Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Μια δεύτερη ζωή ξεκίνησε το ένα από τα δύο Half-track Fox που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1968, με βάση το VW T1.

Μια δεύτερη ζωή ξεκίνησε το ένα από τα δύο Half-track Fox που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1968, με βάση το VW T1.

Την αναπαλαίωση του οχήματος ηλικίας 60 ετών ανέλαβε η ομάδα της VWCV Classic Vehicles.

Την αναπαλαίωση του οχήματος ηλικίας 60 ετών ανέλαβε η ομάδα της VWCV Classic Vehicles.

Το όχημα φέρει 4 άξονες, με τους δύο πίσω να φέρουν σύστημα ερπυστριών.

Το όχημα φέρει 4 άξονες, με τους δύο πίσω να φέρουν σύστημα ερπυστριών.

Οι δύο εμπρόσθιοι άξονες φέρουν τιμόνι και διπλά εκτός δρόμου ελαστικά.

Οι δύο εμπρόσθιοι άξονες φέρουν τιμόνι και διπλά εκτός δρόμου ελαστικά.

Ο εργοστασιακός κινητήρας των 1,2 λτ. και των 34 ίππων, προσέδιδε στο όχημα τελική ταχύτητα 35 χλμ./ώρα.

Ο εργοστασιακός κινητήρας των 1,2 λτ. και των 34 ίππων, προσέδιδε στο όχημα τελική ταχύτητα 35 χλμ./ώρα.

Το Half-track Fox αποτελεί τον καρπό της έμπνευσης και της δουλειάς του Βιεννέζου μηχανικού της Volkswagen, Kurt Kretzner, ο οποίος χρειάστηκε 4 χρόνια για να το ολοκληρώσει.

Το Half-track Fox αποτελεί τον καρπό της έμπνευσης και της δουλειάς του Βιεννέζου μηχανικού της Volkswagen, Kurt Kretzner, ο οποίος χρειάστηκε 4 χρόνια για να το ολοκληρώσει.

Ο κύκλος στροφής ήταν μικρότερος από 10 μέτρα, επιτρέποντας στο ιδιαίτερου αυτού VW T1 να στρίψει σχεδόν μέσα στη δική του περιφέρεια.

Ο κύκλος στροφής ήταν μικρότερος από 10 μέτρα, επιτρέποντας στο ιδιαίτερου αυτού VW T1 να στρίψει σχεδόν μέσα στη δική του περιφέρεια.

Πλήρη ελευθερία είχαν στην αναπαλαίωση του εσωτερικού οι άνθρωποι της VWCV Classic Vehicles.

Πλήρη ελευθερία είχαν στην αναπαλαίωση του εσωτερικού οι άνθρωποι της VWCV Classic Vehicles.

Τα ξύλινα εξαρτήματα σε οξιά και πεύκο προσαρμόστηκαν ξεχωριστά στον χώρο μέσα στο Half-track Fox και τοποθετήθηκαν πρακτικές θήκες για εργαλεία.

Τα ξύλινα εξαρτήματα σε οξιά και πεύκο προσαρμόστηκαν ξεχωριστά στον χώρο μέσα στο Half-track Fox και τοποθετήθηκαν πρακτικές θήκες για εργαλεία.

Η ομάδα της VWCV Classic Vehicles ασχολήθηκε και με τα μηχανικά μέρη του οχήματος, ώστε αυτά να γίνουν σαν καινούργια.

Η ομάδα της VWCV Classic Vehicles ασχολήθηκε και με τα μηχανικά μέρη του οχήματος, ώστε αυτά να γίνουν σαν καινούργια.

Ιδιαίτερα απαιτητική ήταν η διαδικασία αναπαλαίωσης, η οποία ολοκληρώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ιδιαίτερα απαιτητική ήταν η διαδικασία αναπαλαίωσης, η οποία ολοκληρώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο.

  • Μια δεύτερη ζωή ξεκίνησε το ένα από τα δύο Half-track Fox που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1968, με βάση το VW T1.
  • Την αναπαλαίωση του οχήματος ηλικίας 60 ετών ανέλαβε η ομάδα της VWCV Classic Vehicles.
  • Το όχημα φέρει 4 άξονες, με τους δύο πίσω να φέρουν σύστημα ερπυστριών.
  • Οι δύο εμπρόσθιοι άξονες φέρουν τιμόνι και διπλά εκτός δρόμου ελαστικά.
  • Ο εργοστασιακός κινητήρας των 1,2 λτ. και των 34 ίππων, προσέδιδε στο όχημα τελική ταχύτητα 35 χλμ./ώρα.
  • Το Half-track Fox αποτελεί τον καρπό της έμπνευσης και της δουλειάς του Βιεννέζου μηχανικού της Volkswagen, Kurt Kretzner, ο οποίος χρειάστηκε 4 χρόνια για να το ολοκληρώσει.
  • Ο κύκλος στροφής ήταν μικρότερος από 10 μέτρα, επιτρέποντας στο ιδιαίτερου αυτού VW T1 να στρίψει σχεδόν μέσα στη δική του περιφέρεια.
  • Πλήρη ελευθερία είχαν στην αναπαλαίωση του εσωτερικού οι άνθρωποι της VWCV Classic Vehicles.
  • Τα ξύλινα εξαρτήματα σε οξιά και πεύκο προσαρμόστηκαν ξεχωριστά στον χώρο μέσα στο Half-track Fox και τοποθετήθηκαν πρακτικές θήκες για εργαλεία.
  • Η ομάδα της VWCV Classic Vehicles ασχολήθηκε και με τα μηχανικά μέρη του οχήματος, ώστε αυτά να γίνουν σαν καινούργια.
  • Ιδιαίτερα απαιτητική ήταν η διαδικασία αναπαλαίωσης, η οποία ολοκληρώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ερπυστριοφόρο, 4αξονικό VW T1 «ζωντανεύει» μετά από 60 χρόνια

8.904 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2022)

Μισό van μισό …τανκ, το «Half-track Fox» είναι ένα ερπυστριοφόρο VW T1 με 4 άξονες, που «γεννήθηκε» πριν από 60 χρόνια και το οποίο μετά από έναν πολυτάραχο βίο και μια μακρά αναπαλαίωση, πήρε ξανά τα βουνά και τα λαγκάδια, παραμένοντας το ικανότερο εκτός δρόμου Bulli όλων των εποχών!

Το ικανότερο εκτός δρόμου VW Bulli είναι 60 χρόνων!

  • Αναπαλαίωση του «Half-track Fox» του 1962
  • Μόλις δύο «αλεπούδες» στην παραγωγή
  • Με 4 άξονες: 2 με «τιμόνι» - 2 με ερπύστριες
  • Κινητήρας 1,2 λτ., 34 PS & τελική 35 χλμ./ώρα
 
Η VWCV Classic Vehicles μόλις ολοκλήρωσε το δύσκολο έργο να επαναφέρει σε άψογη κατάσταση ένα μοναδικό όχημα ηλικίας 60 ετών, το οποίο είναι γνωστό ως «Half-track Fox».
 
Λόγος γίνεται για ένα VW T1 το οποίο είχε κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Αννόβερο τον Μάιο του 1962, από όπου απεστάλη στον ιδιοκτήτη του στην Αυστρία. Εκεί παρέμεινε για ένα σύντομο διάστημα στην αρχική του κατάσταση, ενώ στη συνέχεια διασκευάστηκε από έναν Βιεννέζο μηχανικό της Volkswagen, τον Kurt Kretzner, ο οποίος μετέτρεψε το Bulli σε ένα VW T1 με 4 άξονες. Από αυτούς, οι δύο πίσω είχαν ερπύστριες και οι δύο εμπρόσθιοι έφεραν διπλούς τροχούς και αναλάμβαναν τη διεύθυνση του οχήματος (τιμόνι). Και κάπως έτσι δημιουργήθηκε το ικανότερο εκτός δρόμου Bulli όλων των εποχών!


Την αναπαλαίωση του οχήματος ηλικίας 60 ετών ανέλαβε η ομάδα της VWCV Classic Vehicles.

Την αναπαλαίωση του οχήματος ηλικίας 60 ετών ανέλαβε η ομάδα της VWCV Classic Vehicles.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όταν η φαντασία συναντάει τις δεξιότητες

Ο μηχανικός – εφευρέτης χρειάστηκε πάνω από 4 χρόνια για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του οχήματος. Μέχρι το 1968 είχαν παραχθεί δύο μόλις μονάδες του οχήματος και αυτό που αναπαλαιώθηκε φαίνεται πως είναι το μοναδικό που «επέζησε».
 
Κάτω από το πορτοκαλί αμάξωμα του ιδιαίτερου αυτού Bulli, κρύβεται μπροστά ένας διπλός άξονας με «τιμόνι», στον οποίο έχουν τοποθετηθεί διπλά εκτός δρόμου ελαστικά 14 ιντσών. Στον πίσω διπλό άξονα όπως προείπαμε, συναντάμε ένα σύστημα ερπύστριας, με τις αλυσίδες να είναι τοποθετημένες σε τροχούς 13 ιντσών και μια κατασκευή σχεδίασης του Kurt Kretzner, που αποτελείται από στοιχεία αλουμινίου με μπλοκ από καουτσούκ πάχους δύο εκατοστών για να αντέχει και στην άσφαλτο.

Λίγο πιο αργό από …αλεπού

Ως αποτέλεσμα του διπλού μπροστινού άξονα διεύθυνσης, ο κύκλος στροφής ήταν μικρότερος από 10 μέτρα – επομένως μπορούσε σχεδόν να στρίψει μέσα στη δική του περιφέρεια. Κάθε τροχός ήταν εφοδιασμένος με ένα φρένο. Ένα αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξασφάλιζε ομοιόμορφα κατανεμημένη πρόωση προς τα εμπρός ακόμη και σε βαθύ χιόνι.
 
Το T1 αντλούσε τη δύναμή του για αυτό από τον στάνταρ επίπεδο κινητήρα των 25 kW / 34 PS με κυβισμό 1.192 κ.εκ. Το Half-track Fox έφτανε σε τελική ταχύτητα 35 χλμ./ώρα και έτσι ήταν ελαφρώς πιο αργό από το μέλος του ζωικού βασιλείου από το οποίο πήρε το όνομά του (αλεπού).
 
Ο Kurt Kretzner ήθελε να κατασκευάσει ένα ερπυστριοφόρο όχημα που θα είχε υψηλή κατευθυντικότητα. Έτσι, ο μηχανικός επέλεξε να τοποθετήσει ερπύστριες μόνο στους πίσω κινητήριους τροχούς, διατηρώντας μια σχεδόν τυπική διάταξη μπροστά, παρόλο τον διπλό άξονα και τους συνολικά 8 τροχούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »