Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van
  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van
  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van
  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van
  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van
  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van
  • Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

Η Kia πήγε στην CES για να αναδείξει την νέα της γκάμα ηλεκτρικών Van

6.186 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2024)

- Πρώτο αναμένεται το PV5 (μεσαίο Van) εντός του 2025
- Υπάρχουν συζητήσεις με την Uber για προμήθεια οχημάτων
- Έχουν «δυναμικά υβριδικό» αμάξωμα που χρησιμοποιεί 55% λιγότερα υλικά για την κατασκευή τους
- Ακολουθεί το PV7 (Μεγάλο Van) με προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης

Πρώτο αναμένεται το PV5 (μεσαίο Van) εντός του 2025

Ο κόσμος των «boxy» ηλεκτρικών Van όλο και μεγαλώνει με την Kia να μπαίνει ενεργά στο παιχνίδι. Εδώ και 2 χρόνια η νοτιοκορεάτικη εταιρία μας λέει ότι θέλει να μπει στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων και εκτός Νότιας Κορέας. Τώρα παρουσίασε μια νέα σειρά μοντέλων στην CES που θα φέρει την ονομασία PBV (Platform Beyond Vehicles). 
 
Πρώτο αναμένεται να κυκλοφορήσει το PV5, μέσα στο 2025. Θα είναι το πρώτο όχημα που θα παράγεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας στην Κορέα.  Θα ακολουθήσουν  δύο μικρότερα μοντέλα, το PV1 και PV3  και ένα μεγαλύτερο, το PV7.

Υπάρχουν συζητήσεις με την Uber για προμήθεια οχημάτων

Το PV5 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: Μια 7θέσια έκδοση, που θα είναι το αντίπαλο «δέος» στο Ford Tourneo Custom, και μια δεύτερη έκδοση με υψηλή οροφή που θα μεγιστοποιεί την χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου. Η Kia ελπίζει να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
 
Η 7θέσια έκδοση του PV5 θα απευθύνεται κυρίως σε εταιρίες ταξί, αφού η Kia επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με την Uber για μια συμφωνία προμήθειας  οχημάτων. Η κορεάτικη εταιρία έχει σχέδια να βγάλει και μια αυτόνομη έκδοση του PV5, για να λειτουργεί ως «ρομποταξί». Αναμένεται να έχει δυνατότητες αυτονομίας επιπέδου 4, με πλήρη αυτονομία σε ελεγχόμενες περιοχές, ενώ θα μπει στην παραγωγή το 2028.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Έχουν «δυναμικά υβριδικό» αμάξωμα που χρησιμοποιεί 55% λιγότερα υλικά για την κατασκευή τους

Όλα τα μοντέλα θα έχουν αυτό που η εταιρία αποκαλεί «δυναμικά υβριδικό» αμάξωμα. Θα είναι δηλαδή σχεδιασμένα για να αξιοποιήσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων κάθε υλικού που χρησιμοποιείται, επιτρέποντας έτσι στην Kia να φτιάξει τα Van της με 55% λιγότερα υλικά, χωρίς κάτι τέτοιο να επηρεάζει τις επιδόσεις του αμαξιού.

Ακολουθεί το PV7 (Μεγάλο Van) με προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης

Το ντεμπούτο του PV5 είναι η πρώτη φάση από το σχέδιο τριών φάσεων για τα PBV της Kia.  Σειρά έχει το PV7 που θα κυμαίνεται σε μεγαλύτερα μήκη μεταξύ 5 και 5,7 μέτρων. Θα μπει σε παραγωγή το 2027, θα είναι προσθιοκίνητο και εξοπλισμένο με 800V ταχείας φόρτισης.  Στην δεύτερη φάση συγκαταλέγεται επίσης η ανάπτυξη νέο λογισμικού για τα PBV που θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη. Η τρίτη φάση θα έρθει μετά το 2032, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε περισσότερα.