Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Λίγη από την αίγλη της εμβληματικής G63 AMG 6x6, διεκδικεί η one-off, τριαξονική Mercedes-Benz X-Class.

Χάρη στην αύξηση του μεταξονίου ελέω τρίτου άξονα, κατέστη δυνατή η επιμήκυνση του χώρου φόρτωσης, στον οποίο έχει τοποθετηθεί ένα roll bar του γνωστού οίκου, Carlex Design.

Η «κτηνώδης» 6x6 έκδοση της X-Class πωλήθηκε πρόσφατα στον ολλανδικό ιστότοπο δημοπρασιών Classic Youngtimers.

Η απόσταση του οχήματος από το έδαφος αυξήθηκε κατά 10 εκ., ενώ για να χωρέσουν οι τεράστιες ζάντες αλουμινίου με τα ευμεγέθη off-road ελαστικά, οι θόλοι των τροχών «φούσκωσαν».

Η γρίλια στη μάσκα, παραπέμπει στα επιβατικά AMG μοντέλα της Mercedes-Benz.

Ως είχε παρέμεινε το εσωτερικό του οχήματος.

Mercedes-Benz X-Class 6x6

8.143 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2021)

Αντλώντας έμπνευση από την G63 AMG 6x6 του παρελθόντος, μετατροπείς κατασκεύασαν μια τριαξονική έκδοση της Mercedes-Benz X-Class, δημιουργώντας ένα μοναδικό, θηριώδες pick-up, που προκαλεί με τη μορφή και τα χαρακτηριστικά του.

Τη δόξα της 6x6 έκδοσης της G-Class προηγούμενης γενιάς, φαίνεται πως ζήλεψε μια X-Class και απέκτησε μια αντίστοιχη εκδοχή τριών αξόνων. Η ειδοποιός διαφορά, όμως, είναι πως την εν λόγω θηριώδη έκδοση του γερμανικού Pick-Up δεν τη δημιούργησε η ίδια η Mercedes-Benz, αλλά η φαντασία κάποιου μετατροπέα αγνώστων λοιπών στοιχείων.
 
Αγνωστα είναι και τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του τριαξονικού οχήματος, το οποίο ξεκίνησε τη «ζωή» του ως μια κανονική X-Class X350d. Αντίθετα με την G63 AMG 6x6, στο Pick-Up πέραν την προσθήκης του τρίτου άξονα, δεν έχουν υπάρξει περαιτέρω τεχνικές αλλαγές, με τον V6 πετρελαιοκινητήρα των 3,0 λίτρων, να συνεχίζει να αποδίδει 258 ίππους ισχύος και 550 Nm ροπής.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η «κτηνώδης» έκδοση της X-Class πωλήθηκε πρόσφατα στον ολλανδικό ιστότοπο δημοπρασιών Classic Youngtimers, όπου τονίζεται πως το εν λόγω όχημα δεν αποτελεί ένα μοντέλο επίδειξης, αλλά ότι αντιθέτως κατασκευάστηκε για σκληρές εκτός δρόμου δοκιμασίες. Για αυτό το λόγο, η απόσταση του οχήματος από το έδαφος αυξήθηκε κατά 10 εκ., ενώ για να χωρέσουν οι τεράστιες ζάντες αλουμινίου με τα ευμεγέθη off-road ελαστικά, οι θόλοι των τροχών «φούσκωσαν»
 
Σημειώνεται, πως χάρη στην αύξηση του μεταξονίου ελέω τρίτου άξονα, κατέστη δυνατή η επιμήκυνση του χώρου φόρτωσης, στον οποίο έχει τοποθετηθεί ένα roll bar του γνωστού οίκου, Carlex Design. Τέλος, τη μορφή της ιδιαίτερης αυτής X-Class -της οποίας η παραγωγή υπενθυμίζεται πως έχει σταματήσει- ολοκληρώνει μια γρίλια στη μάσκα, η οποία παραπέμπει στα επιβατικά AMG μοντέλα της Mercedes-Benz.