Δυναμικά στο παιχνίδι των ταχυμεταφορών μπαίνει η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα.

Αυθημερόν παραδόσεις από τη Volkswagen

Μια νέα υπηρεσία υπερταχείας μεταφοράς και παράδοσης δεμάτων, δημιουργεί η Volkswagen Commercial Vehicles μέσω της πλατφόρμας της θυγατρικής της εταιρείας, Cito.

Μια νέα υπηρεσία παράδοσης πριν το τέλος της ημέρας, λανσάρει στο Βερολίνο η θυγατρική εταιρεία της Volkswagen Commercial Vehicles, Cito Transport Technologies. «Οι πελάτες μας απλώς εισάγουν το μέγεθος του δέματός τους και τις διευθύνσεις παραλαβής και παράδοσης στο www.cito.ai και η υπηρεσία μας κάνει τα υπόλοιπα», εξηγεί ο CEO της Cito, Δρ. Gregor Stock.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Ένα πολύ πρακτικό χαρακτηριστικό της νέας υπηρεσίας είναι ότι στους πελάτες εμφανίζεται το κόστος μεταφοράς τη στιγμή που κάνουν κράτηση. Παράλληλα, παίρνουν μια εκτίμηση πότε θα φτάσει στον προορισμό του, ενώ όσο τα αντικείμενα βρίσκονται σε μεταφορά, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν τις τοποθεσίες των οδηγών και να τις μεταφέρουν στους παραλήπτες. Κάθε επιβεβαίωση συλλογής και παράδοσης συνοδεύεται με ψηφιακή υπογραφή και τεκμηρίωση με φωτογραφία, όπως και το τιμολόγιο.
 
Ταχύτερες διανομές από τη Volkswagen
 
Χρησιμοποιώντας τη Cito, οι πελάτες -σύμφωνα με την εταιρεία- μπορούν να κάνουν κράτηση υπηρεσιών ταχυμεταφορών με γρήγορο, κοινωνικά υπεύθυνο και δίκαιο τρόπο. Αυτή η λύση εξοικονόμησης χρόνου ενσωματώνει κάθε διαδικασία σε μία υπηρεσία, από την κράτηση ενός courier μέχρι την ψηφιακή τεκμηρίωση. Η Cito προσφέρει στους εμπλεκόμενους τη δυνατότητα να έχουν άμεση, δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα. Από τη διαδικασία της κράτησης, μέσω της παροχής της υπηρεσίας, μέχρι τη χρέωση, το σύστημα αξιοποιεί πλήρως το δυναμικό της ψηφιοποίησης. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η πλήρης διαφάνεια της όλης διαδικασίας.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η ιδέα για τη δημιουργία της Cito προέκυψε όταν πριν από περίπου τρία χρόνια, ένας υπάλληλος της Volkswagen Commercial Vehicles είχε αφήσει τον χαρτοφύλακά του στο σπίτι των γονιών του και επρόκειτο να φύγει για επαγγελματικό ταξίδι λίγες ώρες αργότερα. Επικοινώνησε με διάφορες εταιρείες ταχυμεταφορών εάν θα ήταν δυνατό να του παραδοθεί την ίδια μέρα. Γρήγορα έγινε σαφές ότι η αγορά δεν ήταν πολύ φιλική προς τον πελάτη σε τέτοιες καταστάσεις. «Μετά από πάνω από μία ώρα που πέρασε κάνοντας τηλεφωνήματα και γράφοντας μηνύματα, σιγά-σιγά μας έγινε σαφές ότι δεν υπήρχε διαφανής λύση για αξιόπιστες, κρίσιμες σε ό,τι αφορά στον παραδόσεις, όπως είμαστε εξοικειωμένοι με διάφορες εφαρμογές ταξί. Επομένως, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή υπηρεσία για αυτό», τόνισε ο Δρ. Gregor Stock.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »