Ένα Pick-Up δεν αρκεί να μεταφέρει πολλά φορτία, να διαθέτει ισχυρό κινητήρα και να μην καταλαβαίνει από εμπόδια εκτός δρόμου. Χρειάζεται να κάνει τη ζωή του επαγγελματία όσο πιο απλή γίνεται, κάτι που το νέο Ford Ranger δείχνει να καταφέρνει στον μέγιστο βαθμό!
Η πρακτική & «έξυπνη» πλευρά του νέου Ford Ranger!
Η καρότσα μπορεί να χωριστεί σε πολλά επιμέρους τμήματα, σύμφωνα με τις ανάγκες του επαγγελματία.
Καρότσα για μια ευρωπαλέτα & λειτουργικές πατέντες
Με το ένα χέρι η πίσω πόρτα. Γίνεται & πάγκος εργασίας
360ο φωτισμός και χειρισμός από το κινητό σου
Ηλεκτρικό κάλυμμα καρότσας & σκαλοπάτι για να ανέβεις
Σε συνέχεια της αποκάλυψης του ολοκαίνουργιου Ford Ranger, η «μπλε οβάλ» εταιρεία μας παρουσιάζει μια σειρά από ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του νέου Pick-Up, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, που υπόσχονται να κάνουν ευκολότερη τη ζωή του επαγγελματία που θα το επιλέξει, με τις παραγγελίες να ξεκινούν προς τα τέλη του έτους και τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τις αρχές του 2023.
Σημειώνεται, πως η σχεδιαστική ομάδα της Ford πραγματοποίησε περισσότερες από 5.000 συνεντεύξεις με υπάρχοντες πελάτες της μάρκας, προκειμένου να διαπιστωθεί πώς θέλουν οι επαγγελματίες να χρησιμοποιούν τον χώρο φόρτωσης, αλλά και τι ζητούν από αυτό οι ιδιώτες που (σε άλλες χώρες, δυστυχώς!) το αγοράζουν για να αποτελέσει ένα όχημα που είναι απόλυτα ικανό να τους συντροφεύσει στις περιπέτειές τους.
Αξίζει να αναφερθεί, πως το νέο Ranger ήδη με το πανευρωπαϊκό του λανσάρισμα, θα είναι διαθέσιμο με περισσότερα από 150 εργοστασιακά αξεσουάρ. Μάλιστα, προβλέποντας πως το Ranger πιθανότατα θα παραγγέλνεται «φορτωμένο» με έξτρα, οι μηχανικοί της Ford προσέθεσαν χώρο για μια 2η μπαταρία κάτω από το καπό. Επιπλέον, στο εσωτερικό υπάρχει πρόβλεψη για ένα προ-καλωδιωμένο πάνελ οροφής, μέσω του οποίου ο οδηγός θα πατά τους σχετικούς διακόπτες για να ενεργοποιεί τις μπάρες φώτων, τον εργάτη ή πιο απαιτητικές εφαρμογές, όπως η ανατρεπόμενη καρότσα κ.ά.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Τα highlights του «έξυπνου» Ranger
Ενσωματωμένο πίσω ανθεκτικό σκαλοπάτι, που διευκολύνει πολύ την πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης, απαλλάσσοντας τον οδηγό από την ανάγκη να πατάει στον τροχό για να ανέβει στην καρότσα.
Φωτισμός στον χώρο φόρτωσης που απλοποιεί την εξεύρεση του εξοπλισμού σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας.
Έλεγχος του φωτισμού μέσω της οθόνης αφής του συστήματος infotainment ή με τη βοήθεια της εφαρμογής FordPass από το smartphone. Ο συνδυασμός όλων των πηγών φωτισμού του οχήματος, επιτρέπει να φωταγωγηθεί περιμετρικά ο χώρος γύρω από το Pick-Up ή να επιλεγεί κάποια συγκεκριμένη ζώνη.
Η πόρτα του χώρου φόρτωσης μπορεί να ανέβει ή να κατέβει με το ένα χέρι, αλλά και να αποτελέσει έναν πάγκο εργασίας. Δύο τσέπες με σφιγκτήρες που κρύβονται από καπάκια με ελατήριο στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν στην ασφάλεια της ξυλείας ή άλλων υλικών κατασκευής, ενώ ένας ενσωματωμένος χάρακας με προσαυξήσεις 10 χλστ. (σε μοντέλα που δεν διαθέτουν πτυσσόμενη επένδυση) κάνει τη μέτρηση εύκολη.
Σύστημα «Optional Power» στην καρότσα με θύρες 12V και και μετατροπέα 400W για την τροφοδοσία με ενέργεια εξοπλισμού και λοιπών συσκευών όπως μικροί φούρνοι, ηλεκτρικά ψυγεία, smartphone και laptop.
Καινοτομίες για την ευκολότερη μεταφορά φορτίων
Η καρότσα ενσωματώνει λειτουργικούς διαχωριστές, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν να δημιουργούν τα δικά τους διαμερίσματα για να αποθηκεύουν εξοπλισμό που διαφορετικά θα έπρεπε να μεταφέρουν στην καμπίνα. Τα διαχωριστικά μπορούν να κατασκευαστούν κατά παραγγελία από ξύλο στο σπίτι και στη συνέχεια να τοποθετηθούν και να αφαιρεθούν όπως απαιτείται. Ως πλεονέκτημα, το βελτιωμένο και ευρύτερο χυτό προφίλ στο κάλυμμα της καρότσας είναι πιο άνετο για τα γόνατα, είναι πολύ πιο εύκολο να καθαριστεί και είναι περισσότερο αντιολισθητικό.
Ο χώρος φόρτωσης εμφανίζει χωρητικότητα άνω των 1.200 λτ., τη μεγαλύτερη της κατηγορίας. Με το νέο Ranger να είναι πιο πλατύ κατά 50 χλστ., είναι σε θέση να φιλοξενήσει μια ευρωπαλέτα ανάμεσα από τους θόλους των τροχών του, όπου το πλάτος είναι στα 1.224 χλστ. Ανάλογα με την έκδοση, η καρότσα έχει μήκος από 1.638 έως 2.305 χλστ.
Μια εσωτερική ράγα με ρυθμιζόμενες σφήνες και στις δύο πλευρές της καρότσας, επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν τις σχάρες και τα δέματά τους ώστε να ταιριάζουν σε κάθε φορτίο. Οι σχισμές γλιστρούν και κλειδώνουν σε εννέα θέσεις κατά μήκος της ράγας. Υπάρχουν επίσης έξι σταθερά σημεία πρόσδεσης στον χώρο φόρτωσης.
Οι εξωτερικές ράγες πρόσδεσης προσφέρουν πρόσθετη ευελιξία μεταφοράς φορτίου και έχουν σχεδιαστεί για να εφαρμόζουν εύκολα σε ιμάντες καστάνιας και σχοινιά, ενώ τα μοντέλα Wildtrak είναι εξοπλισμένα με μπάρες αλουμινίου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ράγες πρόσδεσης που διατρέχουν όλο το μήκος της καρότσας.
Το ανθεκτικό πλαστικό επάνω μέρος του χώρου φόρτωσης και το καπάκι της πίσω πόρτας προστατεύουν τα άκρα της καρότσας και το επάνω μέρος της πόρτας από ζημιές.
Οι τυπικές βάσεις καναλιών οροφής επιτρέπουν την εύκολη τοποθέτηση αξεσουάρ οροφής, συμπεριλαμβανομένων σχαρών. Τα όρια φορτίου οροφής του ολοκαίνουργιου Ranger είναι έως 350 κιλά (στατικό) και 85 κιλά (σε κίνηση).
Το προαιρετικό, ηλεκτρικό κάλυμμα της καρότσας επιτρέπει τον χειρισμό μέσω του μπρελόκ, από έναν διακόπτη μέσα στην καρότσα ή από τον πίνακα οργάνων. Το ηλεκτρικό ρολό περιλαμβάνει λειτουργίες θραύσης πάγου και προστασίας από χτυπήματα.