Ξεκινάει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας το νέο Jeep Gladiator, συνοδευόμενο από 4ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000 χλμ.

Στη βάση της γκάμας και με τιμή εκκίνησης τα 53.900 ευρώ, συναντάμε την έκδοση Sport.

Οι τιμές του Jeep Gladiator V6 3.0 264hp Overland ξεκινούν από τα 59.900 ευρώ.

Ακριβότερη όλων είναι η επετειακή έκδοση «80th Anniversary» με τιμή εκκίνησης τα 62.900 ευρώ.

Ο ισχυρότερος της κατηγορίας είναι ο V6 πετρελαιοκινητήρας των 264 ίππων.

Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας ορίζονται στις 41, 25 και 18,4 μοίρες, η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 25,3 εκ., ενώ το Gladiator περνά υδάτινα κολλήματα βάθους έως 76 εκ.

Πολυτελές και ανθεκτικό το εσωτερικό του Gladiator, το οποίο προσφέρει πλήθος χώρων αποθήκευσης μικροαντικειμένων.

Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων για κίνηση στους πίσω ή και στους 4 τροχούς, κοντές σχέσεις και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης («μπλοκέ»).

Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 1,53 μέτρων και διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και πτυσσόμενο κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το νέο Jeep Gladiator (+vid)

Το νέο Pick-Up της Jeep ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα εφοδιαζόμενο με έναν 3,0λιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα, προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και αρκετά ιδιαίτερα επιπλέον χαρακτηριστικά.

Με κόστος αγοράς από 53.900 ευρώ και 4ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000 χλμ. (και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία Οδικής Βοήθειας) είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το νέο Gladiator, με το οποίο η Jeep επιστρέφει στα Pick-Up μετά από σχεδόν 30 χρόνια.
Το νέο Gladiator προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, τις Sport, Overland και 80th Anniversary, στις παρακάτω τιμές λιανικής πώλησης, οι οποίες περιλαμβάνουν και τον Φ.Π.Α.:
  • Jeep Gladiator V6 3.0 264hp Sport: 53.900 ευρώ
  • Jeep Gladiator V6 3.0 264hp Overland: 59.900 ευρώ
  • Jeep Gladiator V6 3.0 264hp 80th Anniversary: 62.900 ευρώ
Για το νέο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας σας έχουμε μιλήσει ήδη αναλυτικά στο παρελθόν. Ωστόσο, με αφορμή το λανσάρισμά του, υπενθυμίζουμε πως αρχικά ξεχωρίζει από τη μοναδική του εμφάνιση, η οποία αποπνέει έντονο δυναμισμό, με τα έντονα φτερά, τους μικρούς προβόλους και την επιβλητική μάσκα με τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full-LED, να δίνουν το στίγμα.
Επιπλέον, το Gladiator να είναι το μοναδικό Pick-Up όπου ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες, με πολύ λίγες κινήσεις και χωρίς την ανάγκη ειδικών εργαλείων. Ακόμα και ένα άτομο μπορεί ακόμα και να κατεβάσει το παρμπρίζ, βιώνοντας την αίσθηση οδήγησης του αυθεντικού Willys. Για αυτό τον λόγο, η καμπίνα των επιβατών είναι αδιάβροχη, ενώ χρήσιμο χαρακτηριστικό είναι πως δίνεται η δυνατότητα αναδίπλωσης των καθισμάτων της πίσω σειράς, προσφέροντας επιπλέον χώρο φόρτωσης.
Παρά τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator, είναι πλήρως εξοπλισμένο με στοιχεία όπως ο αυτόματος κλιματισμός, το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Uconnect με οθόνη αφής και δυνατότητα mirroring, αλλά και με όλες τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες. Μοναδικά στοιχεία αποτελούν το αποσπώμενο αδιάβροχο ηχείο Bluetooth και η μπροστά αυτοκαθαριζόμενη κάμερα, ενώ διαθέσιμη είναι επίσης μια ευρεία γκάμα αξεσουάρ για την πλήρη εξατομίκευση κάθε Gladiator.
Ένα ακόμα στοιχείο που κάνει το Jeep Gladiator να ξεχωρίζει, είναι το ισχυρότερο σύνολο στην κατηγορία των pick-up, ένας σύγχρονος V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων, με απόδοση 264 ίππους και 600 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα υψηλής αντοχής αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Εκτός από το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης (2.000 bar), ο V6 κινητήρας διαθέτει υδρόψυκτο Turbo μεταβλητής γεωμετρίας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αλουμινένια πιστόνια, αλλά και σφυρήλατο στροφαλοφόρο για μέγιστη αντοχή και απόδοση. Η υψηλή ροπή του κινητήρα επιτρέπει στο pick-up της Jeep να έχει ελκτική ικανότητα πάνω από 2 τόνους (2.271 κιλά).
Το νέο μοντέλο της Jeep εξοπλίζεται με το σύστημα κίνησης και στους 4 τροχούς «Selec-Trac 4x4», που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής κίνησης στους πίσω ή και στους 4 τροχούς, κοντές σχέσεις. Πίσω υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης («μπλοκέ»), με τους άξονες εμπρός – πίσω, να είναι Dana 44, 3ης γενιάς. Η επιλογή της τετρακίνησης μπορεί να γίνεται είτε αυτόματα (σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά συστήματα διακρίνουν ολίσθηση των πίσω τροχών), είτε χειροκίνητα από τον οδηγό, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει. Με βάση τα παραπάνω, όλες οι εκδόσεις του Gladiator διασφάλισαν με άνεση την πιστοποίηση «Trail Rated», όντας ικανές να ανταπεξέλθουν στις πλέον ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.   
Μπορείτε να δείτε σε δράση το νέο Jeep Gladiator στο παρακάτω βίντεο: