ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η εν λόγω έκδοση του Isuzu D-Max είναι ίσως μια εκ των κορυφαίων επιλογών στην ελληνική αγορά για πολλούς και διάφορους λόγους.

Η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων του νέου D-Max συνάδει με την γενικότερη «επιθετική» σχεδίαση του αμαξώματος.

Το ίδιο ισχύει και με τα πίσω φωτιστικά σώματα που είναι τοποθετημένα στις άκρες της πόρτας του χώρου φόρτωσης.

Ανάλογα με την ύπαρξη ή όχι συστήματος 4κίνησης, το Isuzu D-Max Single Cab εφοδιάζεται με ατσάλινους τροχούς 15 ή 16 ιντσών.

Η γκάμα του νέου Isuzu D-Max περιλαμβάνει και εκδόσεις με μονή καμπίνα

Ο κινητήρας των 2,5λτ. που κινεί το Isuzu D-Max Single Cab αποδίδει ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.400 σ.α.λ.

Ο εσωτερικός διάκοσμος των εκδόσεων Single Cab είναι λιτός σχεδιαστικά αλλά με εξαιρετική ποιότητα υλικών και συναρμογής αυτών.

Αριστερά από την κολώνα του τιμονιού και δίπλα στον διακόπτη απενεργοποίησης του ESP, υπάρχει μια έξτρα ποτηροθήκη για τον οδηγό.

Στην κεντρική κονσόλα εδράζεται το ηχοσύστημα και τα χειριστήρια για το κλιματιστικό.

Στο κεντρικό υποβραχιόνιο έχει προβλεφθεί ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος για...

... διάφορα μικροαντικείμενα.

Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και μεγάλων διαστάσεων.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 2.305 χλστ. και το πλάτος στα 1.570 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος τα τοιχώματα της καρότσας έχουν ύψος 440 χλστ.

Η δυνατότητα στερέωσης της πίσω πόρτας σε οριζόντια θέση, επεκτείνει το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης στις εκδόσεις Single Cab.

Στις τέσσερις γωνίες του χώρου φόρτωσης έχουν τοποθετηθεί ισάριθμοί κρίκοι για την ασφαλή στερέωση του φορτίου.

Παρά το αυξημένο μήκος του αμαξώματος του, το Isuzu D-Max Single Cab είναι εξαιρετικά εύχρηστο και εντός της πόλης με την ακτίνα στροφής του να μην υπερβαίνει τα 6,1μ. στις εκδόσεις 4x4.

Εργαλείο πάσης χρήσεως

4.537 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2014)

Η κατηγορία των Pick-Up δεν περιλαμβάνει μόνο τις επιβλητικές, διπλοκάμπινες εκδόσεις με το δερμάτινο σαλόνι ή το 6πλό CD-player, αλλά και τα ιδιαίτερα αξιόπιστα και με τεράστιες μεταφορικές δυνατότητες, μονοκάμπινα οχήματα.

Η εν λόγω έκδοση του Isuzu D-Max είναι ίσως μια εκ των κορυφαίων επιλογών στην ελληνική αγορά για πολλούς και διάφορους λόγους.

Εκπτώσεις έως και 2.000 ευρώ
Η γκάμα του νέου Isuzu D-Max περιλαμβάνει και εκδόσεις με μονή καμπίνα, το κόστος των οποίων διαμορφώνεται ως εξής: 
- Single Cab 4x2 από 19.700 ευρώ
- Single Cab 4x4 Σασί από 22.250 ευρώ
- Single Cab 4x4 από 23.150 ευρώ. 
Ωστόσο, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η ελληνική αντιπροσωπεία, στην παρούσα φάση προβλέπονται εκπτώσεις έως και 2.000 ευρώ (ανάλογα με το μοντέλο) σε όλες τις εκδόσεις του δυναμικού ιαπωνικού Pick-Up. 
Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Isuzu. 
 
Βασικός εξοπλισμός των εκδόσεων Single Cab
- Eκδόσεις 4x2
A/C, υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο καθΆ ύψος, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, υπολογιστής ταξιδιού, παροχή ρεύματος στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, ράδιο-CD με 2 ηχεία, ατσάλινες ζάντες με ελαστικά 215/70R 15, ABS με EBD, αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι, αερόσακοι τύπου κουρτίνας, Brake Assist, ESC, Traction Control, immobilizer
- Eκδόσεις 4x4
Επιπλέον των εκδόσεων 4x2: Ελαστικά 245/70R 16, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, προστατευτική ποδιά για το κάρτερ και το βοηθητικό κιβωτίου.
 
Δεδομένου ότι, πρωτίστως και πάνω απΆ όλα, τα Pick-Up δεν παύουν να είναι επαγγελματικά οχήματα, η επιλογή ενός εξ αυτών πρέπει να βασίζεται σε κριτήρια που αφορούν στις μεταφορικές τους δυνατότητες και τις υπηρεσίες που είναι σε θέση να προσφέρουν, ανάλογα με τις απαιτήσεις της χρήσης για την οποία προορίζονται. 
Για τον λόγο αυτό, μια εκ των κορυφαίων εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο στην κατασκευή σκληροτράχηλων επαγγελματικών οχημάτων, η Isuzu, προσφέρει και στη χώρα μας το δυναμικό D-Max σε έκδοση με μονή καμπίνα (με ή χωρίς σύστημα 4κίνησης). Η κατασκευαστική αρτιότητα της νέας γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου είναι σαφής από την πρώτη ματιά ενώ τις εντυπώσεις κερδίζει άμεσα ο… αχανής χώρος φόρτωσης που είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες μιας μεγάλης γκάμας επαγγελματιών. 
Προσφέροντας άνεση επιβατικού οχήματος, εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες στις εκδόσεις 4x4, πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας καθώς και δυνατότητα μεταφοράς φορτίων με βάρος έως και 1.155 κιλά, το Isuzu D-Max Single Cab διακρίνεται για την πολύ καλή σχέση τιμής – αξίας του. 
Ας το γνωρίσουμε λοιπόν λίγο καλύτερα…
 
Αποδοτική «καρδιά» 163 ίππων
Αναμφίβολα, ένα από τα βασικότερα προτερήματα του Isuzu D-Max είναι το εξαιρετικό υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 2,5λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του. 
Με απόδοση 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.400 – 2.000 σ.α.λ., ο εν λόγω κινητήρας είναι σε θέση να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο –έως και 3,0t.- Pick-Up διατηρώντας πάντοτε μια ιδιαίτερα περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου (7,3λτ./100χλμ. σύμφωνα με τον κατασκευαστή). 
Στην πράξη, η συνεργασία του 2,5λιτρου κινητήρα με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι υποδειγματική ενώ σε σχετικά άρθρα που έχει παρουσιάσει το περιοδικό μας, αποδεικνύεται πως το κόστος συντήρησης του διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας. 
Παράλληλα, ο ιδιοκτήτης του Isuzu D-Max θα εκτιμήσει και την προσεγμένη δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση της καμπίνας. 
 
Εσωτερικό: ¶νετο και πλήρως λειτουργικό
Ο εσωτερικός διάκοσμος των εκδόσεων Single Cab είναι σαφέστατα πιο λιτές σε σχέση με τις «πλουσιότερες» εκδόσεις Double Cab ωστόσο, δεν παύει να προσφέρει ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στους επιβάτες. 
Οι επενδύσεις των καθισμάτων αλλά και όλες οι επιφάνειες, διακρίνονται για την αντοχή τους στην σκληρή χρήση και αποτελούνται από υλικά που καθαρίζουν εύκολα. 
Παράλληλα, η εργονομία είναι πολύ καλή όπως επίσης και το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού. Ωστόσο, εκεί που το D-Max Single Cab κερδίζει τις εντυπώσεις είναι στον σχετικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας όπου, μεταξύ άλλων συγκαταλέγονται στοιχεία όπως μετωπικοί, πλευρικού και –τύπου κουρτίνας- αερόσακοι, ηχοσύστημα, κλιματισμός, υπολογιστής ταξιδιού κ.ά. 
Τέλος τα καθίσματα είναι μεγάλων διαστάσεων και αναπαυτικά ενώ και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή. 
 
Χώρος φόρτωσης: Δυνατότητα μεταφοράς έως και 1.155 κιλών φορτίου
Όπως είναι φυσικό, οι εκδόσεις με μονή καμπίνα του Isuzu D-Max προσφέρουν τις μέγιστες μεταφορικές δυνατότητες στην γκάμα του ιαπωνικού ελαφρού ημιφορτηγού. 
Με το μήκος του αμαξώματος να ανέρχεται στα 5.315 χλστ., το D-Max Single Cab είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με μήκος 2.305 χλστ. ενώ, η δυνατότητα στερέωσης της πόρτας του χώρου φόρτωσης σε οριζόντια θέση, αυξάνει επιπλέον την εν λόγω διάσταση. Παράλληλα, το πλάτος των 1.570 χλστ. επιτρέπει την μεταφορά ευρωπαλέτας ακόμα και κατά τον εγκάρσιο άξονα του οχήματος. 
Επιπρόσθετα, με το μεικτό βάρος του οχήματος να ανέρχεται έως και στους 3,0t., το ιαπωνικό μοντέλο είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με βάρος από 1.105 – 1.155 κιλά ή να έλξει φορτία με βάρος 750 – 3.000 κιλά. 
 
Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και ασφαλές παντού και πάντα
Το Isuzu D-Max Single Cab έχει να επιδείξει μια ομοιογενή οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες οδοστρώματος και φορτίου. 
Το στιβαρό πλαίσιο, ο ροπάτος κινητήρας, το ισχυρό σύστημα πέδησης και η προσεγμένη ρύθμιση της ανάρτησης, του επιτρέπουν να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο και παράλληλα να υπερβεί ακόμη και τις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες στις εκτός δρόμου διαδρομές. 
Εξάλλου, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του περιλαμβάνονται στοιχεία όπως το ESC, το Traction Control, το ABS με Brake Assist και EBD, γεγονός που εγγυάται την κατάλληλη υποβοήθηση του έργου του οδηγού, όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν. Τέλος, το σύστημα 4κίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μέσω ενός εύχρηστου περιστροφικού επιλογέα δίπλα το χειρόφρενο και περιλαμβάνει και υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (κοντές) ενώ, το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα στους εμπρός τροχούς και ταμπούρα πίσω.