Οι «άσσοι» στο μανίκι του νέου Mercedes-Benz eSprinter
Cenntro: με Επιδότηση 6.000 ευρώ και 8ετή Εγγύηση μπαταρίας!
Ποια μοντέλα μπορείς να επιλέξεις με το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»;
Όσο ο (πολύς) Έλον Μασκ είναι απασχολημένος με την απόκτηση του Twitter, η πολυδιαφημισμένη εταιρεία του, Tesla, ζητά από τους υποψήφιους αγοραστές να «καπαρώσουν» το ηλεκτρικό φορτηγό, Semi, πληρώνοντας 20.000 δολάρια. Για το πότε θα το παραλάβουν, βέβαια, ούτε λόγος!
Το Tesla Semi εμφανίστηκε το 2017 και υποτίθεται πως θα λανσαριζόταν το 2019. Πλέον μιλάμε στην καλύτερη περίπτωση για του χρόνου και βλέπουμε...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μέχρι εδώ όλα καλά, το περίεργο βρίσκεται αλλού: Πουθενά στη σελίδα κρατήσεων, ούτε στους όρους και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής, δεν αναφέρεται ένα χρονοδιάγραμμα παραγωγής, ενώ δεν γίνεται εύλογα κουβέντα για το πότε θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις. Το μόνο που τονίζει η Tesla είναι πως «εξασφαλίζεται η προτεραιότητα για την παραγγελία», για το φορτηγό που λέγεται πως θα ξεκινήσει να παράγεται κάποια στιγμή του χρόνου. Για να δούμε, γιατί αρχικά μας είχαν τάξει πως όλα θα ήταν έτοιμα το 2019!
Το γεγονός αυτό εύλογα προκαλεί ανησυχία (έως καχυποψία) στους υποψήφιους αγοραστές, καθώς έχουν περάσει ήδη πέντε χρόνια από την πρώτη παρουσίαση, ενώ το μόνο που ακούγεται είναι για καθυστερήσεις, τόσο του Semi όσο και το Cybetruck, με το τελευταίο να έχει προκαλέσει μια παγκόσμια φρενίτιδα που «ανάγκασε» την Tesla να σταματήσει να δέχεται παραγγελίες από την Ευρώπη και την Κίνα, καθώς (ανεπίσημα) λέγεται πως έχει φτάσει ήδη στις 1,5 εκατομμύρια κρατήσεις!
Επιστρέφοντας στο Tesla Semi, αυτό θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις αυτονομίας 300 και 500 μιλίων, δηλαδή 483 και 805 χιλιομέτρων, που θα κοστίζουν όπως προείπαμε 150 και 180 χιλιάδες δολάρια. Το φορτηγό μηδενικών ρύπων θα εξοπλίζεται με τέσσερεις ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στους πίσω άξονες, οι οποίοι θα εμφανίζουν κατανάλωση ρεύματος κάτω από 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.).
Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης θα επιτρέπουν στο φορτηγό να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λίγο περισσότερο από 20 δευτερόλεπτα. Όχι άφορτο, αλλά με μεικτό βάρος 36,3 τόνων! Η τελική ταχύτητα σε διαδρομές κλίσης έως και 5%, θα είναι της τάξης των 97 χλμ./ώρα. Η εταιρεία υπόσχεται εξοικονομήσεις της τάξης των 200.000 δολαρίων ετησίως μόνο από το κόστος των καυσίμων, κάνοντας λόγο για απόσβεση της επένδυσης σε δύο μόλις χρόνια!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr