Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς

Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς

Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς

Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς

  • Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς
  • Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς
  • Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς
  • Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς

Η Renault καταργεί άτυπα την παλέτα με νέο σύστημα μεταφοράς

5.412 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2024)

- Θα χρησιμοποιήσει φορητά κοντέινερ με αυτόματο σύστημα φόρτωσης-εκφόρτωσης
- Κεντρικός υπολογιστής θα ταξινομεί τα κοντέινερ αυτόματα, ανάλογα με τον προορισμό του οδηγού
- Ο οδηγός δεν καταπονείται στη φόρτωση-εκφόρτωση (κουβαλώντας και δένοντας παλέτες)
- Η Renault Trucks θα το δοκιμάσει, μέσα στο 2024, σε στόλο 10.000 οχημάτων.

Θα χρησιμοποιήσει φορητά κοντέινερ με αυτόματο σύστημα φόρτωσης-εκφόρτωσης

Η Renault Trucks στοχεύει να φέρει μια μικρή επανάσταση στην διαδικασία φόρτωσης-εκφόρτωσης με ένα νέο πρωτότυπο σύστημα το οποίο είναι πλήρως αυτοματοποιημένο. Αντί για τις κλασικές παλέτες οι οποίες κυριαρχούν στις μεταφορές σήμερα, χρησιμοποιεί μικρά κινητά κοντέινερ τα οποία προσαρμόζονται σε ένα αυτόματο καρουζέλ. Αυτά τα κοντέινερ μπορούν να έχουν διαφορετικές διαμορφώσεις, από απλό κουτί έως ισοθερμικό, ή κουτί με συρμάτινα ρολά.

Κεντρικός υπολογιστής θα ταξινομεί τα κοντέινερ αυτόματα, ανάλογα με τον προορισμό του οδηγού

Στην «καρδιά» του συστήματος βρίσκεται ένας κεντρικός υπολογιστής, ο οποίος στην αρχή κάθε ημέρας προγραμματίζεται με τη διαδρομή που θα ακολουθήσει ο οδηγός, τις στάσεις που θα κάνει καθώς και το ποια πακέτα θα παραδοθούν σε κάθε στάση. Καθώς ο οδηγός θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο, ο υπολογιστής θα μετακινεί τα κοντέινερ με τέτοιο τρόπο ώστε ο οδηγός να έχει έτοιμο μπροστά του το σωστό κοντέινερ για κάθε παράδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Ο οδηγός δεν καταπονείται στη φόρτωση-εκφόρτωση (κουβαλώντας και δένοντας παλέτες)

Με αυτόν τον τρόπο, οι διανομές γίνονται πιο γρήγορα και αποδοτικά, καθώς ο οδηγός δεν χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει το σωστό δέμα, πακέτο και παλέτα, ενώ η παρακολούθηση του δέματος γίνεται πολύ πιο εύκολη. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα όμως είναι ότι ο οδηγός δεν καταπονείται στην φόρτωση και εκφόρτωση των κοντέινερ, καθώς πλέον δε θα χρειάζεται να κουβαλάει και να δένει παλέτες . Παράλληλα, ελαχιστοποιούνται τα ρίσκα τραυματισμών, τα οποία σχετίζονται με τον χειρισμό παλετών.

Η Renault Trucks θα το δοκιμάσει, μέσα στο 2024, σε στόλο 10.000 οχημάτων.

Ήδη η Renault Trucks έκανε τα πρώτα βήματα, δοκιμάζοντας το πρωτότυπο σύστημα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό, 26τονο Renault Trucks E-Tech D Wide το οποίο είναι εξοπλισμένο και με ψυκτικό θάλαμο. Μέσα στο 2024 θα περάσει και άλλες δοκιμές, προκειμένου να δοκιμαστεί η αξιοπιστία και η βιωσιμότητα του συστήματος. Θα εγκατασταθεί, τέλος, στα οχήματα του στόλου της Jacky Perrenot Group και θα χρησιμοποιηθεί εκτεταμένα, σε στόλο 10.000 οχημάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »