Το πρώτο νέο DAF (το κόκκινο XG+) βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Από αριστερά: Harry Wolters (πρόεδρος της DAF), Andre Verbeek (ιδιοκτήτης του XG+), Niels Verbeek και John Jorritsma (Δήμαρχος του Αϊ

Το πρώτο νέο DAF (το κόκκινο XG+) βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Από αριστερά: Harry Wolters (πρόεδρος της DAF), Andre Verbeek (ιδιοκτήτης του XG+), Niels Verbeek και John Jorritsma (Δήμαρχος του Αϊντχόφεν).

Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου του Αϊντχόφεν γιορτάζουν την παραγωγή του πρώτου DAF νέας γενιάς.

Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου του Αϊντχόφεν γιορτάζουν την παραγωγή του πρώτου DAF νέας γενιάς.

Τα νέα DAF XF, XG και XG+ διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς και χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου.

Τα νέα DAF XF, XG και XG+ διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς και χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου.

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

  • Το πρώτο νέο DAF (το κόκκινο XG+) βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Από αριστερά: Harry Wolters (πρόεδρος της DAF), Andre Verbeek (ιδιοκτήτης του XG+), Niels Verbeek και John Jorritsma (Δήμαρχος του Αϊ
  • Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου του Αϊντχόφεν γιορτάζουν την παραγωγή του πρώτου DAF νέας γενιάς.
  • Τα νέα DAF XF, XG και XG+ διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς και χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου.
  • Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

Έναρξη παραγωγής για τα νέα DAF (+vids)

Με την παραγωγή του πρώτου φορτηγού νέας γενιάς, ξεκινάει μια νέα εποχή για την DAF Trucks, η οποία με τα τρία ολοκαίνουργια DAF XF, XG και XG+, φιλοδοξεί να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της στην ανταγωνιστική αγορά των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.

Ξεκίνησε πρόσφατα η παραγωγή των DAF νέας γενιάς στο εργοστάσιο του Αϊντχόφεν, με την πρώτη μονάδα, το λεγόμενο «Job One» φορτηγό να είναι ένα κόκκινο XG+ με τον κινητήρα PACCAR MX-13 των 12,9 λίτρων, το οποίο παραδόθηκε στον Andre Verbeek, ιδιοκτήτη της εταιρείας Verbeek Agra Vision που το απέκτησε, από τον πρόεδρο της DAF, Harry Wolters, και τον Δήμαρχο της ολλανδικής πόλης, John Jorritsma.


Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου του Αϊντχόφεν γιορτάζουν την παραγωγή του πρώτου DAF νέας γενιάς.

Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου του Αϊντχόφεν γιορτάζουν την παραγωγή του πρώτου DAF νέας γενιάς.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Σημειώνεται πως η DAF είναι η πρώτη εταιρεία φορτηγών που παρουσιάζει στην αγορά ένα εντελώς νέας γενιάς όχημα το οποίο κατασκευάζεται με βάση τις νέες ευρωπαϊκές οδηγίες που αφορούν στις μάζες και τις διαστάσεις των φορτηγών.

Τα νέα DAF XF, XG και XG+ διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς και χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου.

Τα νέα DAF XF, XG και XG+ διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς και χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου.

 
Με στόχο την κορυφή τα νέα DAF XF, XG και XG+ (+vid)

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

 
«Η DAF δεν είναι απλώς η πρώτη εταιρεία που το κάνει αυτό, αλλά και η μόνη», τόνισε ο πρόεδρος της DAF, Harry Wolters, συμπληρώνοντας: «Αυτό σημαίνει ότι τα νέα μας φορτηγά για μεγάλες αποστάσεις – τα νέα XF, XG και XG+ – έχουν θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την απόδοση, την ασφάλεια και την άνεση του οδηγού. Αυτοί ήταν οι κύριοι λόγοι για τους οποίους η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήταν έτοιμη να δώσει στη βιομηχανία φορτηγών κυριολεκτικά περισσότερο χώρο για την ανάπτυξη νέων, βέλτιστων καμπινών. Επεκτείνοντας το μπροστινό μέρος κατά 16 εκατοστά και δίνοντας τη μέγιστη προσοχή στην αεροδυναμική, καταφέραμε να επιτύχουμε εξοικονόμηση 10% στην κατανάλωση καυσίμου και παρόμοια μείωση στις εκπομπές CO2».
 
Ιστορικό ρεκόρ από τα νέα DAF (+vid)
 
Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως τα νέα φορτηγά της ολλανδικής μάρκας (New Generation DAF) έχουν στηριχθεί σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία είναι πλήρως έτοιμη για τις ηλεκτρικές γραμμές κίνησης μπαταρίας και υδρογόνου, οι οποίες αυτή την περίοδο βρίσκονται υπό εξέλιξη.
 
Τρία εκατομμύρια άξονες DAF
 
Σε ό,τι αφορά στο πρώτο φορτηγό, αυτό παραδόθηκε στην ολλανδική εταιρεία Verbeek Agra Vision, η οποία ειδικεύεται στην εγχώρια και διεθνή μεταφορά πουλερικών και αυγών χρησιμοποιώντας ένα στόλο 30 οχημάτων, 25 από τα οποία είναι DAF. Το εν λόγω XG+ θα λειτουργεί η θυγατρική εταιρεία Hennentransport Hooijer.
 
«Χατ-τρικ» για το DAF XF
 
«Εκτός από την ασυναγώνιστη αξιοπιστία και το χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο, το εξαιρετικό επίπεδο άνεσης του οδηγού είναι επίσης ένας σημαντικός λόγος για την απόφασή μας να επιλέξουμε το DAF», εξηγεί ο διευθύνοντας σύμβουλος και ιδιοκτήτης της εταιρείας, Andre Verbeek, ο οποίος δεν παρέλειψε να συμπληρώσει: «Και με το νέο κορυφαίο μοντέλο XG+, η DAF έθεσε για άλλη μια φορά νέα πρότυπα. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτούς τους καιρούς που παρατηρείται η έλλειψη οδηγών».
 
Σας αφήνουμε με μια σειρά βίντεο, στα οποία επεξηγούνται ορισμένα από τα επιμέρους χαρακτηριστικά των DAF νέας γενιάς:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement