Οι πωλήσεις του νέου Toyota Proace City αναμένεται να ξεκινήσουν στις διάφορες αγορές της ΕΕ από τις αρχές του 2020.

Στο καλαίσθητο εσωτερικό του νέου Vanette, θα μπορούν να φιλοξενηθούν έως και τρεις επιβάτες με τους αποθηκευτικούς χώρους να έχουν μέγιστο όγκο 74λτ.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Toyota Vanette θα μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενα μήκους έως 3,44μ., όγκου έως και 4,3κ.μ. ή βάρους έως και 1,0t.

Αποκαλύφθηκε το νέο Toyota Proace City

Λίγες ημέρες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του, η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και εικόνες για το νέο Vanette της που θα ονομάζεται «Proace City».

 
Λίγες ημέρες πριν την 30η Απριλίου, όταν και το νέο Vanette της Toyota θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο ευρύ κοινό κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθέσεως Επαγγελματικών οχημάτων του Μπέρμιγχαμ (NEC 2019), η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Με την ονομασία «Proace City», το νέο Vanette της Toyota που βασίζεται στη συνεργασία της εταιρείας με τον Όμιλο PSA (Citroen, Opel Peugeot), αναμένεται να λανσαριστεί σταδιακά στις διάφορες αγορές της ΕΕ (συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής) από τις αρχές του 2020, ισχυροποιώντας την Toyota σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που υπολογίζεται να φτάσει τις 900.000 πωλήσεις οχημάτων σε ετήσια βάση (στην ΕΕ) μέχρι το 2021.
 

Δύο εκδόσεις αμαξώματος και εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες
Το νέο Proace City θα λανσαριστεί τόσο σε επιβατικές εκδόσεις «Proace City Verso» με δυνατότητα μεταφοράς πέντε ή επτά επιβατών, όσο και σε επαγγελματικές εκδόσεις «Proace City Van», σε δύο εκδόσεις αμαξώματος.
Με μήκος 4,4 ή 4,75μ., οι εν λόγω εκδόσεις θα προσφέρουν στο εσωτερικό τους χώρο φόρτωσης με ωφέλιμο μήκος από 1.817 – 2.167 χλστ. ενώ, χάρη στο σύστημα «Smart Cargo» και την ειδική καταπακτή στο κάθισμα του συνοδηγού, το μήκος της καρότσας θα μπορεί να αυξηθεί κατά 1.273 χλστ. στα 3.090 ή 3.440 χλστ. αντίστοιχα.
Το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας για τις εκδόσεις με μία πλευρική πόρτα θα ανέρχεται στα 1.630 χλστ. (1.229 χλστ. στους θόλους των πίσω τροχών) ενώ, το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος ορίζεται στα 1.200 – 1.270 χλστ.
Αναλόγως της ύπαρξης ή όχι συστήματος Smart Cargo, ο όγκος φόρτωσης στις εκδόσεις L1 του νέου Proace City κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,8 κ.μ. και στις εκδόσεις L2 από τα 3,9 – 4,3 κ.μ.
Τέλος, αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος και κινητήρα, το νέο Vanette της Toyota θα μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και δύο ευρωπαλέτες καθώς και φορτία βάρους από 650 – 1.000 κιλά ή να έλξει trailers με φρένα βάρους έως και 1,5t.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν περισσότερα στοιχεία, γνωρίζουμε πως η Toyota θα προσφέρει τον νέο εκπρόσωπο της στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με επιλογές βενζίνης ή πετρελαίου, ισχύος από 75 – 130 ίππους που θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια πέντε ή έξι σχέσεων ή αυτόματο οκτώ σχέσεων.
 
Ελκυστική σχεδίαση, μεγάλοι χώροι εντός της καμπίνας, πληρέστατος εξοπλισμός
Η σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού διαφοροποιείται… στα σημεία από τις αντίστοιχες προτάσεις των Citroen (Berlingo), Peugeot (Partner) και Opel (Combo), δημιουργώντας ένα καλαίσθητο και ομοιογενές σύνολο.
Στο εσωτερικό, η ευρυχωρία, η πρακτικότητα και η πολύ καλή εργονομία αποτελούν τα βασικά γνωρίσματα ενώ, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η συνολική χωρητικότητα των αποθηκευτικών χώρων εντός της καμπίνας ανέρχεται στα 74λτ.
Όπως είναι φυσικό, το νέο Proace City θα είναι διαθέσιμο με έναν πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει στοιχεία όπως τα Pre-Collision System, Road Sign Assist, Lane Keep Assist, Adaptice Cruise Control, Blind Spot Monitor καθώς και ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής οκτώ ιντσών.
Για τη διευκόλυνση του έργου του οδηγού κατά την πραγματοποίηση πάσης φύσεως ελιγμών, το ιαπωνικό Vanette θα φέρει επίσης και κάμερα οπισθοπορείας που καλύπτει γωνία 180 μοιρών.
Παράλληλα όμως, το προαιρετικό σύστημα «Smart Active Vision» επιστρατεύει δύο επιπλέον πλευρικές κάμερες που προβάλουν τις λήψεις τους σε μια ειδική οθόνη πέντε ιντσών, εξαλείφοντας ουσιαστικά τα «νεκρά» σημεία στο οπτικό πεδίου του οδηγού αναφορικά με τα όσα συμβαίνουν στο πίσω μέρος αλλά και τις πλευρές του οχήματος.
 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Toyota - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ