Το νέο Volvo FH με σύστημα «I-Save» είναι σε θέση να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 7% σε δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων.

Στην καρδιά του εν λόγω συστήματος βρίσκεται ο νέος πετρελαιοκινητήρας D13TC σε εκδόσεις με ισχύ 460 ή 500 ίππων.

Και εγένετο: Volvo FH με I-Save! (+vid)

Σε μια προσπάθεια να προσφέρει εντυπωσιακή μείωση της κατανάλωσης, η Volvo παρουσίασε το μοντέλο FH με την τεχνολογία «I-Save» που υπόσχεται εντυπωσιακή μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

 
Ειδικά εξελιγμένο για χρήση με δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων (π.χ. διεθνείς μεταφορές), το νέο Volvo FH με σύστημα «I-Save» συνδυάζει τον ολοκαίνουργιο κινητήρα Volvo D13TC με πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που στόχο έχουν τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 7%, χωρίς ωστόσο να επηρεάζονται οι επιδόσεις του οχήματος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Volvo Trucks, κ. Roger Alm: «… Το Volvo FH με σύστημα I-Save είναι η απάντηση μας στην ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για οχήματα με εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Πρόκειται για μια πληρέστατη λύση που συνδυάζει τις πιο προηγμένες τεχνολογικές καινοτομίες, προκειμένου να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου στις διεθνείς μεταφορές».
Στην… καρδιά των τεχνολογικών καινοτομιών του συγκεκριμένου Volvo FH βρίσκεται ο υπερσύγχρονος πετρελαιοκινητήρας D13TC που επιδεικνύει πολλαπλές αναβαθμίσεις όπως π.χ. το ειδικό σχήμα των πιστονιών, που διασφαλίζουν βελτιωμένη καύση και αύξηση της απόδοσης του, καθοδηγώντας ουσιαστικά την ενέργεια και την θερμότητα στο κέντρο των κυλίνδρων. Στην συνέχεια, το σύστημα εκμεταλλεύεται την πλεονάζουσα ενέργεια που εμπεριέχεται στα καυσαέρια, μέσω μιας ειδικής τουρμπίνας στην εξαγωγή, με την ονομασία «Turbo Compound Unit».
Όλα τα παραπάνω, διασφαλίζουν στον D13TC επιπλέον ροπή της τάξης των 300 Nm με αποτέλεσμα, να απαιτείται λιγότερη χρήση του πεντάλ του γκαζιού και φυσικά, λιγότερο καύσιμο, προκειμένου να διατηρηθεί μια σταθερή ταχύτητα κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Παράλληλα, στα επιπλέον χαρακτηριστικά του πακέτου «I-Save» περιλαμβάνονται νέοι πιο αποδοτικοί πίσω άξονες καθώς και μια αναβαθμισμένη έκδοση του προηγμένου συστήματος cruise-control, του «I-See» που ως γνωστόν είναι σε θέση να διαμορφώνει τη λειτουργία του και την εκμετάλλευση των χαρακτηριστικών του κινητήρα, αναλόγως της τοπογραφίας της διαδρομής που ακολουθείται (ανωφέρειες, κατωφέρειες κ.ο.κ.).
Όλα τα παραπάνω, επιτρέπουν στο Volvo FH με I-Save να καταναλώνει έως και 7% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τον κινητήρα D13 που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6 Step D.
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως ο κινητήρας D13TC θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 460 ή 500 ίππων και αντίστοιχη ροπή 2.600 η 2.800 Nm ενώ, το πακέτο «I-Save» θα είναι διαθέσιμο σε διάφορες αγορές της ΕΕ από τις 11 Μαρτίου του 2019.
Περισσότερα για το νέο FH με σύστημα «I-Save» μπορείτε να δείτε στο πολύ όμορφο video που συνοδεύει την παρουσίαση του από την Volvo…

 

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volvo - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ