Το Fiat Scudo επιστρέφει στο προσκήνιο, ως ένα σύγχρονο Μεσαίο Van κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του οδηγού. Θα λανσαριστεί άμεσα σε πλήθος εκδόσεων αμαξώματος και εξοπλισμού, με αποδοτικούς κινητήρες diesel, αλλά και σε μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή αυτονομίας 330 χλμ.
Σημαίνοντα ρόλο στην άνεση παίζει η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς (εμπρός ενισχυμένος άξονας με γόνατα McPherson και αντιστρεπτική ράβδο και υστερούντες βραχίονες στους πίσω τροχούς). Το παρών δίνουν ελατήρια μεταβλητής σκληρότητας και αμορτισέρ ενεργούς απόσβεσης (AMVAC) που προσαρμόζουν τη λειτουργία τους σύμφωνα με το ύψος του οχήματος.
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στην πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως αυτόματη αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και τυφλής γωνίας, αλλά και πίσω πανοραμική κάμερα 180ο. Τέλος, για τη βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες (χιόνι, λάσπη, άμμος, κτλ.), το νέο Scudo εφοδιάζεται και με το ενεργό σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης, GripControl.
Πλήθος επιλογών
Το νέο Scudo θα είναι διαθέσιμο ως van σε τρία μήκη, 4,6, 5,0 και 5,3 μέτρα (και αντίστοιχο ωφέλιμο όγκο 4,6, 5 και 6,1 κυβικά μέτρα), ενώ θα λανσαριστεί και σε 9θεσια επιβατική εκδοχή, σε πλήθος εκδόσεων εξοπλισμού και κινητήρων. Παράλληλα, χάρη στο
σύστημα Moduwork, είναι δυνατή η επέκταση του χώρου φόρτωσης εντός της καμπίνας, για τη
μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως 4 μέτρα και επιπλέον αύξηση του όγκου φόρτωσης κατά 0,5 κυβικά μέτρα.
Την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση απόδοσης 136 ίππων (100 kW), συμπληρώνουν τέσσερις επιλογές diesel από 102 έως και 177 ίππους, οι οποίες συνδυάζονται (ανάλογα με την έκδοση) με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »