Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το ηλεκτρικό Volkswagen ID. Buzz το "συνέλαβαν" οι φωτογράφοι του βρετανικού Auto Express στις αυστριακές Αλπεις.

Η σύγχρονη εκδοχή του Microbus αναμένεται να χρησιμοποιεί μπαταρίες χωρητικότητας από 48 έως 111 kWh, που θα του προσδίδει μέγιστη αυτονομία της τάξης των 550 χλμ.

Το ID. Buzz Cargo, σε πρωτότυπη ακόμα μορφή. Στην έκδοση παραγωγής, αναμένεται να φέρει 1 ή 2 ηλεκτρικούς κινητήρες (RWD ή AWD) απόδοσης έως και 300 ίππων.

To ηλεκτροκίνητο VW I.D. Buzz που θα παρουσιαστεί επίσημα το 2022, από το 2025 θα είναι και το πρώτο –αυτόνομα κινούμενο- όχημα της VWCV.

Κατασκοπεία: Το νέο VW ID. Buzz

2.186 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2021)

Στο τελευταίο στάδιο δοκιμών βρίσκεται το VW ID. Buzz, το οποίο θα λανσαριστεί του χρόνου σε επιβατικές και επαγγελματικές (Cargo) εκδόσεις, που θα φέρουν μια προηγμένη ηλεκτρική γραμμή κίνησης και εξελιγμένες τεχνολογικές εφαρμογές. Ας δούμε τι ξέρουμε μέχρι στιγμής για τον διάδοχο του θρυλικού Microbus…

Οι εικόνες του πλήρως ηλεκτροκίνητου Volkswagen ID. Buzz να πραγματοποιεί δοκιμές σε έκδοση προπαραγωγής στις αυστριακές Αλπεις, κάνουν τον γύρο του διαδικτύου. Το ηλεκτρικό «microbus» το συνέλαβαν οι φωτογράφοι του βρετανικού Auto Express και κατά τη γνωστή πρακτική της αυτοκινητοβιομηχανίας, φέρει καμουφλάζ για να κρύψει τις λεπτομέρειες της αισθητικής του. Ωστόσο, το αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί του χρόνου, δείχνει να έχει κρατήσει τη ρετρό αισθητική του πρωτότυπου μοντέλου, το οποίο μας είχε συστηθεί το 2017, ενώ κατά τα φαινόμενα θα μεταφέρει στο σήμερα στοιχεία από το εμβληματικό Type 2 Microbus από τη δεκαετία του 1950.


Η σύγχρονη εκδοχή του Microbus αναμένεται να χρησιμοποιεί μπαταρίες χωρητικότητας από 48 έως 111 kWh, που θα του προσδίδει μέγιστη αυτονομία της τάξης των 550 χλμ.

Η σύγχρονη εκδοχή του Microbus αναμένεται να χρησιμοποιεί μπαταρίες χωρητικότητας από 48 έως 111 kWh, που θα του προσδίδει μέγιστη αυτονομία της τάξης των 550 χλμ.

Kοινοποίησε το »

 

Το ID. Buzz Cargo, σε πρωτότυπη ακόμα μορφή. Στην έκδοση παραγωγής, αναμένεται να φέρει 1 ή 2 ηλεκτρικούς κινητήρες (RWD ή AWD) απόδοσης έως και 300 ίππων.

Το ID. Buzz Cargo, σε πρωτότυπη ακόμα μορφή. Στην έκδοση παραγωγής, αναμένεται να φέρει 1 ή 2 ηλεκτρικούς κινητήρες (RWD ή AWD) απόδοσης έως και 300 ίππων.

Αυτόνομο το ηλεκτρικό VW I.D. BUZZ από το 2025

Σημειώνεται, πως η έκδοση που «συνέλαβε» ο φωτογραφικός φακός των Βρετανών, δείχνει να είναι η επαγγελματική έκδοση ID. Buzz Cargo, ενώ όπως ίσως ήδη γνωρίζετε θα υπάρξει και επιβατική έκδοση με τρεις σειρές καθισμάτων. Αμφότερα τα μοντέλα, αναμένεται να χρησιμοποιούν μπαταρίες χωρητικότητας από 48 έως 111 kWh, οι οποίες θα τους προσδίδουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 550 χλμ. Στη βασική του έκδοση το όχημα θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων, ο οποίος όπως και στα ID.3 - ID.4, θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, φαίνεται πως θα υπάρξει και μία τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες, η οποία αναμένεται να έχει ισχύ κοντά στους 300 ίππους.


To ηλεκτροκίνητο VW I.D. Buzz που θα παρουσιαστεί επίσημα το 2022, από το 2025 θα είναι και το πρώτο –αυτόνομα κινούμενο- όχημα της VWCV.

To ηλεκτροκίνητο VW I.D. Buzz που θα παρουσιαστεί επίσημα το 2022, από το 2025 θα είναι και το πρώτο –αυτόνομα κινούμενο- όχημα της VWCV.

 
Ξεκινούν οι δοκιμές των αυτόνομων VW
 
Αξίζει να αναφερθεί πως όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Volkswagen Commercial Vehicles, το ID. Buzz θα φέρει καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 (Level 4), χάρη στη συνεργασία του γερμανικού ομίλου με την αμερικάνικη εταιρεία τεχνολογίας, Argo AI. Στόχος είναι μέχρι το 2025 να κυκλοφορεί στους δρόμους το αυτόνομο ηλεκτρικό van, ενώ οι δύο εταιρείες έχουν δημιουργήσει ήδη στο αεροδρόμιο του Μονάχου τις υποδομές, όπου θα ξεκινήσουν προσεχώς οι δοκιμές του αυτόνομου ID. Buzz.

 

Kοινοποίησε το »