Το νέο Mitsubishi L200 κάνει πρεμιέρα
Χωρίς αμφιβολία, ένα από τα σημαντικότερα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που πραγματοποιούν την πρεμιέρα τους στην 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι η νέα -5η κατά σειρά- γενιά του Mitsubishi L200, το οποίο παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2014 στην Ταϊλάνδη και αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.
Η νέα γενιά του ιαπωνικού ελαφρού
ημιφορτηγού εμφανίζει σημαντική αισθητική ανανέωση σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση
του καθώς τόσο το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος όσο και το πίσω έχουν
τροποποιηθεί πλήρως.
Παράλληλα, σημαντικές είναι και
οι αλλαγές που έχει δεχθεί ο εσωτερικός διάκοσμος, με τους υπεύθυνους της Mitsubishi να κάνουν
λόγο για εξαιρετικής ποιότητας υλικά και σημαντικά βελτιωμένους χώρους για
όλους τους επιβάτες.
Σύμφωνα με τα όσα έχουμε δημοσιεύσει
μέχρι στιγμής, το νέο L200 εμφανίζει βελτιωμένο
αεροδυναμικό συντελεστή και καλύτερη ηχομόνωση της καμπίνας ενώ η τροποποιημένη
δομή της πίσω ανάρτησης έχει συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας κύλισης
κάτω από όλες τις συνθήκες οδοστρώματος.
Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός
της αναβάθμισης του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας του νέου L200 καθώς, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν την
ύπαρξη έως και επτά αερόσακων ή προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής
συμπεριφοράς όπως τα Trailer
Stability Control (TSA) και Lane Departure Warning (LDW).
Φυσικά, τα εξαιρετικά συστήματα
4κίνησης που –παραδοσιακά- η Mitsubishi προσφέρει στα οχήματα της
παραμένουν και βελτιώνονται ενώ πολλαπλές είναι και οι αλλαγές στους κινητήρες.
Συγκεκριμένα, ο νέος αλουμινένιος
υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας «MIVEC» των 2,4λτ. θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ
154 και 180 ίππων με μέγιστη ροπή 380 ή 430 Nm αντίστοιχα εμφανίζοντας μειωμένη κατανάλωση και
εκπομπές ρύπων (έως και -17%) σε σχέση με τις επιδόσεις του υπάρχοντος
μοντέλου. Τέλος, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα συνεργάζεται με ένα νέο χειροκίνητο
κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή ένα 5άρι αυτόματο κιβώτιο με διάφορες λειτουργίες
(π.χ. Sport Mode) και
χειριστήρια (paddles) στην κολώνα του τιμονιού
για την εναλλαγή των σχέσεων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr