ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τη μεγαλύτερη αυτονομία (άνω των 400 χλμ.) από όλα τα ηλεκτρικά διώροφα λεωφορεία, εμφανίζει το νέο Jewel E.

Το αμάξωμα ανέλαβε η Beulas και το τεχνικό κομμάτι η ειδική στην ηλεκτροκίνηση, Equipmake, η οποία μετρά ήδη 20 χρόνια εμπειρίας.

Πλήθος επιλογών σε μπαταρίες, με τις μεγαλύτερες να έχουν χωρητικότητα 543 kWh και να φορτίζουν ολονύκτια στα ντεπό.

Η μέγιστη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα HTM 3500 είναι τα 400 kW (536 hp) ισχύος και τα 3.500 Nm ροπής.

Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στο 4ο τρίμηνο του 2021, ενώ αυτές σε πραγμαρικές συνθήκες στο 1ο τρίμηνο του 2022. Η κατασκευή και οι πωλήσεις του Jewel E ξεκινούν του χρόνου.

Όμορφη δουλειά έχουν κάνει στο αμάξωμα οι Ισπανοί της Beulas.

Ηλεκτρικό «κόσμημα» αυτονομίας 400 χλμ. (+vid)

2.918 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2021)

Ως ηλεκτρικό κόσμημα (Jewel E) αυτοπροσδιορίζεται το διώροφο λεωφορείο που δημιούργησαν από κοινού οι εταιρείες Equipmake και Beulas, το οποίο υπόσχεται αυτονομία άνω των 400 χλμ., τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο όχημα του είδους του.

Μέγιστη αυτονομία άνω των 400 χλμ. (250 μίλια) -τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο όχημα του είδους του- υπόσχεται το νέο ηλεκτρικό διώροφο λεωφορείο, Jewel E, που κατασκεύασαν από κοινού η βρετανική εταιρεία «εξηλεκτρισμού» επαγγελματικών οχημάτων, Equipmake, και η γνωστή αμαξοποιός εταιρεία από την Ισπανία, Beulas.


Το αμάξωμα ανέλαβε η Beulas και το τεχνικό κομμάτι η ειδική στην ηλεκτροκίνηση, Equipmake, η οποία μετρά ήδη 20 χρόνια εμπειρίας.

Το αμάξωμα ανέλαβε η Beulas και το τεχνικό κομμάτι η ειδική στην ηλεκτροκίνηση, Equipmake, η οποία μετρά ήδη 20 χρόνια εμπειρίας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα της Beulas -η οποία έχει στη γκάμα της το (συμβατικής τεχνολογίας) Jewel από τη δεκαετία του 1990- «κρύβεται» η ηλεκτρική γραμμή κίνησης «Zero Emission Drivetrain (ZED)» ένα αρθρωτό σύστημα που κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της Equipmake στο Νόρφολκ της Αγγλίας, εκεί που θα ξεκινήσει να παράγεται του χρόνου το Jewel E. Σημειώνεται, πως το ZED μπορεί να τοποθετηθεί σε πολλούς τύπους οχημάτων και ήδη εξοπλίζει μονά ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στο Μπουένος `Αιρες, στο πλαίσιο της συνεργασίας της εταιρείας με την τοπική Agrale.

Πλήθος επιλογών σε μπαταρίες, με τις μεγαλύτερες να έχουν χωρητικότητα 543 kWh και να φορτίζουν ολονύκτια στα ντεπό.

Πλήθος επιλογών σε μπαταρίες, με τις μεγαλύτερες να έχουν χωρητικότητα 543 kWh και να φορτίζουν ολονύκτια στα ντεπό.

 
Το 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα

Η μέγιστη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα HTM 3500 είναι τα 400 kW (536 hp) ισχύος και τα 3.500 Nm ροπής.

Η μέγιστη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα HTM 3500 είναι τα 400 kW (536 hp) ισχύος και τα 3.500 Nm ροπής.

 
Ενσωματωμένος στο σασί του Jewel E, είναι ο ηλεκτροκινητήρας HTM 3500, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 400 kW (536 hp), με την ανώτερη τιμή της ροπής να είναι της τάξης των 3.500 Nm, διαθέσιμων μόλις στις 1.000 σ.α.λ. Η αυτονομία των έως και 402 χλμ. αποδίδεται αν επιλεγούν οι μεγαλύτερες διαθέσιμες μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες έχουν χωρητικότητα 543 kWh.

Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στο 4ο τρίμηνο του 2021, ενώ αυτές σε πραγμαρικές συνθήκες στο 1ο τρίμηνο του 2022. Η κατασκευή και οι πωλήσεις του Jewel E ξεκινούν του χρόνου.

Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στο 4ο τρίμηνο του 2021, ενώ αυτές σε πραγμαρικές συνθήκες στο 1ο τρίμηνο του 2022. Η κατασκευή και οι πωλήσεις του Jewel E ξεκινούν του χρόνου.

 
Στο Λονδίνο τα πρώτα ηλεκτρικά διώροφα λεωφορεία (+vid)

Όμορφη δουλειά έχουν κάνει στο αμάξωμα οι Ισπανοί της Beulas.

Όμορφη δουλειά έχουν κάνει στο αμάξωμα οι Ισπανοί της Beulas.

 
Σύμφωνα με την Equipmake, το σύστημα θερμικής διαχείρισης του Jewel E είναι ένα από τα πιο αποδοτικά που κυκλοφορούν σήμερα και καθιστά δυνατή τη διατήρηση της βέλτιστης θερμοκρασίας στον κινητήρα, στις μπαταρίες και στον εναλλάκτη. Φέρει ένα κύκλωμα ψύξης νερού-γλυκόλης που ενισχύεται από τη δέσμευση θερμικής ενέργειας για τη θέρμανση του εσωτερικού σε κρύες συνθήκες. Όταν εξαντληθεί η μπαταρία, μπορεί να επαναφορτιστεί στο ντεπό κατά τη διάρκεια της νύχτας, χρησιμοποιώντας έναν σταθμό φόρτισης CSS DC.

Στο παρακάτω βίντεο, ο Ian Foley, Διευθύνων Σύμβουλος της Equipmake, μας παρουσιάζει το Jewel E:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »