Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του Tesla Semi αυτονομίας 805 χλμ., ενώ θα ακολουθήσει και η έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού με εμβέλεια 483 χλμ.

Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του Tesla Semi αυτονομίας 805 χλμ., ενώ θα ακολουθήσει και η έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού με εμβέλεια 483 χλμ.

Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.

Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.

Αρκετές είναι οι αλλαγές στην εξωτερική μορφή του Tesla Semi, το οποίο δείχνει να βρίσκεται στην τελική έκδοση παραγωγής.

Αρκετές είναι οι αλλαγές στην εξωτερική μορφή του Tesla Semi, το οποίο δείχνει να βρίσκεται στην τελική έκδοση παραγωγής.

Η σημαντικότερη διαφορά με βάση τα όσα γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, είναι πως το Tesla Semi θα φέρει τελικά 3 και όχι 4 ηλεκτρικά μοτέρ.

Η σημαντικότερη διαφορά με βάση τα όσα γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, είναι πως το Tesla Semi θα φέρει τελικά 3 και όχι 4 ηλεκτρικά μοτέρ.

H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

Αν «μπριζωθεί» στους φορτιστές Tesla Semi Chargers, το ηλεκτρικό φορτηγό ανακτά σε 30 λεπτά το 70% της αυτονομίας του.

Αν «μπριζωθεί» στους φορτιστές Tesla Semi Chargers, το ηλεκτρικό φορτηγό ανακτά σε 30 λεπτά το 70% της αυτονομίας του.

  • Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του Tesla Semi αυτονομίας 805 χλμ., ενώ θα ακολουθήσει και η έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού με εμβέλεια 483 χλμ.
  • Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.
  • Αρκετές είναι οι αλλαγές στην εξωτερική μορφή του Tesla Semi, το οποίο δείχνει να βρίσκεται στην τελική έκδοση παραγωγής.
  • Η σημαντικότερη διαφορά με βάση τα όσα γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, είναι πως το Tesla Semi θα φέρει τελικά 3 και όχι 4 ηλεκτρικά μοτέρ.
  • H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.
  • Αν «μπριζωθεί» στους φορτιστές Tesla Semi Chargers, το ηλεκτρικό φορτηγό ανακτά σε 30 λεπτά το 70% της αυτονομίας του.

Φέτος οι παραδόσεις των πρώτων Tesla Semi

6.251 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2022)

Σε περίπτωση που ο Έλον Μασκ δεν μας …δουλεύει, το Tesla Semi θα ξεκινήσει να παραδίδεται εντός του έτους, με το ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομίας άνω των 800 χλμ. να διαθέτει χαρακτηριστικά που θα αποτελέσουν το σημείο αναφοράς της κατηγορίας.

Επιτέλους ξεκινά το Tesla Semi!

  • Εντός του έτους οι 1ες παραδόσεις
  • Αναβαθμισμένη εμφάνιση – Νέα specs
  • Αυτονομία έως και 805 χλμ. & φόρτιση σε 30 λεπτά
  • Κατανάλωση κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.)
 
Την τελευταία φορά που είχαμε ασχοληθεί με το Tesla Semi, ήταν με αφορμή το «καπάρο» των 20.000 δολαρίων που ζήταγε η εταιρεία, δίχως να κάνει λόγο για χρόνους παράδοσης. Οι εξελίξεις, όμως, τρέχουν και σύμφωνα με τον Έλον Μασκ, τα πρώτα Semi θα ξεκινήσουν να παραδίδονται αργότερα φέτος, με το Cybertruck να ακολουθεί του χρόνου. Εκτός αν πάλι ο εκκεντρικός μεγιστάνας λέει τα …δικά του, καθώς το ηλεκτρικό φορτηγό μας είχε τάξει πως θα βρισκόταν στους δρόμους το 2019!
 
Αυτή, όμως, δεν είναι η μόνη σχετική εξέλιξη, καθώς στην ιστοσελίδα της εταιρείας δεν δίνεται πλέον η επιλογή για κράτηση, ενώ έχουν παράλληλα ανανεωθεί οι φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού φορτηγού, το οποίο αρχικά θα λανσαριστεί στην έκδοση αυτονομίας των 500 μιλίων (805 χλμ.), με αυτή των 300 μιλίων (483 χλμ.) να ακολουθεί.


Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.

Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι αλλαγές μέσα – έξω

Αναλυτικότερα, όπως φαίνεται και στις νέες εικόνες, υπάρχουν μια σειρά από αλλαγές, με τις κυριότερες να έχουν να κάνουν με τους τεράστιους καθρέπτες και τις χειρολαβές της καμπίνας, η οποία στο πίσω μέρος της διαθέτει ένα μαύρο τμήμα. Επιπλέον, αντίθετα με ό,τι είχαμε δει μέχρι τώρα, οι πίσω τροχοί του τράκτορα είναι πλέον εμφανείς, καθώς έφυγε το προστατευτικό καπάκι που τους έκρυβε.
 
Τροποποιημένο είναι και το εσωτερικό της καμπίνας, το οποίο μοιάζει να είναι περισσότερο έτοιμο για παραγωγή. Συγκεκριμένα, συναντάμε μια νέα κονσόλα και ένα τιμόνι το οποίο πλέον διαθέτει χειριστήρια ελέγχου. Ανανεωμένο δείχνει να είναι και το ταμπλό του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla.

Με 3 αντί για 4 ηλεκτρικούς κινητήρες

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Tesla Semi, η σημαντικότερη διαφορά με βάση τα όσα γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, είναι πως το ηλεκτρικό φορτηγό θα εξοπλίζεται τελικά με 3 ηλεκτρικά μοτέρ και όχι με 4 όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί. Το παραπάνω φαίνεται πως δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις του φορτηγού, καθώς παραμένει ως είχε η επίδοση των 20,8 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα.
 

Κατά τα λοιπά, το μεικτού βάρους 37,2 τόνων Tesla Semi όπως προείπαμε θα εμφανίζει αυτονομία 483 ή 805 χλμ., ενώ θα μπορεί να ανακτά το 70% της εμβέλειάς του ύστερα από 30 λεπτά σύνδεσης στους φορτιστές Tesla Semi Chargers. H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »