Στη γραμμή 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή» θα δοκιμάζεται για τις προσεχείς 4 εβδομάδες το ηλεκτρικό Irizar ie tram.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε πως ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο και ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Το 2022 τα 1α ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα

Μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, με την ελληνική πρωτεύουσα να φιλοδοξεί να γίνει η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων.

Στο πλαίσιο της χθεσινής (19/7/2021) εκδήλωσης για την έναρξη των δοκιμών του Irizar ie tram, o Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, προέβη σε ορισμένες ενδιαφέρουσες δηλώσεις σε ό,τι αφορά στην παρουσία των ηλεκτρικών λεωφορείων στη χώρα μας.


Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε πως ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο και ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε πως ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο και ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 «Πάμε στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης» δήλωσε ο κ. Καραμανλής και ανέφερε ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων αναμένεται «να βγει στον αέρα» Αύγουστο – Σεπτέμβριο. και εκτίμησε ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.
 
Ηλεκτρικό Irizar δοκιμάζεται στην Αθήνα
 
Ο Υπουργός δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι η Αθήνα θα είναι η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων, καθώς ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200 με 220 οχημάτων.
 
Στη συνέχεια σημείωσε ότι έχει εξασφαλισθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων. Ωστόσο, όπως υπογράμμισε, ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θέλουν να είναι σίγουροι πως θα γίνει η καλύτερη δυνατή επιλογή, με οχήματα που θα ταιριάζουν στις ανάγκες της Αθήνας, για αυτό και γίνονται οι δοκιμαστικές διαδρομές σε πραγματικές συνθήκες. Σημειωτέον ότι το ηλεκτρικό Irizar είναι το πέμπτο μοντέλο, που δοκιμάζει στους δρόμους της Αθήνας η ΟΣΥ.
 
Ανέφερε επίσης ότι παράλληλα, στο πλαίσιο του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση, δημιουργούνται οι κατάλληλες υποδομές, για τη φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων, όχι μόνο στα αμαξοστάσια, αλλά και σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στην πόλη.
 
Το παρών στην εκδήλωση έδωσε και ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο οποίος δήλωσε: «Ακολουθούμε μια σταθερή πορεία ενίσχυσης των δημόσιων συγκοινωνιών με οχήματα φιλικότερα προς το περιβάλλον. Η ηλεκτροκίνηση διεισδύει όλο και πιο δυναμικά στην καθημερινότητα των μετακινήσεων και η πολιτεία δίνει το παράδειγμα, ανανεώνοντας τον στόλο με νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Δημιουργούμε καλύτερες και ποιοτικότερες συνθήκες μετακινήσεων για τους πολίτες, με υποδομές που θα παραμείνουν στην υπηρεσία των αστικών συγκοινωνιών και μετά την πανδημία».
 
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. κ. Στέφανος Αγιάσογλου δήλωσε: «Οδηγούμε την Ο.ΣΥ. Α.Ε. στη νέα εποχή των αστικών συγκοινωνιών. Σήμερα, δοκιμάζουμε το πέμπτο κατά σειρά ηλεκτρικό λεωφορείο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης ενόψει της ανανέωσης των οχημάτων μας με λεωφορεία νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Η διαδικασία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο και ευελπιστούμε ότι στο τέλος της επόμενης χρονιάς η Αθήνα να είναι η πόλη με τα περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ευρώπη».
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »