώματος αντιστοιχεί σε 100 χιλιόμετρα κανονικού δρόμου. Το αποτέλεσμα; Η εύκολη προσομοίωση εκατομμυρίων χιλιομέτρων σε έναν χρόνο.
 
Αυτό είναι και το πιο δύσκολο τεστ. Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου. Οι οδηγοί περνάνε από πάνω με ταχύτητα 10 χιλιομέτρων την ώρα, καθώς δεν μπορούν να αντέξουν παραπάνω πίεση.
 
Τα τεστ διεξήχθησαν τόσο με το λεωφορείο άδειο όσο και γεμάτο, ενώ οι οδηγοί άλλαζαν κάθε μία ώρα, καθώς δεν μπορούσαν να αντέξουν την πίεση της οδήγησης για περισσότερη ώρα.
 
Τέλος, το λεωφορείο πέρασε τις λεγόμενες «ειδικές μανούβρες»: γρήγορες αλλαγές πορείας, καθώς και επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης.


Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου.

Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »