Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Προς τα τέλη της 10ετίας, η Volvo Trucks θα λανσάρει βαρέα φορτηγά που θα φέρουν κυψέλες καυσίμου, οι οποίες θα παράγονται σε συνεργασία με την Daimler Truck.

Προς τα τέλη της 10ετίας, η Volvo Trucks θα λανσάρει βαρέα φορτηγά που θα φέρουν κυψέλες καυσίμου, οι οποίες θα παράγονται σε συνεργασία με την Daimler Truck.

Οι δύο κυψέλες καυσίμου θα παράγουν από κοινού 300 kW (402 hp) ισχύος και θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν τα υδρογονοκίνητα φορτηγά σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων ή/και μεγάλου βάρους.

Οι δύο κυψέλες καυσίμου θα παράγουν από κοινού 300 kW (402 hp) ισχύος και θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν τα υδρογονοκίνητα φορτηγά σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων ή/και μεγάλου βάρους.

Τα υπό εξέλιξη φορτηγά κυψελών καυσίμου θα έχουν μεικτό βάρος συρμού ακόμα και πάνω από τους 65 τόνους, ενώ θα εμφανίζουν αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ.

Τα υπό εξέλιξη φορτηγά κυψελών καυσίμου θα έχουν μεικτό βάρος συρμού ακόμα και πάνω από τους 65 τόνους, ενώ θα εμφανίζουν αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ.

Πρόσθετο πλεονέκτημα των fuel cells φορτηγών της Volvo Trucks θα είναι η δυνατότητα ανεφοδιασμού με υδρογόνο σε μόλις 15 λεπτά!

Πρόσθετο πλεονέκτημα των fuel cells φορτηγών της Volvo Trucks θα είναι η δυνατότητα ανεφοδιασμού με υδρογόνο σε μόλις 15 λεπτά!

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, το Volvo FH Electric που διαθέτει μπαταρίες 540 kWh, εμφανίζει σε πραγματικές συνθήκες αυτονομία 345 χλμ., μία τιμή που μπορεί να φτάσει στα 500 χλμ. με μια ενδιάμεση σ

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, το Volvo FH Electric που διαθέτει μπαταρίες 540 kWh, εμφανίζει σε πραγματικές συνθήκες αυτονομία 345 χλμ., μία τιμή που μπορεί να φτάσει στα 500 χλμ. με μια ενδιάμεση σύντομη φόρτιση.

Πρόκληση αποτελεί η διάθεση του «πράσινου» υδρογόνου που θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά και η πρόοδος στις υποδομές ανεφοδιασμού βαρέων οχημάτων με υδρογόνο.

Πρόκληση αποτελεί η διάθεση του «πράσινου» υδρογόνου που θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά και η πρόοδος στις υποδομές ανεφοδιασμού βαρέων οχημάτων με υδρογόνο.

  • Προς τα τέλη της 10ετίας, η Volvo Trucks θα λανσάρει βαρέα φορτηγά που θα φέρουν κυψέλες καυσίμου, οι οποίες θα παράγονται σε συνεργασία με την Daimler Truck.
  • Οι δύο κυψέλες καυσίμου θα παράγουν από κοινού 300 kW (402 hp) ισχύος και θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν τα υδρογονοκίνητα φορτηγά σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων ή/και μεγάλου βάρους.
  • Τα υπό εξέλιξη φορτηγά κυψελών καυσίμου θα έχουν μεικτό βάρος συρμού ακόμα και πάνω από τους 65 τόνους, ενώ θα εμφανίζουν αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ.
  • Πρόσθετο πλεονέκτημα των fuel cells φορτηγών της Volvo Trucks θα είναι η δυνατότητα ανεφοδιασμού με υδρογόνο σε μόλις 15 λεπτά!
  • Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, το Volvo FH Electric που διαθέτει μπαταρίες 540 kWh, εμφανίζει σε πραγματικές συνθήκες αυτονομία 345 χλμ., μία τιμή που μπορεί να φτάσει στα 500 χλμ. με μια ενδιάμεση σ
  • Πρόκληση αποτελεί η διάθεση του «πράσινου» υδρογόνου που θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά και η πρόοδος στις υποδομές ανεφοδιασμού βαρέων οχημάτων με υδρογόνο.

Βαρέα Volvo υδρογόνου για αυτονομία 1.000 χλμ. (+vids)

7.991 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2022)

Η Volvo Trucks θέλει να ενισχύσει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην ηλεκτροκίνηση και για αυτό εξελίσσει παράλληλα και βαρέα οχήματα που θα φέρουν κυψέλες καυσίμου που θα κατασκευάζονται σε συνεργασία με την Daimler Truck και οι οποίες θα προσφέρουν τη δυνατότητα γεμίσματος με υδρογόνο σε 15 λεπτά, προσδίδοντας αυτονομία 1.000 χλμ.!

Γεμίζεις υδρογόνο σε 15 λεπτά και έφυγες για 1.000 χλμ.!

  • Volvo 65 τόνων με κυψέλες καυσίμου στα τέλη της δεκαετίας
  • Αυτονομία 1.000 χλμ. και φουλάρισμα σε 15 λεπτά
  • Κυψέλες 300 kW σε συνεργασία με την Daimler Truck
  • Η ανάγκη για «πράσινο» υδρογόνο & δίκτυο ανεφοδιασμού
 
Η Volvo Trucks κατέχει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών και όχι άδικα, καθώς διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα της αγοράς με έξι ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας που καλύπτουν όλους του κλάδους των μεταφορών. Επιπλέον, η σουηδική εταιρεία λανσάρει στην αγορά οχήματα χαμηλότερων ρύπων που λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα, όπως το βιοέριο.


Οι δύο κυψέλες καυσίμου θα παράγουν από κοινού 300 kW (402 hp) ισχύος και θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν τα υδρογονοκίνητα φορτηγά σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων ή/και μεγάλου βάρους.

Οι δύο κυψέλες καυσίμου θα παράγουν από κοινού 300 kW (402 hp) ισχύος και θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν τα υδρογονοκίνητα φορτηγά σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων ή/και μεγάλου βάρους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υδρογόνο από τα τέλη της δεκαετίας

Ωστόσο, από το 2ο μισό της τρέχουσας δεκαετίας η Volvo Trucks θα προσφέρει στους πελάτες της και μια τρίτη επιλογή, λανσάροντας ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου (fuel cell) τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο, μια τεχνολογία για την εξέλιξη της οποίας συνεργάζεται με την Daimler Truck.
 
Οι πιλοτικές δοκιμές με πελάτες της Volvo Trucks θα εκκινήσουν σε μερικά χρόνια από τώρα και το εμπορικό λανσάρισμα προγραμματίζεται να λάβει χώρα προς τα τέλη της δεκαετίας. Τα εν λόγω φορτηγά θα προορίζονται για μεγάλες αποστάσεις και για βαριές μεταφορές, αποτελώντας μια επιπλέον επιλογή για τις χώρες όπου το δίκτυο φόρτισης βαρέων οχημάτων είναι περιορισμένο.

Με μεικτό 65 τόνων & αυτονομία 1.000 χλμ.

Τα fuel cell ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo Trucks θα προσφέρουν αυτονομία που θα συγκρίνεται με αυτή πολλών φορτηγών πετρελαίου, καθώς θα μπορούν να διανύσουν έως και 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα, μια διαδικασία που θα διαρκεί λιγότερο από 15 λεπτά.
 
Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, σημειώστε το εξής: το Volvo FH Electric που διαθέτει μπαταρίες 540 kWh, εμφανίζει σε πραγματικές συνθήκες αυτονομία 345 χλμ., μία τιμή που μπορεί να φτάσει στα 500 χλμ. με μια ενδιάμεση σύντομη φόρτιση. Καμία σχέση δηλαδή…
 
Σε κάθε περίπτωση, το μεικτό βάρος συρμού των εν λόγω υδρογονοκίνητων φορτηγών θα είναι κοντά ή ακόμα και πάνω από τους 65 τόνους. Θα εξοπλίζονται με δύο κυψέλες καυσίμου οι οποίες θα παράγουν από κοινού 300 kW (402 hp) ισχύος κινώντας τον ηλεκτροκινητήρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »