Πρόκειται για 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, μήκους 12 μέτρων, που προμήθευσε η κινέζικη Yuotong Bus. Η προμήθεια κόστισε 110.825.000 ευρώ, ενώ στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και εγγύηση για συντήρηση και αποκατάσταση τυχών βλαβών.
- Ξεκινάνε πιλοτικά δρομολόγια χωρίς επιβάτες
- Έφτασαν και τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη
- Τα 250 λεωφορεία κόστισαν 110.825.000 ευρώ
- Συνολικά 1300 καινούργια λεωφορεία θα κυκλοφορούν ως τα τέλη του 2025.
Έφτασαν στην Αθήνα τα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία. Σύμφωνα με την σύμβαση, θα μπουν άμεσα στο στάδιο του προβλεπόμενου ελέγχου και εν συνεχεία 38 εξ αυτών θα ξεκινήσουν πιλοτικά δρομολόγια χωρίς επιβάτες.
Την περασμένη Παρασκευή, 1 Μαρτίου, έφτασαν και τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη. Ο στόλος αναμένεται να μπει σε κανονική λειτουργία την ερχόμενη άνοιξη και στις δύο πόλεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Πρόκειται για 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, μήκους 12 μέτρων, που προμήθευσε η κινέζικη Yuotong Bus. Η προμήθεια κόστισε 110.825.000 ευρώ, ενώ στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και εγγύηση για συντήρηση και αποκατάσταση τυχών βλαβών.
Στον στόλο λεωφορείων η Ελλάδα έχει μέσο όρο ηλικίας οχημάτων που ορίζεται στα 19 έτη. Και αυτό είναι λογικό, καθώς εκατοντάδες παλαιότερα οχήματα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας από τη δεκαετία του 1990 και πολλά ξεπερνάνε και τα 30 έτη λειτουργίας. Στόχος είναι η κυκλοφορία 951 καινούργιων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ως τα τέλη του 2025, ενώ συνολικά θα προμηθευτούν 1.300 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr