Το Vanette της Dacia αποτελεί μια πληρέστατη, σε όλους τους τομείς, επιλογή για τον σύγχρονο επαγγελματία που μετρά κάθε ευρώ, καθώς έχει μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, χαμηλό κόστος αγοράς, χρήσης, συντήρησης και επισκευής.
Το Dacia Dokker είναι αναμφισβήτητα η πιο value for money επιλογή της αγοράς αφού παίρνεις ένα επαγγελματικό μεγαλύτερης κατηγορίας σε τιμή που αντιστοιχεί σε μοντέλο μικρότερης, χωρίς καμία παραχώρηση σε ποιότητα και εξοπλισμό. Όσον αφορά στο τελευταίο σκέλος, μάλιστα, η λίστα των χαρακτηριστικών περιλαμβάνει μεταξύ άλλων cruise control, ηχοσύστημα με Bluetooth, αισθητήρες παρκαρίσματος, χειριστήρια στο τιμόνι κ.ά..
Από εκεί και πέρα, λόγω των περιορισμένων διαστάσεων του αμαξώματος, αποδεικνύεται εξαιρετικά ευέλικτο εντός πόλης ενώ την ίδια στιγμή, η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, το καθιστά υποδειγματικό σε πολύωρα δρομολόγια στον αυτοκινητόδρομο.
Παράλληλα, ο άκρως αποδοτικός και αξιόπιστος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λτ. που εφοδιάζεται με την πλέον σύγχρονη αντιρρυπαντική τεχνολογία (Euro6d-Temp) διασφαλίζει την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καθώς και τα απαιτούμενα αποθέματα ισχύος για κίνηση σε γρήγορους ρυθμούς ακόμη και με πλήρες φορτίο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι η γαλλική φίρμα υπόσχεται στους επαγγελματίες κόστος συντήρησης που δεν ξεπερνά τα 0,5 ευρώ/ημέρα.
Ιδανικό για φορτία έως 3,9 κ.μ.
Με μήκος αμαξώματος που δεν υπερβαίνει τα 4,37 μέτρα, το Dacia Dokker είναι σε θέση να υποστηρίξει στον χώρο φόρτωσης του φορτία με μήκος 1,9 μ. ενώ χάρη στο αναδιπλούμενο διαχωριστικό/κάθισμα συνοδηγού, το μέγιστο ωφέλιμο μήκος του ανέρχεται έως και στα 3,11 μ..
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,9 κ.μ. ενώ, με το μεικτό βάρος του οχήματος να ορίζεται στους 2,0 τόνους, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει ανέρχεται έως και στα 750 κιλά.
Κινητήρας 1,5 λτ. με ισχύ 75 ή 95 ίππων προδιαγραφών WLTP (Euro6d-Temp)
Ο «φρεσκαρισμένος» 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας Blue dCi είναι διαθέσιμος με την πιο πρόσφατη αντιρρυπαντική τεχνολογία (AdBlue) σε εκδόσεις με ισχύ 75 ή 95 ίππων και μέγιστη ροπή από 200 – 220 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η λειτουργία του είναι ελαστική, με μεγάλα αποθέματα ροπής από χαμηλά ενώ, περιορισμένα είναι και τα επίπεδα θορύβου που παράγει. Τέλος, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 4,2 λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 110 γρ./χλμ., (κυκλοφορεί ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο). Τέλος υπάρχει η δυνατότητα μετασκευής του σε ψυγείο , για μεταφορά προϊόντων σε θερμοκρασίες συντήρησης (4-6 Co).